🎠11🎠

96 11 2
                                    

Ayağına dolanan köpekle yere düştü Chanyeol. "Mongmongie~ hyung geldi! Yemek yedin mi, güzelce dinlendin mi?" Baekhyun mama kaplarını kontrol etti, yere çöktü. "Aigoo aferin sana~ Misafirimizin üstüne çok gitme, hemen üstümü değiştirip geleceğim tamam mı?" Arkasından konuşan uzun bedeni umursamadan odasına girdi Baekhyun. Dudaklarına dokunuyordu ince parmakları.

Nasıl yaptığını ya da izin verdiğini anlam veremiyordu, sadece karşılık vermek istemişti. "İlk öpücüğüm gitmiş mi oldu şimdi? Hemde Park Chanyeol adamına..." Üzerini değiştirip salona yürüdü, uzun adam kendi kendine konuşuyordu.

"Mongryeong, ben hyungunu öptüm. Ama bana kızma, uzun zamandır bekliyorum hemde çok uzun zamandır. Söz veriyorum O'nu asla üzmeyeceğim. Hatta ilgisini çekmek için herşeyi yapacağım." Baekhyun kolona yaslanıp gülümsedi. "Mongie, hemen yatağa!"

Mongryong koşarak odasına girdi. Chanyeol yerde oturuyordu ve giydiği pembe terliklerle oynuyordu, ne söyleyeceğini düşünüyordu sadece. "Koltuğa otur, kahve getireceğim. Sakın uyuma üstüne çıkar tepinirim!"

...

Tam kırk dakikalık sessizliği Baekhyun ve burun çekme sesi böldü. "Buraya sessizce oturup kahve içme bahanesiyle evimdeki eşyaların fiyatını çıkarmaya mı geldin?" Chanyeol dişlerini göstererek sırıttı, bardağı sehpaya bıraktı. "Doğru, ben üzgünüm. Az öncesi için ve daha öncekileri için-"

"Ne zamandan beri Park? Ne zamandan beri benden hoşlanıyorsun?" Parmağındaki gümüş yüzükle oynuyordu, sakın kalamıyordu nasıl konuşabilirdi? Byun Baekhyun'un alanındasın Park Chanyeol. Adımlarını dikkatli at, seni savunacak kimse yok.

"Staja geldiğin günden beri, haytırlıyor emin değilim, arşivden bir hafta boyunca çıkmadığını hatırlıyor musun? Yemekleri ve kahveleri bırakan bendim çünkü hasta gözüküyordun. Sesin fena halde çatlıyordu." Baekhyun elini boğazına koydu, birden ısınmıştı. "O ısı bantlarını-"

"Evet, o ısı bantlarını sadece opera ve tiyatro sanatçıları kullanabilir ama sen dert etme. Bantlar ve ilaçlar sayesinde çabuk iyileştin, seçmeleri birincilikle kazandın." Baekhyun ifadesizce kızarmış yüze bakıyordu.

"Spor? Sana akşam haberleri sonrası için de teklif sunmuşlardı ama neden gece?" Chanyeol kahkaha atıp Baekhyun'un yanına oturdu. Kaküllerini düzeltip dudaklarını birbirine bastırdı gülmemek için. "Hyoyeon için istedim.. cidden böyle bir soruyu sorman akıl kârı değil Byun..." Hardal sarısı yastığı kucağına alıp arkasına yaslandı.

"Doğruyu söylemek gerekirse, akşam haberlerini alacak kadar yetenekliydin Byun Baekhyun. Ama sen gece haberlerinde ısrar ettin, bende izlemek istedim. Hem arşivde tek başına yaptığın çalışmalarını, ağlamalarını ve saçlarını yolmanın sonucunu canlı canlı görmek istedim. Çok mantıksız bir açıklama ama yemin ederim ki ciddiyim. İlk kez böyle hissediyorum..."

Baekhyun yastığı alıp arkaya attı. "Gözlerime bak Çok Bilmiş Park Chanyeol! Gözlerime bakarak konuş çünkü hiçbir şey anlamıyorum." Chanyeol nefes alıp ayağa kalktı baktı gözlerine. Parmağını sallamaya başladı.

"Senden uzun zamandır hoşlanıyorum Byun Baekhyun, beni ve sevgimi kabul et yoksa sana haber merkezini zindan ederim! Anladın mı!?"

Oh burası da oldu bitti mis
Yarın BaekÇenıla video gelcek, geçen ay video gelmedi ertesi gün mükemmel bi Baek fotosu geldi.
Yarın gelmezse ağlarım.
Hem Yeol Chanbaek videosu attı, Baek de atsa ne olur yani...
Bitti teşekkürler

 Bitti teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin