BÖLÜM 23

316 16 0
                                    

Hafifçe kapıyı araladı. Kapının sesi kulaklarımı tırmalamıştı. İnsanı sinir eden bir gıcırtısı vardı.
Yavaş adımlarla içeri girdik. O da neydi? Olduğum yerde öylece kalmıştım. Bu...bu...hayatımda en çok istediğim şeydi. İlk önce inanamadım. Yok yok bu kesin rüyaydı.

"B-berk? "
"Rüya biliyorum çok şaşkınsın. "
"Berk bu harika! Ben küçüklükten beri piyano çalmayı istemişimdir. Seni seviyorum, çok seviyorum. " derken boynuna atlamıştım bile.
"Biliyorum Rüya, seninle ilgili her şeyi biliyorum. " Ters bir bakış atmıştım.
"Ş-şey Masal söylemişti yani oradan. Ben de... " derken yutkundu.
"Ben de annemin piyanosunu ne yapsam diye düşünüyordum. "
"Berk ama bunu kabul edemem. Senin için çok değerli. "
"Hayır itiraz istemiyorum. Annem benim için değerliyse sen de  benim için çok değerlisin. " dedi. Gülümsedim.

"Hadi gel. " deyip beni içeri -piyanonun yanına- doğru çekti. Şimdi ne sürpriz olacaktı? Piyanonun arkasından piyano hocam mı çıkacaktı?  Sonra Berk de çocuğu bana sürekli baktığı için dövecek miydi? Hah, süper Rüya iki dakikada her şeyi kurguladın.

Piyano koltuğuna oturdu ve benim de oturmamı işaret etti. Onu dinledim ve ben de yanına oturdum. Ellerini piyanonun tuşlarının üzerine koydu. Yok artık!
Gözlerimi büyüttüm ve öylece Berk'e baktım. O da bana bakınca kahkahayı patlattı. Şu an o hareketi yaptığımdan hiç pişman değilim çünkü koskoca bir gülümsemeye sahip olmuştum. Bir gülüş nasıl insana bu kadar huzur verebilir? Nasıl sizi dünyadan alıp başka  bir diyara götürebilir?

"Daldın gittin? "
"H-ha pardon. " dedim gülümseyerek. Nazikçe tuşlara basmaya başladı. Ben de dikkatlice onu izliyordum. Önünde duran nota defterine baktığı bile yoktu. Kendini kaptırmıştı. Parça bittiğinde derin bir nefes aldı.
"Hadi şimdi beraber deneyelim. " dedi ve elimi tuşların üzerine koyup kendi elini de benim üzerime koydu. Beni yönlendirmeye başladı. Arada bir yanlışlık yapınca ofluyordum. Berk de "Tamam zamanla öğreneceksin " diyordu. Sonra da yine baştan başlıyorduk.

Söz konusu Berk olunca insanın hevesi daha da arttığı için parçayı birkaç yanlışla bitirebilmiştim. Bu benim için biraz zor olsa da sonunda yapmıştım ama her şey burada sınırlı kalmazdı. Daha da öğrenmeliydim. Zaten bu parça diğerlerine göre kısa ve kolaydı.

"Hadi şimdi kendin çal. " dedi Berk.
"Ama b..."
"Ne demiştim, itiraz yok. Hadi başla.  " dedi ellerini birbirine çarparak. Heyecanlanmıştım. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve çalmaya başladım.

-----------

"Harikasın Rüya. "
"Senin sayende. " dedim gülümseyerek.
"Hadi şimdi ara verelim, sonra devam ederiz. "
"Tamam. " dedim ve ayağa kalktım. Odanın temiz olması beni şaşırtmıştı çünkü kapıdan girdiğiniz anda böyle bir şeyle karşılaşacağınız aklınıza bile gelmezdi. İnsan bu gizemli odadan cesetler falan beklerdi. Duvarlar kan ile bulanmış. Hah, yine güzel bir kurgu oldu.

Berk ile aşağı indiğimizde kendimi hemen koltuğa attım. Saat geç olmuştu. Kaç saattir o odadaydık bilmiyorum ama vaktin nasıl geçtiğini anlayamamıştım. 
Koktukta doğruldum. Berk yanıma oturduğunda ben de kafamı omzuna koydum. Ah bu koku...
Berk'in her şeyine aşıktım. Gözleri, duruşu, öpüşü, sarılışı ve en önemlisi de gülüşü...

" Hadi Rüya hanım bir şeyler getirin de yiyelim. "
"Oldu ya, başka derdin? "
" Derdim var, hem de çok. En büyüğü de sensin. "
"Pislik, beni dert olarak mı görüyorsun?  "
"Evet. "
"Bak yine maço hallerine başladın gebertirim seni! "
"Hayır gebertemezsin.  "
"Evet gebertirim. "
"Hayır.  "
"Evet."
"Hayır. "
"Tamam ya gebertemem ama yani... Of Berk of! "
"Haha şaka yapıyorum bitanem ya. "
"Şakana başlarım. "
"Ha? Öyle mi? "
"Evet öyle. " dedim meydan okurcasına.
"Peki sen bilirsin. " dedi ve üzerime atlayıp beni gıdıklamaya başladı.

"Ya Berk yapma, lütfen. "
"Sen istedin. "
"Ama yaa. " dediğimde gıdıklamayı bıraktı. Hâlâ üzerimdeydi. Dudağıma öpücük kondurup üzerimden kalktı.

"Hayret senin uykun yok mu? "
"Hem de nasıl. "
"Ben de bu uyku sevdasını bıraktın sanmıştım. "dedi gülerek.
"Asla. " dedim. Eliyle omzuna vurdu. Gidip kafami omzuna koydum ve gözlerimi kapadım. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

♧♧♧♧
Arkadaşlar bu bölüm çok geç geldi biliyorum ama geçerli bir neden; tabi ki sınavlarımız.
Ayrıca şu an çok mutluyum çünkü 2.000 okumayı geçtik. 190 civarı da vote var. Bu her ne kadar küçük bir rakam olsa da bizim için çok büyük bir şey çünkü bu bizim ilk kitabımız.
Neyse fazla uzatmayayım. Sizleri çok çok seviyorum :* :)
《Bu arada medyada; soldaki ben, yani Büşra sağdaki ise Hale :) 》
-Büşra

BERK'İN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin