~ Yazardan ~
Ömer sinirle bağırdı.
- Nerede kaldı bu ambulans.
Oğulcan kardeşinin elini tutmuş ağlıyordu. Dorukta Aybike'nin diğer elini tutmuştu . Bir Berk'e bir Aybike'ye baktı.
Asiye içinde daha fazla tutamadığı hıçkırıkları dışarı verdi .
Ömer gözyaşlarını sildi ama yerini yenileri aldı .Asiye'ye sarıldı. Melisa olduğu yere çöktü. Doruk Melisa'ya sarıldı .
Harika Berk ve Aybike'ye baktı. Ağladığının farkında değildi.
Süsen ve Talya da oldukları yerde durmuşları . Kadir Aybike'ye bakıp ağladı. O sırada Ambulansın sesi geldi.
İnip Aybike ve Berk'i ambulansa bindirdiler ..
~ Hastane ~
Herkes kapısının önünde bekliyordu . Şengül ve Orhan yerinde duramıyordu .Ne Berk'ten ne de Aybike'den haber vardı.Ameliyat bitmemişti O sırada doktor geldi .herkes ayağa kalktı.Nebahat Hanım ve Akif Bey de gelmişti
- Evet Aybike Eren durumu şu an stabil. Ama bir sürü kırık var . Bu demolojik felçe sebep olabilir. Birazdan normal odaya alacağız. Berk Özkaya durumu biraz daha ağır her ihtimale karşı yoğun bakımda bekleyecek.
Herkes olduğu yere tekrar oturmuştu .~ 8 saat sonra ~
Aybike yavaş yavaş gözlerini açtı. Başında Oğulcan, Ömer, Melisa ve Asiye vardı. Kadir arabayı çarpanı gördüğü için ifade vermeye gitmişti . Şengül ve Orhanda onunla gitmişti. Doruk bir Berk'e bir Aybike'nin odasına geliyordu. Doruk Aybike'nin odasına tekrar geldi .
Asiye: Berk nasıl?
Doruk : Durumu ağır.
Aybike: Ne ?
Oğulcan: Aybikee .Ömer ve Oğulcan aynı anda Aybike'ye sarıldı.
Oğulcan: İyi sin demi ?
Aybike : İYI Mİ NE İYİSİ BERK ORADA BENİM YÜZÜMDEN CAN ÇEKİŞİYOR BIRAKIN BENİ YA BIRAKIN BEN BERK'İN YANINA GİDECEĞİM.
Doruk:Hemşire çağırın Melisa .
Aybike bağırmaya devam ediyordu.
Hemşire gelip Aybike'ye sakinleştirici yaptı. Aybike'nin gözleri yavaş yavaş kapanırken söylediği sözler herkesin içini burkmuştu .
- Affet beni benim Y-yuzumden .~ 5 Saat sonra ~
Harika : Berk için neden birşey demiyorlar ya.
Talya : Şimdi söylerler sakin olmalıyız.
Süsen: Beklemekten başka çaremiz yok .
Aybike tekrardan uyanmıştı. O sırada Şengül içeri elinde yemek tepsisi ile girdi .
Oğulcan : Hadi ye Aybike .
Aybike: NE YEMESİ YAA. BERK İYİ Mİ KÖTÜ MÜ BİLMİYORUM BEN NASIL YEMEK YİYECEĞİM.
Elimdeki tepsiyi yere firlattim.
Oğulcan Asiye Ömer ve Melisa benim tutmaya çalışıyordu .
- Berk orada can çekişiyor ben bura-
Benim bağrımamı durduran Doruk'un sesiydi .
- DOKTOR YOK MU KARDEŞİM ÖLÜYOR!
Duyduğum şey ile şok oldum .
Kendim şu an yürüyemiyordum. Ömer'i ve Oğulcan beni tekerlekler sandalyede bindirmişti. Yoğun bakımın camından baktım. Elektro şok veriyorlardı.
- Berk lütfen uyan sevgilim lütfen BİR ŞEY YAPIN YA BIR ŞEY YAPIN!
Doktor elindeki şeyi yere bırakınca kalbim durmuştu.
Aybike: Bir şey YAPIN BIRAKMAYIN ÖYLE ÖLMEDİ ÖLEMEZ.
Doruk kapıya vurmaya başlamıştı.
- Kardeşimi KURTARIN . ÖLEMEZSİN KARDEŞİM LÜTFEN.
Ben kafama vuruyordum.
- Benim YÜZÜNDEN BENIM YÜZÜNDEN.
ÖMER: AYBİKE DUR .
ASİYE: SAKİNLEŞTİRİCİ GETIRIN DORUK , AYBIKE .
kendimi sağa sola ittirirken yere düşmüştüm. Kafamı yukarı kaldırdım göz yaşlarımı tutamıyorum. Koluma sakinleştirici vurulmuştu.
- BERK bizim için yaşa.
Gözlerim kapanırken Doruk'un söylediği şey ile kaldım.
Doruk: Yaşıyor benim kardeşim yaşıyor.~Berk ~
Gözlerim yavaş yavaş açılırken başımda bekleyen Doruk'u gördüm.
- D-Doruk.
Doruk'un sevinçle bana baktı.
- Berk .
Sarılmıştı bana .
-A-Aybike NASIL?
- O iyi normal odaya aldılar.
- Beni de o odaya aldırın doruk hadi konuş gel sonra olanları anlatın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~