BÖLÜM 9

462 24 3
                                    

Berk bir yandan yemek yiyor bir yandan da planını anlatıyordu.

"Yakınlarda büyük bir AVM var ilk önce oraya gidip sana bir şeyler bakarız.  Sonrası da sürpriz. " dedi ve göz kırptı.

Kahvaltımızı bitirdik.

"Hadi üzerini giyinip gel yalnız şort giyersen çok fena olur ona göre."  dedi hafif gülerek.

Yine parmak uçlarımda kalktım ve Berk'in boyuna yetişmeye çalıştım.

"Ne olurmuş şort giyersem ?" dedim meydan okurcasına bir bakış atarak.

Yine ne yapmaya çalıştığımı farketmişti. Beni kaldırdı ve mutfak tezgahına oturttu.

"Eğer şort giyersen...Öperim!  " dedi ve beni öpmeye başladı. Ben de ona karşılık verdim.

Ayrılınca tezgahtan indim ve "O zaman ben üzerimi giyinmeye gidiyorum ayrıca sadece şort giydiğim zaman beni öpeceğini de anlamış oldum.  " dedim hafif trip atarak.

Yanıma geldi ve ellerimi tuttu " Ne istersen giy ama ben seni her halinle seveceğim. " dedi.

Gülümsedim ve mutfaktan çıkıp merdivenlere yöneldim. Odaya geldim ve dolabı açtım.  İçinden kot bir pantolon ve sade bir t-shirt aldım ve üzerime giydim.

Aynanın karşısına geçip saçımı taradım ve rimel ile ruj sürdüm.

Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım ve merdivenlerden aşağı indim.

Berk giyinmişti. Beni görünce koltuktan kalktı ve yanıma geldi.

" Çok güzelsin. " dedi.

"Sen de çok yakışıklısın ama eğer gittiğimiz yerde bir kız sana bakacak olsun gözlerini oyarım onun. " dedim ciddi bir şekilde.

" Tamam benim kıskanç güzelim ama aynı şey senin için de geçerli. Sana bakan erkekleri öldüreceğim." dedi.

El ele tutuşup evden çıktık. Arabaya bindik ve yola koyulduk.

Bir ara Berk'i bana bakarken yakaladım.

"Berk önüne bak ölüp seni başka kızlara bırakmak istemiyorum."

"Ben de seninle ölürüm." dedi. Gülümsedim.

Önüne döndü ve sürmeye devam etti.

--------------

Araba kocaman bir AVM'nin önünde durdu. İnip el ele tutuştuk ve içeri girdik.

"Hadi sana kıyafet bakalım. " dedi Berk beni bir mağazaya sürükleyerek. Mağazaya girdik ve elemanların birisi yanımıza geldi.

Kız oldukça genç ve güzeldi.

"Buyurun efendim." dedi.

'Lan salak burası kadın giyim mağazası niye ona soruyorsun bana sorsana.' diye geçirdim içimden.

"Sade bir şeyler istiyoruz. " dedi Berk. Kız da cilveli bir şekilde "Peki." dedi ve başka bir bölüme yöneldi. Biz de onun peşinden gittik. Eline pantolon, şort, etek gibi şeyler alıp Berk'e gösterdi. O anda ben hemen olaya daldım.

"Aşkım 2 dakika çantamı tutar mısın?  Bir şey yapmam gerekiyor da." dedim.

"Tabi aşkım." dedi ben de çantamı Berk'e verdim.

Kızın üstüne atladım.

"Siktim lan seni kızım.  Ne yavşıyorsun lan çocuğa? Sevgilisi benim işte görmüyor musun ?! " diyordum. Aynı zamanda kızı bir duvardan diğer duvara fırlatıyordum. Berk beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Bak kızım. Bu iş yerinden atılman benim bir sözüme bakar. Şimdi gider seni patronuna şikayet eder işten attırırım. Öyle mal gibi kalırsın sokaklarda. "  dedim sinirle. Bir yandan kıza vuruyordum.

Sonunda Berk bizi ayırabilmişti. Zaten kız bağırmaktan başka bir şey yapamamıştı ki.

Kızın bazı yerleri morarmıştı. Bende hiçbir şey yoktu.

"Hadi bebeğim gidelim. " dedi Berk.

"Tamam." dedim ve kıza öldürücü bir bakış attım. Tam kapıdan çıkarken duraksadım ve geriye dönüp baktım.

"Unutma. Müşteri her zaman haklıdır! " diye bağırdım.

Berk ile o mağazadan uzaklaştık ve bir kitapçıya girdik.

"Ne yaptın sen Rüya. " dedi Berk gülerek.

" Ne yapayım seni resmen yedi. Bir de cilve yapıyo. Salak." dedim.  Sinirim hâlâ geçmemişti.

Kitaplara bakıyordum bile, sadece öylece bakıp geçiyordum.

En sonunda bir tanesini beğendim. Berk bir şey almamıştı.

Kasaya doğru gidip ücreti ödedik ve kitapçıdan çıktık.

"Karnın aç mı güzelim?  "

"Hayır sabahki kahvaltı bana 1 hafta yeter."  dedim gülerek.  O da gülmeye başladı.

Beni kozmetik dükkanına doğru çekti.

"Hadi bakalım beğen." dediği için ben de rujların ve rimellerin olduğu bölüme gittim. Zaten ruj ve rimelden başka bir şey sürmezdim.

Raftan dudak rengimde, toz pembe bir ruj aldım ve dudağıma sürdüm.

"Nasıl olmuş ?" dedim Berk'e bakarak.

"Bir bakalım." dedi ve yüzüme eğildi. Beni öpmeye başladı.

"Aaa sizi terbiyesizler. Bu devrin gençleri bir âlem.  Dışarıda da olmaz ki be yavrum. " dedi yaşlı bir teyze bize dönerek.

" Ne var teyze sevgilini öpmekde mi suç?  " dedim ve teyze bana ters bir bakış atıp yanımızdan uzaklaştı.

Berk gülerek bizi izlemişti. Sonunda hiç istifini bozmadan "Imm tadı çok güzel.  Evet, evet bunu alalım." dedi. Gülümsedim.

Bu çocuk nasıl böyle tatlı olabiliyordu?

Elini belime doladı ve kasaya yürüdük. Ücreti ödeyip mağazadan çıktık.

" Eee şimdi nereye? " dedim meraklı gözlerle Berk'e bakarak.

Sadece "Sürpriz. " dedi. 'Ama Berk bir gün için bu kadar heyecan yeter bir de sen yapma. ' diyemesem de aklımdan böyle bir şey geçti.  Bu düşüncemi bir kenara savurdum.

AVM'den çıktık ve arabaya bindik. Sürprizime doğru yola çıktık. ..

BERK'İN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin