- Aybike bir Atakul olduğunu öğrenecek. Doruk ile ikiz olduklarını öğrenecekler.
Doruk ile birbirimize bakakaldık. Gözümden bir damla yaş aktı .
Doruk: Aybike
Aybike: Doruk.
Bunları söyledikten sonra arkamı dönerek koştum bahçeye çıktım. Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Doruk yanıma geldi . O da ağlamıştı.
- Aybike sakin ol.
- SAKİN Mİ OLAYIM NASIL OLABİLİRİM YA NASIL . BENİM AILEM SANDIĞIM KİŞİ AİLEM DEĞİL. GERÇEK AİLEM DE TANIDIĞIM BİR AİLE. BIZ FİLM FALAN MI ÇEKİYORUZ DA HABERİZİMİZ YOK. BEN ANLAMIYORUM YAA. BIZ İKİZ ÇIKTIK DORUK İKİZ.
- BENDE İNANIYORUM AYBİKE BENDE AİLEME SİNİRLİYİM.
- OFFF
Arkamı dönüp gidecekken Doruk kolunu tuttu.
- Nereye Aybike .
- BİLMİYORUM BURADAN UZAKLAŞACAĞIM.
- DUR BENI BEKLE . BENDE UZAKLAŞMAK İSTİYORUM. AYRİCA DAHA YÜRÜMEKTE ZORLANIYORSUN . Gel benim arabam ile gidelim.
Biz tam gidecekken. Arakdan ses geldi .
Asiye: Doruk Aybike niye bağırıyorsunuz? Kavga mı ediyorsunuz?
Ben arkamı döndüm .
Ömer : Aybike ağladınmı sen .
Oğulcan: Ne oldu Sister'ım.
Berk : Doruk siz niye ağladınız ne oldu.
Aybike : SORMAYIN BANA BİR ŞEY . KONUŞMAK İSTEMİYORUM PESIMDEN GELMEYİN.
BERK : Doruk ne ol-
Doruk: Şu an konuşursak birinin kalbini kırabiliriz.
O sırada arkadan annemin sesi geldi .
- Kızım nerdesin.
Aybike: Doruk
Doruk : Tamam .
Ben Doruk'un arabasına bindim. Doruk yanıma oturduğu gibi oradan uzaklaştık
~ Yazardan ~
Herkes şok olmuştu.
Asiye : Doruk ve Aybike niye ağlıyorlardı ki.
Oğulcan: Ben de çözemedim birde sinirli gibilerdi.
Berk : Yalnız bu ikisi ne öğrendi de böyle oldular. Hem ikisi nereye gitti ki .
O sırada Şengül ve Nebahat bahçeye çıkar.
Nebahat Hanım : Aa çocuklara bulduk sizi sonunda . Ama Doruk ve Aybike nerede.
Asiye : Bilmiyoruz mutfağa gideceklerdi
. Az önce bahçede bağırıp çağırıp gittiler.
Şengül ve Nebahat korkuyla birbirine baktı .
Şengül : Nebahat Hanım duymuş bunlar . ÇABUK BULALIM NEREYE GİDERLER . DORUĞU VE AYBİKE'Yİ ARAYIN.
ÖMER : Neyi öğrenecekler yenge .
Şengül:ŞİMDİ SIRASI DEĞİL.
MELİSA: Doruk açmıyor.
Oğulcan: Aybike'de
Şengül: Nebahat Hanım tüm kayıtlara gidilecek yerlere baksınlar. Eve gelmezler . Otel ,pansiyon ya da gidebilecekleri bir yere. Söylemeye korkuyorum ama H-Hastane.
Kadir : Ne Hastanesi Yenge ne oluyor.
Nebahat : Şimdi açıklayamayız. Onları aramalıyız~ Aybike~
Doruk ile öylesine gidiyorduk otobüs terminalinin oralara gelince .
- Doruk ben hiç iyi değilim burada biraz duralım.
Doruk onaylayınca. Durduk bir banka oturdum gözlerimi kapadım. Gözümden akan yaşlar artık durmuyordu.
- Biraz daha iyi misin Aybike .
- Nasıl iyi olayım Doruk. Gercekten herr şey film falan mı ben 2 ay önce yengemler ile son gecemize dönmek istiyorum. Gülüp eğlenip yatmışım şimdi kalkacağım ve hepsi bir rüya. Onların ölümü ile sizle tesadüfen tanıştık. Ömer , Harika'nın ben senin kardeşin çıktım. Hayir aklım olmuyor. Ben nasıl karıştım offff.
- Haklısın senin yaşadığın durum daha ağır . Benim annem , Babam kardeşim aynı sadece bir tane daha oldu.
-Haklısın benim annem babam her şey kuzenlerim yalanmış . O-Oğulcan da kardeşim değil mi . Hayır yaa .BEN HER DERDİM DE ONA SARILIRDIM. B-BEN NASIL YAPACAĞIM.
Doruk birden bana sarıldı.
- Sakin ol Aybike . Sen bir kere de böyle kötü olmuşsun Oğulcan sarılınca rahatlasın. Şimdi iyi misin .
- Evet
- Bak annemlere ne diyeceğin umurumda değil. Artik bir değil 3 kardeşin var. Oğulcan ile arandaki bagi biliyorum. Aynısı ben ve Melisa ile de kurabilirsin
. Tabii Oğulcan da hep kardeşin olarak kalacak.
- Dediğini anladım Doruk . Zaten şimdiden abim gibi davranıyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~