Lee Hi sekreterleri ile birlikte binaya girerken herkes ağzı açık bakıyordu, asansöre biner binmez aromalı parfümü Hava Durumu Sunucularını etkilemişti.
Yirminci katta inip canlı yayın odasına yürümeye başladı. Chanyeol görünür görünmez gülümseyip gözlüğünü düzellti. "Yeol-ah, aramadan geldim.. üzgünüm~" "Sorun değil noona, boşum zaten." Ningning elini çenesine koyup gözlerini kıstı.
"Oppa, şuraya baksana.. ne kadar güzeller değil mi?" Baekhyun sessizce kadına baktı, güzeldi, zengindi ve tam Chanyeol'e göreydi. "Çok güzel..."
"Ah, siz Byun Baekhyun olmalısınız. Sizinle tanışacağım aklımın ucundan geçmezdi, çok yeteneklisiniz." Şaşkınca eğilip duraksadı. "Teşekkürler efendim."
"Eğer işin yoksa, seninle görüşebilir miyiz? Vaktin olduğunu düşünüyorum, haksız mıyım?" Onaylayıp kadının peşine takıldı, yanında Chanyeol yürüyordu. Parlak mavi takımı ve uzun kahve saçlarıyla bugün daha farklıydı.
Yakınlardaki pahalı restorana girip oturdular. "Noona ben et istiyorum." "Çekinmeyin Baekhyun-sshi, istediğinizi söyleyin lütfen." Bu fiyatlar ne böyle? Parasını gözüme mi çarpıyor bu kadın?
"Baekhyun-sshi sizinle konuşmak istediğim bir konu var, seçmeler ve Şefiniz... Changmin'i tanırım, puştun tekidir adidir. Madem sizin yapmanızı istemiyor, o zaman iatediğini verelim." Şaşkınca bakarken yemekler gelmişti.
"Endişelenme hemen. İstediğini veriyormuş gibi görüneceğiz sadece. Herşey hazır, adım adım planı uygulamamız gerekiyor." Chanyeol su dolu bardağı dudaklarına götürmeden önce sessizce konuştu. "Başaramayacak, neden bu kadar emek harcıyorsun noona?"
Kırmızı şarap dolu kadehi masaya bırakan kadın Baekhyun'a umutla bakıp gülümsedi. "Büyük farkla başarılı olacak, inanıyorum."
...
Saat gece ikiye doğru gelirken Baekhyun büyük siyah arabadan indi. Kadının ısrarları sonucu Chanyeol'ün arabasına binmişti, zorla...
"Lee Hi noona senden etkilenmişe benziyor ve ümitli. Gerçi başaramayacaksın ama..." Arabaya yaslanıp kollarını birbirine geçirdi Chanyeol. "İddiasına var mısın deve?"
"Kazanacağım için sorun yok, varım cüce." Önce serçe sonra da baş parmaklar birleşti, kısa da olsa göz göze geldiler. Baekhyun yeni fark ediyordu gamzeleri olduğunu.
Baekhyun içeri girecekken Chanyeol koşarak kolundan tuttu, kendine çevirdi. "Kaybetmeye hazır ol Baekhyunie~ Güzelce kaybedip kölem olacaksın, güzelce dinlen ve başarısız olmaya çalış tamam mı?" Saçını okşadıktan sonra kulağına eğilip fısıldadı.
"Sevgilim ve kölem olacağın günü iple çekiyorum Park Baekhyun."
Daha çok ÇanBek salmak istiyorum ama gel gör ki diper kurgular ve bu telefon izin vermiyor.
Yazana kadar anam ağlıyor....
Köle Çan en sevdiğim
Ana! Spoi verdim =}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔
Fanfictionİddia sonucu birlikte lunaparka gidip eş olmak zorunda kalan kanalın gözde ikilisi Spiker Byun Baekhyun ve Spor Haberleri Sunucusu Park Chanyeol bindikleri atlı karıncada aralarındaki duvarı yakarlar. ➡22/5/21 🔚 2/10/21