- Sana konuş- Berk ?
-Ne bu acele Aybik ayrıca kimle konuşmak istemiyorsun .
- Kimse ile Berk .
-Nereye gideceksin ?
-Eve Berk tek başıma nereye gideyim.
- Peki bana tokat attığın günki teklifin hala geçerli gelmek istersen tabii birde tokat atmayacaksan.
Hafif gülümsemiştim.
- Güldüğüne göre evet demek .
-İyi tamam hadi gidelim.~Asiye ~
Doruk ile sahilde yürüyorduk.
- Asiye beni affettin değil mi ?
+Bilemiyorum Doruk sana hala tam güvenemiyorum.
-Ne .
+Yani Doruk beni de anla .
-İyi tamam Asiye ben gideyim işlerim vardı benim.
Doruk tam arkasına dönmüş gidiyordu ki arkasından koşup sarıldım.
+ Şaka yaptım Doruk.
Doruk birden arkasına döndü.
- Gerçekten mi?
Güldüm.
- Evet Doruk.
Doruk bana sarıldı .
+ Tamam Doruk sakin ol .
-Bi an gerçek sandım . Bak ne diyeceğim hadi bi şeyler içmeye gidelim .
- Tamam Doruk.~Aybike ~
Berk'in arabasında gidiyorduk Oğulcan aradı .
- Efendim Oğulcan.
-Nerdesin kızım .
-Nerde olmamı istersin .
- Burada Aybike . Hem ödeviniz bitmedi sizin . Bak Asiye Doruk ile olur kesin Tolga var bide ha Berk de var bak Aybike sen Asiye ve Doruk 'un yanına gi-
-Oğulcan ödev bitti ben de Berk ile biyere gidiyorum.
-Ne ! Başka kim var ?
-Okuldan bir kaç kişi alalım diyoruz Oğulcan .
-Sister'ım hemen eve gel.
-sonra geleceğim Oğulcan by by .
Telefonu kapatmıştım. Berk ile sırıtıyordu .
- Neden gülüyorsun.
-Çok sinirlisin be tatlım .
Cevap vermemiştim zaten gelmiştik.
Deniz kenarında bi kafeydi . Oturduk bir şey sipariş vermiştik . O sırada içeri Asiye ve Doruk girdi.
Asiye: Aybike.
Aybike:Asiye.
Doruk ve Berk sırıtıyordu.
Asiye:Aybike Berk ile ne yapıyorsun burada . Berk'i sev-
Aybike:Asiye yok öyle bir şey birazdan size geliyim konuşuruz. Tabii Oğulcan' dan kurtulursam.
Asiye:Yüzün azıcık kırmızı olmuş.
Aybike : Ben lavaboya gideyim.Off inanamıyorum iyi ki Asiye bir şey söylemeden sözünü bölmüştüm .Yüzümü yıkayıp çıkarken kolumdan biri tuttu . Yüzüne bakınca Tolga olduğunu anladım.
- Bırak kolumu.
Ama o dinlemeden beni kafeden çıkardı . Denizin oradaki iskeleye götürdü beni .
-Ne var!
-Ömercik ve Kadircik ile bi hesabım var . Tabii senin o salak abinle de hesabım var.
Çok sinir olmuştum kendimi tutamayıp Tolga'ya tokat attım .Tolga çok sinirlenmişti kolumu sıkıyordu. Canım yanıyordu
-Kolumu bırak .
-Yürü gidiyoruz.
- YA BIRAK BENİ .BIRAK KOLUMU~Berk~
Kafede Doruk ve Asiye bana Aybike'yle ilgili bir çok soru soruyordu en son bunalmıştım. O sırada Asiye konuyu değiştirdi.
- Aybike neden daha gelmedi ki?
Tam bir şey diyecekken Aybike' nin sesini duydum .Bağırıyordu. Dışarı baktığımda Tolga ile Aybike'yi gördüm. Asiye ve Dorukta görmüşlerdi çabuk kalktım. Koşuyordum Aybike'nin canını yakıyordu çünkü. Biz tam yanlarına geldiğimizde Aybike'nin denize düştüğünü gördüm. O sırada Asiye bağırdı.
- Aybike yüzme bilmiyor .
Hiç düşünmeden suya atladım.~Aybike ~
Tolga beni zorla götürmeye çalışıyordu. Ben dilenmeye çalışırken ne olduğunu anlamadan suya düştüm yüzme de bilmiyordum . Suyun içinde gördüğüm son şey birinin beni tutmuş olduğuydu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi açtım iskeledeydik . Berk'in konuştuğunu duydum .
- Doruk Tolga arada kaçmış sen onu bulursun ben Aybike'yi hastaneye götüriyim.
- İyiyim ben.
-Aybike iyi misin.
-İyiyim Asiye sadece biraz su yuttum .
- Bak böyle olmaz ama .
- Gerçekten iyiyim Berk . Sadece bir anlıktı.
- İyi ama üşütüceksin Asiye biz sizi eve bırakalım . Aybike dinlensin.
- Tamam
~AYBİKE'LERİN EVE ~
Eve gelmiştik bahçede Kadir abim, Ömer , Oğulcan, annem ve babam oturuyordu . Biz arabadan inince hepsi şaşırdı benim halimi ve Berk'i görünce hepsi ayaklandı .
Oğulcan: Sister'ım senin bu halin ne ? Bunun ne işi var burada. Berk mi yaptı sana bunu.
Kadir: Abicim senin bu halin ne ?
Ömer:İyi misin Aybike?
Şengül: Kızım ne oldu sana . Ne bu halin. Berk'i niye getirdiniz .
Orhan: Yav bi sakin olun da kız anlatsın . Aybike'm ne oldu kızım ?
Asiye : Doruk olanları anlatır mısın ben Aybike'yi içeri götürüp geleyim .
Doruk :Tamam Asiye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşlerim
Teen Fiction❤AyBer❤ 💙AsDor💙 🧡OğHar, MelKad,ÖmAy🧡 ~🥺ARTIK HER ŞEY BİZİM İÇİN DAHA ZOR OLACAK🥺~ ~ Seni Seviyorum Aybik 💖~ ~ Bende seni Berk 💖~