"Nasıl böyle birşey olur anlamıyorum kim izin-"
"Canlarım, endişelenmeyin, bunu kesin Jeno şırfıntısı yapmıştır. O Jeno'yu varya böyle sağdan soldan, sırayla-" Baekhyun Ningning'i kenarı itip asansörden indi. Şefin odasına yürürken Sehun arkasına takıldı.
"Hyung, konuşmamız-" "Şimdi değil Sehun!" Kapıyı çalmadan açıp içeri girdi, Şef yerinden kalktı. "Hayırdır Baekhyun, neden geldin?"
"Gece Haberleri için seçme düzenliyorsun ve bunu bana söylemiyorsun hyung! Sebebi ne?" "Tiroit hastası olduğunu sakladın bizden, değil mi?" Baekhyun hastane raporlarını vermişti, buna emindi. Neden böyle davranıyor bu adam?
Ningning odaya girip kapıyı çarptı. "Bakın efendim, sizi kim fişekledi bilmiyorum. Bulursam bir güzel ebesini belleyeceğim, buna eminim. Ancak beş yıldır bu görevde ve siz ruh hastası geri zekalı bir varlığı dinleyerek böyle boktan bir karara varıyorsunuz! Gözünüzü kulağınızı açın ve beni dinleyin.. Oppa sen dışarı çık. Dışarı dedim!" Baekhyun sessizce dışarı çıktı, herkes ona bakıyordu.
"Bana bakın Max Changmin mi neyse ne işte! Babamın kim olduğunu söylemeyeyim, biliyorsunuz zaten. Ancak hakkınızda şikayette bulunursam en az sekiz yersiniz, biliyorsunuz değil mi? Ayağınızı denk alın. İyi günler, iyi çalışmalar."
Dışarı çıkar çıkmaz tüm gözler üstüne toplandı. "Az önce film mi çevirdik, işinize dönsenize! Sanki sirke geldiler işleri güçleri huzursuzluk izleyip dedikodu yapmak! Baekhyun oppa buraya gel." Baekhyun'un kolunu sıkıca tutup ortak dinlenme odasına girdiler.
"Oppa, minicik bir hamlede yıkılamazsın sen. Kendine gel ve uyan! Tırnaklarınla kazıya kazıya geldiğin yeri, boktan bir seçme aptallığı uğruna bırakacak mısın? Ölmek mi istiyorsun sen? İnsanlar seni görmek için gecelere kadar oturuyor, sesini, tavrını, güler yüzüne yediden yetmişe herkes aşık. Şimdi bırakırsan ne olacak o insanlara? Nedensizce ayrıldığını öğrendiklerinde üzülmezler mi?" Başını yere eğip gözlerini parlak ruganlarındaki yansımasına dikti.
"Ben yanındayım oppa, inan bana. Herkes yanında, kimse buna izin vermeyecek. Gerekirse ben engel olurum hatta kovulurum da! Yeter ki sen burayı ve seni sevenleri bırakma. Olur mu? Ağlama ama, kazık kadar adamsın yahu! Gel buraya gel~" Küçük kızın sıcak sarılmasına engel olmadı, içindeki acıları odada haykırarak bir bir döktü. Ancak hesaba katmadığu birşey vardı, dinleyen biri.
...
"Lee Hi noona ile görüşecektim, hemen bağlayın lütfen." Çantasını mutfak masasının üstüne bırakıp mama dolu kaseyi yere koydu. "Tobenie yemek zamanı~"
Karşıdan duyduğu kibar sesle konuşmaya başladı. "Noona, ben Chanyeol.. iyiyim teşekkür ederim, senden bir ricam var... O zaman kağıt kalem hazırla, biraz uzun ve karışık olacak."
Çanyöl iz a pirems
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔
Fanfictionİddia sonucu birlikte lunaparka gidip eş olmak zorunda kalan kanalın gözde ikilisi Spiker Byun Baekhyun ve Spor Haberleri Sunucusu Park Chanyeol bindikleri atlı karıncada aralarındaki duvarı yakarlar. ➡22/5/21 🔚 2/10/21