~ Aybike ~
Karşımda Yağız'ı görünce şok oldum .
Elinde kağıt parçaları ve Falshbellek vardı .
- Y-Yağız bana o mesajları atan senmiydin.
- Evet Aybike seni gördüğüm ilk günden beri aşağım kuzenlerin ile hararetli hararetli konuşuyordun.
- İlk günden beri.
- Tolga ile eski dostuz biz . Ömer'i merak ettim uzaktan sizi görmeye geldik. O günden beri gizli gizli hep seni takip ediyorum.
- Ne saçmalıyorsun sen .
Tolga: Sen artık hani duyduklarına şaşırmıyordun. Onca duyduğun şeyden sonra .
- Doğru.
O sırada Yağız bana yaklaştı. Arkamda duvar olduğu için çok geri gidememiştim .
- senin bu gözlerin, saçların, Gamzelerin, güzelliğin beni büyülüyor Aybike.
Bunu derken eliyle saçımı oynuyordu. Elini sertçe ittirdim .
- Ne istiyorsunuz benden .
- Önce buradan uzaklaşalım. Birazdan sizinkiler gelin senin bir planın vardır .
Ama burata not bırakacağız biraz korksunlar.ne de olsa uzun bi süre bizle olacaksın.
- Ne saçmalıyorsun sen Yağız?
- duydun işte bebeğim.
- neden sizinle geleyim .
Elindeki kağıtları gösterdi.
- Bak buraya bu kağıtların içinde ne var biliyor musun Aybike . Bak göstereyim.
Burada darp raporları fotoğraflarıve videoları var .Kadir, Ömer, Oğulcan, Berk, Doruk hepsi hapsi boylar . Geriye Sen ,annen ,Emel , baban ve Asiye kalır kalırsınız . Akif Atakul'un kızısın ama seni isteyeceğini pek düşünmüyorum. Oğlu hapiste onu çıkarmaya çalışır.
Baban sakat. Size para getiremez. Hergün kendine ah çeker. Asiye ve sen yarım gün parası ile ne kazanacaksın. Annenin belli bir geliri yok . Kirayı ödeyemeyip evden atılırsınız . Siz yurda annen ve baban sokağa.
- Bunları Yapamazsın ! Sadece laftan ibaret . Saçma sapan işlerinle kendin uğraş.
Elindeki kağıtları tutup yırttım ve yüzlerine attım
- Sence bir tane mi var bunlardan .
- Hiç bir şey yapamazsınız
-Öylemi .
Tolga ve Yağız dışarı çıkıp beni buraya kilitlediler.
- Açın kapıyı çıkarın beni buradan. KİME DİYORUM BENI ÇIKARIN YA ÇIKARIN!
Kapıyı vurup olduğum yere çöktüm. Telefonumu yere düşürmüştüm şansıma açılmadı.
Saatime baktım 8 .49'du neredeyse 1 saattir buradayım.
Kapı açılma sesi geldi . Tolga ve Yağız içeri girdi .
Tolga: Bu kadar yeter aklı başına gelmiştir. Biraz daha burada kalırsak bununkiler gelir.
Yağız : Aynen hadi gel.
Aybike: Sizinle hiç bir yere gelmem .
Yağız kolumu tutup beni sürüklemeye başladı.
Dışarı çıkmıştık. Ben çırpınıyordum .
- Bırak beni Bırak.
- AYBİKEEEE.
Arkamı döndüm. Bizimkiler gelmişti.
- ABİİİİİİ .
Doruk koşup Yağız'a yumruk atmıştı . Berk de Doruk'un yanına gelmişti.
Oğulcan Ve Ömer de Tolga'yı dönüyordu. Ben Asiye'ye sarılıp ağlıyordum.
Harika : Bu kadar yeter . Gidelim buradan.
Ayşe : Evet Aybike kötü zaten.
Asiye: YA BİR DURUn
AYBİKE İYİ DEĞİL.
Doruk'lar dövmeyi bırakmıştı. Tolga ve Yağız'ın hali kalmamıştı. Ben yerde oturuyordum . Asiye ayağa kalktı. Oğulcan önüme oturdu. Elimi tuttu .
- Bak sakın ol Aybike'm .
- A-abi .
Oğulcan bana sarıldı . Oğulcan da iyi değildi . Harika onu ayağa kaldırdı. Doruk ve Ömer de benim iki koluma girdi. Şu an tek istediğim uyumaktı.Gözümü açtığımda otobüsteydik. Yanımda Asiye vardı.
- Asiye.
- Aybike uyandın mı sen ? Su vereyim mi ?
- Olur.
Asiye'nin vurduğu Sudan içtim.
- Neredeyiz biz .
- Sen eve gittiğinde uyku hapı aldın başın ağrıdığı için. Sonra uyudun. O sırada eşyalarımızı topladık. Şimdi İstanbul'a gidiyoruz. Gerçeklerden daha fazla kaçamayız .ha birde otobüse binerken yarı uyanıktın . O yüzden hatırlamıyorsun.
- Tamam ben bi abimlere bakayım .
- Tamam .
Yanımızda Ayşe ve Harika vardı.
Onların arkasında Ömer ve Oğulcan vardı ama ikisi de uyumuştu. Bizim arkamızda da Doruk ve Berk vardı.
Onların yanına gittim.
Doruk: Uyandın mı Aybike .
Aybike : Evet .
Berk : İyi misin güzelim..
Doruk: Öhöm öhöm.
Berk : Kanka sen yapma bari . Kadir , Ömer ve Oğulcan var zaten
Doruk: Yapacak biri şey kanka sonuçta ben bir abiyim ve saksı değilim. ( bunu yazmasam olmazdı jsklzkzmh )
Aybike: Tamam sakin neyse ben Asiye'nin yanına gidiyim de ne kadar yolumuz kaldı.
Berk: Bir buçuk saat falan.
Aybike: Tamamdır.
Asiye'nin yanına gittim. İstanbul'a gidince kararımı söyleyecektim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Novela Juvenil❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~