🎠12🎠

94 11 4
                                    

Chanyeol annesinden gelen telefon yüzünden Baekhyun'un evinde kalmak zorunda kaldı, evini su basmıştı çünkü.

"Koltuklarım senin için fazla kısa, misafir odası da dosyalarla dolu ve çok tozlu. Odamda uyuyabilirsin, çarşafları değiştirip temizledim güzelce." Chanyeol üstüne kısa gelen tiştörtü çekiştirerek onayladı, odasına gittiler.

Krem rengi duvarlara eşlik eden kül renki yatak çarşafları ve krem koltuk, büyük bir elbise dolabı ve orta boyda tuvalet aynası vardı. "Vay canına.. pembe,mavi ya da sarı sevmez misin sen?" Baekhyun eşofmanını çıkarıp iç çaöaşırı ve üstünde büyük pembe tişörtünü bıraktığında Chanyeol yutkundu.

"Açık renkleri de severim ama bunlar uyumama yardımcı oluyor. Salonu ve mutfağı biliyorsun, birşey olursa seslenmen yeter. Klimayı açabilirsin, hatta kıyafetler rahat değilse sadece iç çamaşırınla da uyuyabilirsin. Rahat ol yani... İyi geceler Park~" Kapıyı kapatmadan önce Chanyeol elini yakalayıp odaya çekti.

"Benimle uyu.. lütfen. Bak ben kazık kadar olsam dahi annesiyle uyuyan bir adamım, o yüzden sarılarak uyumam gerekiyor ve-" Baekhyun elini tuttu, uzun olana yaklaşıp saçını düzeltti. "Sen şuna, 'seninle uyumak istiyorum.' desene. Ne sen anlatırken yorul ne de ben anlarken yorulayım."

Lambayı söndürüp yatağa yattılar. Chanyeol kolları arasındaki yavru köpeciğin kokusunu doya doya içine çekiyordu, saçlarını oynuyor, nefesini duyuyordu. "Beni gerçekten seviyor musun Park? Yalan değil, değil mi?"

Perdenin arasından sızan ışıklar sayesinde parlayan umut dolu gözlere baktı, emindi. İlk günden beri emindi herşeyden. "Benim ne kadar inatçı ve sâdık biri olduğumu bilirsin, yalan söylemem ve neyi istersem alana kadar peşinde koşarım.. tıpkı sen gibi Baekhyun. Sen durana kadar koşacağım. Eğer durursan elini tutup seninle devam edeceğim ama durmazsan arkama bakmadan gideceğim."

Baekhyun kararsızdı; içindeki karışıklık tıpkı arşiv odalarında geçirdiği, karışık ve anlamsız günlere benziyordu. Yarım saat sessizce durdular. Chanyeol en sonunda sessizce konuşmaya çalıştı, başaramadı.

"Şu parkta söylediğin şarkıyı söylesen.. olur mu? Çok güzeldi~" Baekhyun ayrılıp masadaki küçük lambayı yaktı. Chanyeol gözlerini yumduğunda elini tuttu, saçını okşamaya başladı.

Şarkının en başında uzun adam gözleri kapanmıştı bile. Çilek gibi kokusu uykusunu getirirken şarkıyı sonuna kadar dinlemek için direndi ama yetersizdi. Baekhyun uyuduğunu anladığında şarkıyı yarıda bıraktı, alnına ve saçlarına dudaklarını uzunca değdirip çekti.

Yataktan kalkıp yere oturdu, sadece O'nu izlemek ve düşünmek istiyordu, içindeki karışıklığa son vermesi gerekiyordu hemde hemen.


Büyük ihtimalle yirmi gibi biter, azıcık entrika lazım ve sonraki bölümde mis gibi Ravi×Yeol fayt var

Büyük ihtimalle yirmi gibi biter, azıcık entrika lazım ve sonraki bölümde mis gibi Ravi×Yeol fayt var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin