Chanyeol sessizce odaya girmeye çalıştı, güneş yavaş yavaş doğuyordu. O saate kadar ablasıyla konuşmuş, ne yapması gerektiğini danışıp durmuştu aklı çok karışıktı. Masadaki lambayı söndürüp üzerindeki kalın sweat'i çıkardı, yatağa yaklaştı. Baekhyun uyanıp oturdu, örtüyü üzerine çekti. "Şimdi mi yatıyorsun?" İlk kez kalın çıkan sesini duyduğunda olduğu yerde durmuş konuşmasını beklemişti. "Neden bu saate kadar kaldın ki? Neden yanıma gelip uyumadın, bütün gün uyumak sana bir fayda getirmez." Hafifçe öksürüp elini yatağa vurdu, Chanyeol ses etmeden oturdu.
"Seninle birşey konuşmam gerekiyor," kakülünü düzeltip Chanyeol'ün eline uzandı, tuttu. "evlenelim Park.. seninle evlenmek istiyorum." Chanyeol konuşmak için hamle yaptığında, Baekhyun diğer eliyle dudaklarını kapatıp konuşmaya devam etti. "Lütfen bölme ve beni dinle. Bunca zaman benimle ilgili herşeyi sırtlandığın için teşekkür ederim, tek başıma savaşıp durdum.. küçüklüğümden beri dışlanıp durdum, dayak yedim. Ailemden gizlemeye çalışsam da anladılar, ellerinden geldiğince bana destek olmaya çalıştılar ama kendimi güçsüz hissettim. Üniversitede Sehun ile tanıştım, birbirimizi anlıyorduk ve o da benim gibiydi.. sonra Junmyeon hyung, Ning derken mezun olduktan sonra staj için kanaldan bana bildiri geldi. Bende kabul ettim." Ellerini yumruk yapıp gözlerini ovuşturdu elini tutmaya devam etti. "Seni ilk gördüğümde cezaya kalmıştın ve dayak yiyordun.. seni ilk ben gördüm aslında, ilk ben aşık oldum~" Kıkırdayıp omuzlarını havaya kaldırdı.
"Eczaneden birkaç ilaç alıp masana bıraktım, uyuyordun seni uyandırmak istedim ama kıyamadım çünkü çok yorgundun. O günden sonra hakkımda atıp tutmaya başladılar, seninle her sohbet edişimde daha da yüklendiler konuştular ama aldırmadım. Sen üzülme, zarar görme diye soğuk davranmak zorunda kaldım çünkü çok hassas biri olduğunu hissetmiştim. Ne kadar sağlam dursan da, içindeki küçük çocuk her olumsuz bakışta inciniyordu bende zarar görmemen için elimden gelen herşeyi yaptım.. sanırım başaramadım bir yerde." Sesi sona doğru kısılırken, gözlerini kaçırıp tebessüm etti. "Birbirimizi haberimiz olmadan koruyup kolladık, ilk adımı atmak için tereddüt etsem de sen daha cesur davrandın.. ne kadar teşekkür etsem az." Alt dudağını ısırıp kendini sıkmaya çalışıyordu, ağlamak istemiyordu.
"Bundan sonrasını beraber düşünelim, birlikte adım atalım.. beraber yaralanıp beraber göğüs gerelim herşeye. Kim ne derse desin seninle yaşamak istiyorum, işimiz olmasa da olur dünya ve insanların dedikleri umrumda değil. Küçük bir tarlamız olsa bile yeter bana, sadece seninle olayım istiyorum.. ölene kadar." Elini bırakıp arkasına döndü.
"Bu yüzden.. evlen benimle Park~" Küçük kutuyu açıp uzattı. Chanyeol ensesini kaşıyıp gözlerini kaçırdı, ne diyeceğini bilemiyordu. "Ben.. şey.. aslında, ben şey.. ah!" Elini alnına vurup bekledi, derin nefes aldı. "Kabul ediyorum Byun.. seninle birlikte yaşayıp salatalık yetiştirmeyi istiyorum!"
"Salatalık yetiştirmem ben!" Kollarını birleştirip arkasına döndü Baekhyun, uzun kollarınk beline dolayıp çenesini omzuna yerleştirdi yanağına sulu öpücük bıraktı Chanyeol. "Ya çocuklarımızın canı isterse? O zaman ne yapacağız?" "O zaman.. düşünürüz işte. Daha vakit var." İkili kıkırdarken Anne Park ve Yoora aralıklı kapıdan büyük mutlulukla bakıyordu.
"Minik Yeol'üm sonunda mutlu olacak~" Anne Park gözlerini silip odasına girdi. Yoora biraz daha bakıp evden çıkmak için odasına giyinmeye gitti.
Diğer bölüm final~
İçimde küçük bir yara var nedense, yeterince ilgilenemedim göz bebeğimdi bu kitap 😖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔
Fanfictionİddia sonucu birlikte lunaparka gidip eş olmak zorunda kalan kanalın gözde ikilisi Spiker Byun Baekhyun ve Spor Haberleri Sunucusu Park Chanyeol bindikleri atlı karıncada aralarındaki duvarı yakarlar. ➡22/5/21 🔚 2/10/21