~Aybike ~
Eşyalarımızı almıştık . Annem de içeriden eşyalarını aldığını görünce şaşırdım .
- Anne ya sakın köy havası temiz iyi gelir sana diye bizi köye getirme lütfen ya.
- Şengül söyle artık çocuklara .
- Neyi baba.
- Çocuklar köye gitmiyoruz Berk bizi evine çağırdı .
Ben şaşırmıştım.
- Doruk keşke hastanedeyken Berk'i de gösterseydi bu aralar çok iyi de .
- Aybike kızım öyle deme hadi gidelim.
Doruk: Asiye ben seni Ömer'i , emeli bide Şengül Teyzeyi götürürüm . Berk de Oğulcan ve Aybike'yi götürür .
Berk : Aynen .
Asiye'ler Doruk 'un arabasına binip gitmişlerdi . Kadir abim babam ile birlikte evde kalacaktı babam ile içeri girmişlerdi. Berk arabaya oturmuştu . Ben tam one oturmak için kapıyı açacakken Oğulcan kapıyı açtı .
- Öne ben otururum Aybike.
Bende abimin zayıf noktasını kullandım.
- Ayy Harika'nın burada ne işi var ?
- Ne hani nerede.
O etrafa bakarken ben onun açtığı kapıdan içeri girdim . Berk sırıtıyordu. Bende gülüyordum . Oğulcan söylene söylene arkaya giderken Berk kulağıma fısıldadı.
- Bakıyorum da yanıma oturmak için çok isteklisin bebeğim.
Ben de onun kulağına fısıldadım.
- Berk'in yanı demedim öne dedim Berkcim .O sırada Oğulcan arkaya binip yalancıktan öksürdü .Ama şu an kimseyi takamazdım çok mutluydum .
- Berk'lerin Evi -
Eve yerleşmiştik Berk de bizimle kalıyordu tabii onu kendi evinden kovamazdık . Berk herkese istediği odayı vermiştik Biz Asiye ile kalacaktık. Biz 2 . Katta kalıyorduk . Karşımızda Berk'in odası vardı koridorun karşısında kocaman balkon vardı ve denize bakıyordu. Ömer ve Oğulcan bi üst katta kalıyordu . Yengem ve Emel de Oğulcan'lar ile aynı katta kalıyordu . Balkonda oturuyorduk . Asiye ile Doruk yarışmada söylediği şarkıyı söylüyorlardı.( Burada multimedyadaki şarkıyı açabilirsiniz)
Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralarEllerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salarSen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsunSen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsunHaklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştıkİnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşarSen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsunSen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun .Şarkıyı bitirdiklerinde hepimiz alkışlamıştık . Çok güzel söylüyorlardı.
Bir süre oturduktan sonra Doruk evine gitmişti bizde odalarımızı
Gece olmuş herkes yatıyordu ben daha uyumamıştım . O sırada Berk'in sesi balkondan geliyordu telefon ile konuşuyordu Bende gizlice dinledim.
- Anne bir kere olsa telefonumu açsan sana her seferinde mesaj atıyorum cevap vermiyorsun . Bir kere olsa işlerini bıraksan seni uzun zamandır görmedim. Senden sevgi de görmedim senin yüzünden herkese zarar veriyorum.
Zarar verdiğini insanlar bana senden daha çok değer veriyor.
Berk telefonu kapatmış başını ellerinin arasına koydu şimdi de ağlıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum o sırada yanlışlıkla yanımda duran masaya çarptım tabii ses çıkmıştı. Berk arkasına döndü beni gördü.
- Şey ben duruyo-
- Açıklama yapmak zorunda değilsin.
Berk önüne dönmüştü . Onun yanına gittim ve oturdum bana baktı kötü gözüküyordu gözleri kırmızı olmuştu. Hiç bir şey söylemeden ona sarıldım. Biraz şaşırmıştı ama sonra başını omzuma koydu ( Bunun tam tersi olması gerekiyordu jlkskls .) Hiç bir şey söylemeden öylece durduk.
Bir süre sonra Berk kalktı .
- Teşekkür ederim Aybik ama şimdi gitmezsek abinin gereksiz yere gazabına uğrayacağım.
Gülümsedim ve yatağıma gittim . Sanki bir rüyadaydım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~