Bölüm 11 🌈

730 63 11
                                    

~ Aybike ~
Gözümü açtığımda odamdaydım . En son Berk'lerin bahçesindeydim. Demek Berk beni eve getirmişti . Kalkıp hazırlandım. Abimin söylendiğini duyuyordum ama cevap vermedim. Okula gelince sınıfa geçtik.
Berk beni görünce gülümsedi.
Bende gülümsedim. Sonra Oğulcan önüme geçti .
- Hadi Sister'ım geç önüme .
Biz sırasına oturunca Filiz hoca derse girdi .
- Evet arkadaşlar bu hafta sonu kamp olacak . Kamp isteğe bağlı olacak. 2 günlük olacak . Gelmek isteyenler teneffüste ismini yazdırsınlar.

Teneffüs olunca direk sınıftakilerle konuşmaya başladık..
Oğulcan: Ee gençlik gidermiyiz kampa.
Ömer: Gideriz herhalde kızlar.?
Asiye : Emel var bilemedim ki .
Aybike: Annem bakar Emel'e . Gideriz demi Asiye.
Asiye : İyi gideriz .
Doruk : Eee Asiye gidiyorsa bizde Gideriz deme Melisa.
Melisa : Gideriz hem Kadir'de gelir .
Ayşe: Benden gelirim.
Süsen: Bizde gideriz deme.
Talya : Bilemedim ki.
Aybike: Mazlum abi de gelecekmiş.
Talya : Giderim o zaman.
Berk : Benim yanım zaten Aybik 'in yani.
Abim sinirlenmişti ama Berk'in bu sözü benim hoşuma gitmişti.
Harika: Bende gelirim. Canım sıkılmaz hem.
( Harika yavaş yavaş iyiler kısmına geçiyor. Kızlar ile dost olacağı birlik olacağı günleri iple çekiyorum. )
Tolga : Ee bensiz olmaz deme .
Yağız : Bende gelirim.
Berk: Sana soran olmadı.
Aybike: Berk tamam . ben kafeye gidecektim istediğiniz bir şey varmı?
Asiye: Yok Aybike sağ ol .
Berk : Ben de geliyim mi ?
Oğulcan: Otur sen .
Ben Berk'e gülümsedim ve kafeye doğru gittim . O sırada biri kolumu tuttum. Bu Yağızdı.
- Ne var .
- Bak Aybike dün için özür dilerim. Dün benim annem ve babamın ölüm yıl dönümüydü . O yüzden 6kendimde değildim..( İste bundan sonra bir şeyler zırvalıyor jsklsks.)
Duyduklarım karşısında üzülmüştüm.
- Sorun değil .
- Arkadaş olalım mı hatta yeniden tanışalım. Ben Yağız .dedi gülümseyerek aynı zamanda elini uzatıyordu.
Elini sıktım. Gülümsedim.
- Bende Aybike .
O sırada cam kırılma sesi geldi. Berk'in elindeki iki bardak da düşmüştü. Yanında Asiye ve Doruk da vardı .
- Berk.
Berk ise arkasına dönüp gitti . Ben de peşinden gittim .
- Berk dursana bi .
- Aybike kahve almaya diye gidiyorsun. Bi geliyorum Yağız'ın elini tutmuşsun. Gülümsüyorsun dün yaptıklarından sonra .
Gözümden bir damla yaş akmıştı
- Senin yaptıklarını da affettim Berk.
Berk eliyle alkışladı beni .
- Bravo Aybike BRAVO.
Berk arkasına dönüp gitti. Asiye ve Doruk yanıma geldi . Asiye bana sarıldı. Doruk'ta berkin yanına gitti.

~Berk ~
Doruk yanıma gelmişti.
- Sakin ol Berk.
- Nasıl sakin olabilirim ya elini tutmuştur gülüyordu. Ayrıca dün yaptığını nasıl affettin dedim . O seni affettim dedi ya seni de dedii . Bu nasıl mümkün olabiliyor.
- Berk bi açıklaması vardır belki .
- Ne açıklaması Doruk ?
- Bak sen Aybike'ye aşık değil misin ?
- Deli gibi aşığım orası ayrı.
- Eee gruruna yediremeyip gitmeyecekmisin ?
- İyi tamam.

~ Yazardan ~
Berk ve Doruk kızların konuştuğunu duyabiliyordu. Doruk tam gidecekken. Berk durdurdu ve sessizce dinleyelim dedi .
+ Aybike biraz konuşmak ister misin ?
- Ne diyeyim ki.
+ Yağız ile olanları.
- Ya dün için özür diledi . Annesinin babasının ölüm yıl dönümüymüş . Sonra yeniden tanışalım ben Yağız diyince ben de gülümseyip Aybike dedim . Berk niye bu kadar abartıyor. O da Doruk gibi arkadaşım. Gerçi Doruk enişte kontenjanından önde de neyse.
Asiye güldü.
+ Ama Berk Seni çok sevdiği için kıskandı .
- Ama beni dinleyebilirdi. Onu nasıl affettin diye bağırınca Bende seni affettim dedim.
+ Bu biraz ağır olmuş.
- İsteyerek söylemedim . Sanırım bana kırıldı .
+ Biraz fazla kırılmış olabilir .
- Bana bağırması beni üzüyor.
+O an sinirli olduğu için. Ama onla konuşmalısın . Onu seviyorsun değil mi?
- Bu da soru mu . O ne yaparsa yapsın ben Onu sevmeye devam ettim .Edeceğim de ama
- Ama ne ?
- Berk beni sevmiy-
Berk: Seni tabii kide seviyorum Aybike.
Berk ve Doruk saklandığı yerden çıktı.
Doruk : Asiye biz onları yalnız bırakalım da konuşsunlar .Ayrıca  enişte kontenjanı güzelmiş tuttum bunu .
Aybike gülümsemişti.
Asiye : Tamam .

Kardeşlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin