Bölüm 1🌈

2.6K 86 20
                                    

~Aybike ~
Gene Ataman kolejine gideceğim bir günün sabahıydı .Artık gitmek istemiyordum . İlk başta çok güzel geliyordu zengin okulu güzel kıyafetleri vardı ama sonra her şey ters gitmişti.  Kadir abim bir kaç pürüz dışında mutluydu nasıl olsa melisa vardı yanında.  Asiye Doruk ile bazen kavga etsede ona çok aşık ve mutlu.  Oğulcan desen zaten Harika'nın peşinde mutlu mutlu dolanıyor.  Ömer de şu an Harika 'dan çok çekiyordu psikopat kız kendi kafasında vazo kırmış Ömer'i suçlamış tabii Suzan Hanım da bitanecik (!) Kızına inanmış ama Ömer'in yanında Ayşe vardı.  Ben ise yapayalnızdım kimse beni sevmiyordu bi ara Berk'ten umutlanmıştım ama Kadir abimlere ve babama yaptıklarından sonra ondan nefret ediyordum ama sinirim geçince kızamıyorum da. Benim düşüncelerimi bölen Oğulcan'ın sesiydi .
- Kızım hadi bitmedi mi süslenmen. Aaa tövbe tövbe Aybike sen bugün pek süslü değilsin hayırdır.
- Oğulcan ben bugün okula gelmesem.
- Ne kızım annem ne der biliyormusun ?
- Ben o okula siz gitmeyin diye mi para ödüyorum .
Oğulcan ile ayni anda söylemiştik sonra ikimizde güldük.
- Hah şöyle fıstık keyfin yerine gelsin.
Bak ama hemen hazırlan çok bekleyemem ona göre.
Abim neşemi yerine getirmişti . Şu an hiç bir şey düşünmeden çıkıp hazırlandım  .

~Berk~
Bugün okula erken gitmiştim  .Çünkü Doruk erkenden asiyeyi bekliyordu Asiye'ler gelmeden Doruk ile barışmalıydım . Ne de olsa eski dosttuk .
Ben bunları düşünürken Doruk geldi.
- Doruk bi durur musun ?
-Ne var Berk ne istiyorsun?
-Bak Asiye ile olmana karışmayacağım ama  eskisi  gibi kanka olalım. Bak gerçekten diyorum.
- İyi ama hele sen birini sev sana çok çektireceğim .
Doruk 'un şaka yaptığını anladım gülerek içeri geçtik.

~Aybike~
Okula gelmiştik.
Ömer:Ben kafeye gideceğim hem abimi göreceğim bi .
Oğulcan: Oğlum beni bekle belki Harika'cım oradadır.
Aybike: Öff aman gidin biz de Asiye ile sınıfa gideceğiz tabii başka işin yoksa.
Asiye:Yok Aybike gel gidelim.
Asiye ile sınıfa girdik sınıfta bir Berk ile Doruk vardı.
- Ayy bunlar barışmış bak Asiye sevgiline dikkat et o psikopatın  oyununa gelme.
Berk: Aa Aybik darılıyorum ama .
Bir şey demeden  sıraya oturdum Asiye de yanıma oturdu.
Doruk:Aybike-
Aybike :Hayır Doruk.
Berk ve Asiye gülüyordu.
Doruk:Ama ben-
Aybike:Asiye'nin yanına oturmak istiyorsun ben napıcam  ?
Doruk: Benim yerime otur . Nesi var ki?
Aybike:Ben Berk ile oturmam.
Berk:Aybikcim sen bugün tersinden mi kalktın.
Aybike:Sanane.
Doruk:Kanka sen bugün Aybike'ye bulaşma .
O sırada Tolga geldi  .
-  Ooo Aybike istersen benim yanıma otur.
Dedi ve güldü.
- Ya sabır ya .Tüm psikopatlar beni buluyor  .
Sinirle dışarı çıktım.
Arkamdan Asiye'nin geldiğini anladım
-Aybike bi dakika durur musun?
+Efendim Asiye .
-Ne oldu niye bu kadar sinirlisin.
+O Berk'i görünce sinirden çıldırıyorum.
O sıra da Asiye bana bir şey ister gibi bakıyordu .
-Öf iyi tamam Asiye .
Sadece 1 ders Berk ile oturacaktım o kadar. Sınıfa girdim çantamı aldım Doruk 'un yanına gittim.
- E hadii Doruk akşama kadar seni mi bekleyeceğim.
Doruk da pek sevinmişti teşekkür edip Asiye 'nin yanına oturdu. Tam Berk bir şey diyecekken abimler geldi bize değişik değişik bakıyordu  Berk pis pis sırıtıyordu .
Oğulcan:Senin bunun yanında ne işin var Aybike. Bak hala bunu sevi-
Aybike:Abii Doruk ve Asiye yan yana oturdu başka yer yok .
Oğulcan:Öyle mi kalk.
Aybike: Oğulcan ne diyorsun ya
Oğulcan:Ben oturacağım . Bu iblisle seni yan yana oturtmam  .
Ben hafif gülerken Berk biraz bozulmuştu ne de olsa benimle dalga geçiyordu. Ben kalkıp Ömer'in yanına oturdu.
Ömer ,Asiye ve Doruk bana bakmıştı ben de kafamla yan tarafı işaret ettim şimdi onlar da gülüyordu.
Ömer:Aslında iyi fikir Asiye sen buraya ge-
Aybike: Yok yok biz boş yere mi yer değiştirdik 1 ders otursunlar .
Ömer zorla da olsa kabul etti Asiye bana teşekkür eden gözlerle baktı .
~Berk~
İnanamıyorum gelen geçen herkese bize bakıyordu . Oğulcan ile yan yana oturuyorduk .Aybike 'yi sinir etmek eğlenceliydi .Tolga sırıtarak yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı.
'Hayaller Aybike hayatlar abisi
- Ne saçmalıyorsun sen?
-Sen anladın.
~Tolga ~
Sabah Berk ve Doruk 'u gördüm demek ki artık Berk 'in de karşıma alacağım ama Berk'i kimle sinir edecektim Berk'in bi kardeşi yoktu sevgilisi de . Ama sonra aklıma Aybike geldi Berk dalga da gelse Aybike'ye bir şey olmasını istemezdi. Onlar  bu tehlikeden habersiz gülsünler bakalım
~Aybike ~
İlk dersin neredeyse sonuydu. O sırada Hoca konuşmaya başladı.
- Evet  size bahsettiğim ödev için 4-5 kişilik grup olacak ve ben grupları ben seçeceğim.
1.Grup
Ömer
Harika
Ayşe
Oğulcan

Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin