Yatağımda uzanmış düşünüyordum . Berk'in bu hallerinin sebebini yakında öğrenecekmişim . Ama gene de umutlanmak istemiyordum . Şu an tek yapmak istediğim yatmaktı.
~ 2 gün Sonra ~
Okula gelmiştim . Sonra kütüphaneden kitap alacağım aklıma geldi .
- A siz gidin ben kütüphaneden kitap almayı unuttum alıp geliyim. Oğulcan sen benim çantamı götürür müsün .
Onlar tamam dedikten sonra kütüphaneye giderken karşıma Tolga çıktı .
- Tolga seninle hiç uğraşamam. Bi git ya .
- Aa ama Aybik hani dediklerimi yapacaktın .
O bir şeyler söylemeye devam ederken başım döndü artık dediklerini anlamıyordum . Nefesim daraldı. Olduğum yere çöktüm . Çantam da yoktu.
- İlacım v-var çantamda O-Oğulcan ' a söyle.
- Niye yapayım .
gittikçe canım acımaya başlıyordu.
O sırada yanıma koşarak Talya ve Süsen geldi.
Süsen : Aybike ne oldu sana .
Aybike: Çantamda İlacım var . S-Sınıfta Oğulcan'ı çağır. Tolga yapmıyor.
Talya ve Süsen şok olmuştu.
Süsen Sen ne pislik bir insansın Tolga .Süsen Tolga'yı itip Oğulcan'ı çağırmaya gitti.
~ Yazardan ~
Süsen sınıfa koşarak gitti. Oğulcan , Ömer, Asiye, Doruk, Berk, Melisa, Ayşe sınıfta oturuyordu.
- OĞULCAN AYBİKE FENELAŞTI İLACI ÇANTASINDAYMIŞ SENI İSTİYOR .
- NE !?
Oğulcan çantadan ilacı aldığı gibi koştu diğerleri de peşinden. . Hepsi kütüphanenin oraya gitti . Aybike yarı baygın yerde yatıyordu. Oğulcan koşarak Aybike'nin yanına gidip oturdu. İlacı ağzına koyup su içirdi. Aybike az çok konuşuyordu.
- Abi çok korktum . Tolga getirmedi Süsen gelmese . Aybike devamını getiremeyip ağladı . Oğulcan'ın da gözünden yaş geldi . Aybike'ye sarıldı.
Kardeşini bu halde görmeye dayanamıyordu. Aybike'yi hastaneye götürmek istediler . Ama Aybike kabul etmeyince onu kafeye götürüp oturttular. Kadir'e olanları anlattılar. Kadir Aybik'ye ıhlamur getirdi . Ayşe, Talya, Süsen, melisa , Asiye. Aybike'nin başında bekliyordu. Ömer ,Oğulcan, Berk ve Doruk Tolga'nın yanına gitti.
Tolga : Vayy kimler gelmiş.
Oğulcan:Sen bu kadar mı kalpsizsin.
Tolga : Zevk veriyor bana . Biliyor musun kardeşine bana yalvardı can çekişti ben ise sadece seyrettim .
Oğulcan Tolga'ya bir yumruk attı .
- Sus lan.
Oğulcan dövmeye devam ediyordu . O sırada Ömer Oğulcan'ı geri çekti.
- Kuzen bırak şunu bi döveyim . Niye engel oluyorsun ?
- Hiç engel olurmuyum kuzen biraz bize de bırak .
Şimdi de Ömer yumruk vuruyordu .
Doruk ayırdı.
- Oğlum yeter bu kadar .
Doruk Ömer'i ayırdı.
- E benim hatrım kalmasın diye Doruk'ta bir yumruk attı. Sonra bir tane daha attı .
- Iyi geldi bu .
Berk sakince Doruk'u kenara çekti.
- Demek, zevkti ha . Bende böyle zevk alıyorum.
Diye durmaksızın yumruk atıyordu.
- Oğlum dur .
Oğulcan , Ömer ve Doruk engel olamıyordu .
- Oğlum bak başımıza kalacak.
Berk zar zor ayrıldı . Sinirle kafeye gitti . Oğulcan, Ömer ve Doruk' ta arkasından gitti .
Berk sinirle masaya oturdu kızlar onlara bakıyordu.
Aybike : Sizin elleriniz niye kan ne yaptınız siz ?
Oğulcan: Tolga'yı biraz hırpaladık da.
Asiye: Biraz mı ?
Doruk : Biz neyse de Berk daha sinirlendi . Durdurmasak çocuğu öldürecekti.
Berk Aybike'ye baktı. Aybike'de Berk'e baktı . O sırada Berk konuştu .
- Doruk benle gelsene bi .
- Tamam kanka .
Berk herkesten uzaklaşınca.
- Daha fazla saklamayacağım . Bu akşam konuşacağım.
- Ne nasıl ?
- senin yardımın ile bak şöyle yapacağız...~ Aybike ~
Eve gelmiştik. Anneme ve babama bugün olanları söylemedik . Üzülmelerini istemedik . Ayrıca gereksiz telaş yaparlardı . O sırada odamın kapısı çalındı.
- Efendim Oğulcann .
Kapı açıldı içeride Asiye girdi .
- Asiye .
- Aybike bugün sahile dolaşmaya gidelim mi?
- Olur .
Asiye birden dolabımı gitti . Ve siyah düz elbisemi aldı bu sana çok yakışıyor.
Bunu giy saçın da böyle salık kalsın dedi . Bir toka aldı saçımın bir kısmını alıp topuz yaptı ve tokayı taktı .
O ise bir pantolon ( merak etmeyin İspanyol paça değil jskslskj ) ve tişört giydi. Hadi sen bunu giyde çıkalım ben yengemlerden izin aldım .
Yaklaşık 2 -3 dakikaya çıkmıştık sahile gittik . Yürürken bir yer gördüm . Çok güzel süslenmişti. Fotoğraflar, balaonlar , ışıklar ... vardı . Uzaktan Fotoğrafları göremiyordum .
- Ay Asiye şuraya bak kime hazırlandıysa çok şanslı baksanaa .
- Evet de hadi gidip bakalım.
- Ayıp olmazmı.
- Yok ya baksana kimse yok .
Asiye ile gittik . O sırada fotoğraflarda ben ve Berk'in olduğunu gördüm . O sırada Asiye yanımdan çoktan gitmişti . Fotoğrafların kiminde ben kiminde Berk vardı . Sonra Berk'in benden intikam almak için çektiği fotoğrafı gördüm. Bazı kağıtları özür dilerim yazıyordu . Ben tüm fotoğraflara ve resimlere bakınca istemsizce gülümsedim .
- Neredesin Berk .
- Arkanı dönersen görebilirsin tatlım .
Arkamı döndüm Berk bana bakıyordu . Sanki her zamankinden daha yakışıklıydı .
- Ee nasıl buldun sürprizimi Aybik.
Konuşamıyordum .Berk gülümsedi.
- Ağlarken , sinirliyken, mutluyken çok güzeldin şimdi utanınca ayrı bir güzel oldun .
Ben daha da kızardım.
- Tamam madem konuşamıyorsun bari buna cevap ver tatlım . Cebinden bir kutu çıkardı açtı içinden kolye çıktı çok tatlıydı. Ucunda bir kelebek vardı.
- Eee güzelim benim sevgilim olur musun ❤?
Sanırım beni kalpten götürecekti sözleri, hediyesi , kendisi.
- Evet .
Dememle birlikte Berk'e sarıldım uzun bir süre böyle kalabilirdim. Kokusunu içime çektim. Benim saçlarımla oynadığımı hissediyordum.
Ondan ayrıldım. Yüzünde gene o sırıtışı vardı . Ben ise kıpkırmızıydım .
- Arkanı dönebilir misin sevgilim kolyeyi takayım.
Sanırım beni kalpten götürmeye çalışıyordu . Sevgilim demişti. Ben ise arkamı döndüm. O kolyeyi taktı . Sonra ona döndüm . Sonra elimden tuttu . Sonra yere oturduk .
- Ee ama hiç konuşmuyorsun.
- Berk beni kalpten mi götüreceksin .
- Hayır ben senin hep kalbinde olacağım sende benim .
O şoku üzerimden atlatıp . Kafamı Berk'in omzuna yasladım .
- Beni hayal kırıklığına uğratma olur mu ?
- Buna emin olabilirsin güzelim. Bundan sonra seni kimse üzemez . Sen teklifimi kabul ettin . Umarım Ömer, Oğulcan ve Kadir'de beni kabul eder .
- O biraz zaman alır tatlım .
- Demek beni taklit ediyorsun. Neyse Mutlu musun ?
- hemde hiç olmadığım kadar. Yalnız bunu nasıl ayarladın.
- Doruk'un yardımı ile buraya hazırladık. Daha sonra Asiye ile konuştuk. Tabii onlara da gün doğdu . Şu an nerede dolaşıyorlardır .
- Öyle .
- Bakıyorum açıldın.
- İlk şoku atlattım sonuçta Berk Özkaya'dan beklenmeyen adımlar.
- Ee sonuçta hayatıma bir Aybike Eren girdi . Gerçi sonra isim değişecek de neyse .
- Ne !
Berk'e merakla bakıyordum.
- Diyorum ki Aybike Özkaya bak nasılda uydu.
Ben gülümsememi saklamaya çalıştım .
- Gamzelerin kendini belli ediyor tatlım .
Ama artık sevgilin olduğuma göre saklama .
- Tamam .
- Hadi biraz dolaşalım .
Ayağa kalktık sahilde yürüyorduk . Berk elime tuttu . Ben gülümsüyordum .
Biz yürürken 2 kızın kendi arasında konuştuğunu gördüm. Berk'e yakışıklı diyorlardı. Tam gidecekken Berk elimi daha sıkı tuttu . Ve kulağıma fısıldadı .
- Benim gözüm senden başkasını görmüyor tatlım .
Kızların yanına gitmeyecektim ama kızlar konuşmaya devam edince yanlarına gittim .
- Ya siz ne utanmazsınız. Ayrıca evet sevgilim çok yakışıklı . Ama benim sevgilim . Bir daha konuştuğunuzu görmeyim. Şimdi gidin yoksa elimden bi kaza çıkacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~