~ Asiye ~
Kadir abim ve Ömer bize su almaya gitmişti . O sırada Doruk benim yanıma geldi bana sarıldı .
- Tamam Asiye sakin ol .
- Doruk nasıl sakin olayım .Aybike...
Devamını getiremedim. Zaten Oğulcan dışarı çıkmıştı . Hepimiz Oğulcan'ın başına toplanmıştık .
Orhan: Oğlum ne dedi ?
Asiye : Oğulcan söylesene.
Oğulcan: Bağırdı sonra beni de odadan çıkardı. Zaten ne demesini bekliyorduk ki .
Asiye: Ben konuşurum Aybike ile . Bu zamana kadar hep birlikteydik. Lütfen.
Zaten kimsenin başka çaresi yoktu .
Odaya girdim Aybike ağlıyordu.
- Aybike bak çok şey atlattık. Annem ve babamın ölümü . Abimin bıçaklanmısı , zehirlenme amcama olanlar. Aybike ben annem ve babamı aynı gün kaybettim yıkıldım hayat benim için durduğunu sandım ama her şey düzeldi .
- Haklısın Asiye hepsi düzeldi senin yaşadıklarının yanında benim ki hiç biliyorum. Belki de bencilim.
- Asla Aybike benim yaşadıklarımı sen de yaşadın.
- Sadece birazını ama bu halde bile beni ikna etmeye çalışıyorsun . İyi ki varsın ❤
- Sende iyi ki varsın Aybike ❤.
-Gerçekten ya ben niye hastalıktan korkuyorum o benden korksun .
- Hah esas Aybik sahalarda .
- Asiye senden bir şey istesem mutlu olmam için çok önemli.
- Söyle yapabileceğim bir şey se tabii yaparım .
- Bak şimdi Ömer ve Oğulcanı çağırıp buraya gelir misin ?
- Ömer ve Oğulcan mı ?
- Evet Asiye .
Aybike'nin aklında hain planlar vardı ama ne olduğunu çözememiştim .
Dışarı çıktım . Bu sefer herkes bana bakıyordu.
- Aybike , Oğulcan ve Ömer'i istiyor .
Ömer: Beni mi ?
Asiye: Evet Ömer hadi gel .Ömer , Oğulcan ve ben Aybike'nin yanına girmiştik.
- Sister'ım söyle bakalım ne istiyorsun.
- Evet kız bi bizi çağırdığına göre.
- Bakın şimdi beni zaten birazdan çıkaracaklar şimdi annemin babamın herkesin öğütlerine falan dinleyemem o yüzden kaçacağız.
-NE!
- Bi dinleyin ya biraz dışarıda gezeriz eğleniriz .Ben sakat değilim sadece baygınlık geçirdim . O kadar .
- Sister'ım baygınlık dediğin beyin kanaması.
- Offf Oğulcan ya neyse Oğulcan sen çıkıp Berk , Doruk ve Kadir abimi bi bahaneyle markete yolla işte dışarı çıkar. Asiye sende annem ve babamı doktor çağırıyor de bir şey de . Ömer sen de bana yardım edersin beni dışarı çıkarırsın zaten serum bitti bitecek . Dışarıda kapının önünde buluşuruz .
Oğulcan: Ay işte benim Sister'ım.
Ömer : Kız bende varım.
Asiye : Ama ben yapamam.
Aybike: Beni mutluluğumdan daha mı önemli ? Hem keşke Kadir Abimi çağırsaydık o bile kabul ederdi .
Asiye : Öff iyi tamam Aybike.
Aybike : Bana mesaj atın bizde ona göre çıkarız. Ömer sen telefonu Asiye'ye verebilir misin ?
Ömer: Veririm . Al Asiye.
Aybike: Her şey tamamsa hadi başlayalım.~Oğulcan ~
Dışarı çıktım. Doruk, Berk ve Kadir abimin yanına gittim .
Oğulcan: Aybike' nin canı çikolata çekmiş . Ama bu aşağıda ki kafede yok Doruk , Berk siz gidip alır mısınız? Hatta
Kadir abi bunlar Aybike'nin sevdiği çikolata bilmez sen de git.
Kadir : Tamam Oğulcan da sen niye gitmiyorsun.
Oğulcan: Aybike'yi yalnız bırakmak istemiyorum.
Kadir: Tamam Oğulcan. Doruk siz gidin ben ceketimi alıp geliyim.
Berk : Doruk gitmeden şu Aybike'nin hastane masrafını ödeyeyim .
Doruk : Tamam.
Onlar gidince telefonumu çıkarıp Aybike'ye mesaj attım .
- İş tamam Sister .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~