Bölüm 9 🌈

879 56 4
                                    

~ Aybike ~
Sabah uyandığımda yüzüme bir gülümseme hakimdi. Dün olanları düşünüp bir kez daha güldüm.
- Aybike Oğulcan ve Ömer'in yanında da kendi kendine gülme de.
- Çok mutluyum Asiye. Son zamanlarda mutlu olduğumuz her an kötü bir şey oluyordu.
- Aman aman hiç hatırlatma hadi kalk da giyinelim .
Ben Asiye'den daha erken giyinmiştim . O yüzden aşağı kahvaltıya indim.
Berk aşağıda bekliyordu.
- İlk gelmeyeceksin diye korktum Aybik .
Günaydın öpücüğü Veririm diye düşündüm .
Tam o sırada annem ve Emel'in sesi geldi . Hemen Berk'in yanından uzaklaşıp sandalyeye oturdum. Berk o masum ifadesini yapmıştı dayanamadım . Baktım annemler daha gelmiyordu. Kalkıp Berk'in yanağından öptüm. O sırada Emel'in geldiğini gördüm.
- Berk abi sen de Aybike ablamı mı seviyorsun. Doruk abim Asiye ablama seviyorya.
- Hemde çok ama bu sırrımız olsun tamam mı ?
- Tamam.
Ben bunları duyuyordum . O sırada Asiye , Ömer ve Oğulcan da gelmişti. Annem mutfakta bir şeyler yapıyordu.
Oğulcan: Ya biz bir şey mi kaçırdık kuzi baksana hepsinin yüzünde bir gülümseme. Baksana Emel bile gülüyor.
Ömer: Hakketten yaa. Kız Emel ne oldu ?
Emel : Hiç bir şey olmadı abi.
Ömer : İyi öyle olsun bakalım.
Annem mutfaktan gelince bizde Kahvaltımızı ettik . Sonra okula gittik .
Derse girince Doruk Asiye ile ben de Berk ile oturdum .Oğulcan ve Ömer bize bakıyordu .
- Sister'ım sen niye Asiye ile oturmuyorsun ?
- Doruk Asiye ile oturmak istedi ne yapabilirim.
- Sen Ömer ile oturabilirsin . Bende Berk ile otururum .
- Oğulcan oturdum artık bir derslik zaten hadii sen de yerine geç .
Oğulcan gidince Berk bana döndü.
- Doruk ve Asiye için demek.
- Evet öyle.
- Yani benim yanıma oturmak için değil.
- Evet . İstemezsen kalkarım tabii.
- Sen ömür boyu benim yanımda kal güzelim.
Gene kızarmıştım .Berk ise gülüyordu o sırada öğretmen geldi. Yanında müdür ve 1 çocuk vardı .
Müdür : Arkadaşlar yeni sınıf arkadaşınız Yağız . Teneffüste tanışırsınız.
Öğretmen: Berk bu derslik Süsen'in yanına geçer misin . Yağız sen Aybike'nin yanına otur. Teneffüste yerinizi ayarlarınız.
Berk'in sinir olduğunu anlamıştı . Ona gülümsedim . O da gülümsedi ama sinir olduğu her halinden belli oluyordu. Berk kalkıp 1 ön sıradaki Süsen'in yanına oturdu . Yağız da benim yanıma geldi.
- Selam Yağız ben .
- Selam Aybike bende .
- Demek Aybike ismin güzelmiş.
- Evet.
Konuşmayı uzatmak istemedim çünkü Berk'in sinirlenmisini istemedim .
Ders bitince bizim ekip kafeye gittik .Yağız da bizimle geldi . İlk ben oturmuştum. Oğulcan yanımdan geçerken yanağımdan makas alıp oturdu . Beni sinir etmeyi severdi .
Ömer yanımdan gerçekten eliyle saçlarımı dağıttı. Sen de bugün bi haller var Aybike ama öğreniriz diye gülümsedi. Bende gülümsedim sonra kahve almak için Kadir abimlerin yanına gittim .
- Kadir abi bana kahve verebilir misin?
- Tabii güzelim.
Kadir abi kahveyi yapmaya gidince Mazlum abi önüme geldi.
- Nasılsın Aybike .
- İyiyim Mazlum abi sen .
- Ben de iyiyim de. Bu Berk bu aralar pek bi iyi artık kimin içinse diye gülümsedi.
- Bilmiyorum ki .
Dedim ama yüzümdeki gülümseme her şeyi ele veriyordu. Masaya gittim . Asiye'nin yanında ki sandalye boştu ama oraya Doruk otururdu . Ben de boş sandalyenin yanındaki diğer yere oturdum . Ardından Doruk geldi bi elini benim omzuma bi elini Asiye'nin omzuna attı.
Yağız : Sormayacaktım ama merakımdan bir şey soracağım Aybike .
Herkes odaklanmıştı.
Aybike: sor.
Yağız: Hangisi sevgilin?
Aybike: Ne .
Yağız: Kafede çalışan 2 kişi var onlar ile samimisin de . Birde ( Ömer , Oğulcan ve Doruk'u göstererek) bunlar ile .
Abim , Ömer, Doruk ve Berk ciddileşmişti .
Aybike : Kafeden çalışanlardan birisi yani Kadir abim ve (Ömer'i göstererek) Ömer benim kuzenim . Kafede çalışan diğeri ise Kadir abimin arkadaşı Mazlum abi benim abim gibidir zaten . (Oğulcan'ı göstererek) Oğulcan ise benim abim . ( Doruk'u gösterdim) Doruk ise yanında oturduğu kuzenim yani Asiye ile sevgili ve benim arkadaşım hepsi benim abim gibidir. Böyle bir şeyi düşünmen saçma.
Yağız: Sevgili yok o zaman .
Berk elini yumruk yapmıştı . Masanın altından elini tuttum . Sakinleşmedi lazımdı . Bir şey demedim çünkü önce Oğulcan ve Ömer ile konuşmalıydım.
Oğulcan: Bu seni niye bu kadar ilgilendirdi .
Doruk : Aynen yaa. Söyle de biz de bilelim.
Yağız: Aybike güzel kız da ondan dedim .
Offf her şey karışmıştı.
Ömer : Öyle bizim ailede kızlar bizim için çok değerlidir . Yani Asiye ve Aybike canımız ciğerimiz bizim .
Ömer, Doruk, Berk ve Oğulcan her an dövecekmiş gibi duruyordu. Herkes sinirlenmesin diye bir şey yapmam gerekiyordu.
- Aaa sen kitap alacaktım kütüphaneden değil mi ben sana kitabı göstereyim
Bunu Yağız'a demiştim . Ama söylediğim şey abimleri ve Berk'i daha kızdırmıştı . Beni bu durumdan Doruk kurtarabilirdi . Doruk'a baktım.
Doruk: Aaa evet kitap alacaktım ben .
Doruk söylediklerimi ona söylemişim gibi yapmıştı ve bu beni rahatlattı ama Yağız'ın buradan uzaklaşması gerekti. Doruk sanki beynimi okumuş gibi konuştu.
Doruk : Ama Asiye sınıftan suyunu alacaktı sen onu yalnız bırakma Aybike. Biz Yağız ile gideriz.
Asiye : Aynen .
Ben ve Asiye ayağa kalktık. Yağız da Doruk ile birlikte gitti . Bizde Asiye ile yukarı çıkıyorduk.
- Yalnız bu yeni gelen çocuk senden hoşlanıyor gibi .
- Offf offf her şey karıştı. Ay iyi ki Doruk sana aşıkta İyilik Atakul'a dönüştü.
Asiye güldü.
- Yalnız sen Berk'e dikkat et çocuğu öldürmesin.
Bu sefer ben gülüyordum.

Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin