14.

42 5 65
                                    

Merhaba efendiim nasılsınız?

Bu bölümü normalde sonra atacaktım ama bayramda size bir kıyak geçeyim dedim ve karşınızda uzuun bir bölüm.
İlk kez bu kadar uzun yazmış olabilirim. Darısı diğer bölümlere diyelim ve sizi uzun bölümümüze alalım.

Yorumları bol tutalım aşklarım lütfen. Oy vermeyi de unutmadıysanız bölüme geçeliim.

İYİ BAYRAMLAR 🐏🎉

İYİ OKUMALAR 💚🌷

-------

Lale: Konuştuğun kız kimdi Yiğidim. 

Evet Yiğidim'i kendimden kıskanıyordum. 

Yiğidim: Ah Lale Hanım, siz buralara gelirmiydiniz.

Lale: Her gün konuşuyoruz, yani her gün buradayım.

O kız kimdi? 

Yiğidim: Her gün konuşuyoruz ama bir icraat görmedik.

Lale: Zaman vereceğini söylemiştin, tanımak için. Şimdi yine mi başa dönüyoruz.

O kız kimdi? 

Yiğidim: Başa dönme değil, uzun süredir konuşuyoruz. Sadece kim olduğunu bilmek istiyorum. 

Ki bence gayet normal bir istek bu. 

Lale: Anormal demedim zaten, ama kendin söyledin. 

Seni tanımak istiyorum diye daha tanımadan, sıkıldığını söylüyorsun.

Ben sen onu söyleyince güvendim, üstelemez dedim. 

Ama sen yine başladın.

Konuşmak istemiyorsan tamam, konuşmayız olur biter.

Yiğidim: Sıkıldım demedim Lale. 

Lale: O anlama çektin Gediz. 

Dediğim gibi konuşmak zorunda değiliz, sen konuşmak, tanımak istedin.

Arkadaşlar sanırım şu an ilk kavgamızı ediyorduk ve bu, bok gibiydi.

Yiğidim: Ben o anlamda söylemedim, ama sen konuşmaktan sıkıldın belli ki. 

Kusura bakma anonim olan seninle konuşmaya devam ettim. En başından mı kaldırmasaydım acaba engeli.

Lale: Kırıcı oluyorsun. Ayrıca seni seven benim. 

Seninle konuşmaktan neden sıkılayım? 

Yiğidim: Bilemiyorum artık Lale.

Lale: Gediz tüm bunlara katlanmak zorunda değilsin. 

Ve ciddiyim ben bunları düşünerek yazmadım sana. İlk engelinde kaldırmayacağını düşündüm, kaldırdın. İkincisinde dedim ki tamam bu sefer buraya kadarmış, ama sen beni tanımak istediğinde içimde öyle bir filiz yeşerdi ki ne olursa olsun solmaz artık bu dedim. Ne olursa olsun. Ve sanırım bu filizi sen kendi ellerinle solduruyorsun.

Yiğidim: Katlanmak zorunda değilim evet, sen de değilsin. 

Gel diyorum. 

Bahane üretiyorsun. Madem bahsettiğin kadar seviyorsun, madem gerçekten duyguların var. Çık karşıma, beni bunları söylediğime pişman et.

Lale: Üzgünüm yapamam ve sanırım bu sefer engellenen taraf ben değil sen olacaksın. Çünkü seni bununla daha fazla uğraştıramam. 

Lale Hissi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin