"Ne yani şimdi spikerler ve spor sunucuları iddiaya mı girdik?"
"Park Chanyeol bu aralar fazla kaşınıyor, boyunun ölçüsüni almamız gerekiyor..."
"Ne yani sen mi yapacaksın bunu Myeon hyung?"
Junmyeon elindeki çubuklarla Sehun'un kafasına vurdu. Haklıydı, fazla kaşınmıştı.
"Ne, ne, ne? Kendinize gelin ve çalışın... Spor bülteni sunucularından biri bile spikerlik seçmelerini kazanırsa kaybederiz anladınız mı?" Junmyeon elini Joohyun'un omzuna atarak arkasına yaslandı.
"Ama eğlenceli olacak oppa. Düşünsene, Giselle ve Winter bize yaptıklarının bedelini ödeyecek!" Ningning Jaemin'e doğru soju bardağını uzattı. "Şu çapkın Jeno sana bulaşırsa ara beni kanka. Ağzına-" "Ning..." Eliyle ağzını kapatıp soju dolu bardağı dikti.
"Biz kaçıyoruz ufaktan, Baekhyun hyung sızmaya başladı." Sehun Baekhyun'un koluna girip dükkandan çıktı. "Kafam şişti yemin ederim..."
"Hyung uzun zamandır Park Chanyeol olayını nasıl halledeceksin?" Elini alnına koydu, kolunu cama yasladı Baekhyun. "İnan bana aklımda bir bok yok... Şerefsiz herif sürekli sıkıştırıp laf sokuyor. Geçen gün seçmeler için Changmin hyungdan bilgi almak için odasına girdiğimde 'Hyung bahçedeki çalıları ne zaman temizleyeceksin?' dedi." Sehun arabayı apartmanın önünde durdurup Baekhyun'a döndü.
"Yardım etmemi ister misin hyung? Bilgi toplamamı istersen bir iki kişi tanıyorum, halledebilirim." Kemerini çözüp kapı koluna uzandı. "Kendim halletmeliyim Sehun, sabah kahvaltıya gel. Çocuklar gelecek, Micha seni özlemiş." "Tamam hyung, gelirim."...
"Mongryong-ah, hyung geldi!" Küçük köpek koşarak ayaklarına dolandı. Ceketini ve ayakkabılarını çıkarıp kendini halıya attı. Mongryong koluna yatıp kuyruğunu salladı. "Ryong-ah, hyungun başı dertte. Kepçe Kulaklı bir devle uğraşıyorum. Ama onu alt edeceğim... Ben Byun Baekhyun'um."
Bu da böyle finişto.
Bu gece diğer kitaplara yeni bölüm yazayım sonra son hücrelerimi dftf teorisi okuyarak harcayayım.
Özledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park 🎠ChanBaek🎠 ✔
Fanfictionİddia sonucu birlikte lunaparka gidip eş olmak zorunda kalan kanalın gözde ikilisi Spiker Byun Baekhyun ve Spor Haberleri Sunucusu Park Chanyeol bindikleri atlı karıncada aralarındaki duvarı yakarlar. ➡22/5/21 🔚 2/10/21