Sabah uyandığımda Berk yanımda yatıyordu. Yatakta doğruldum ve Berk’i izlemeye başladım.
Sonunda onu dikkatlice izleme fırsatı bulabilmiştim. Siyah saçları ve kahverengi gözleri vardı. Giydiği t-shirtden kasları belli oluyordu. Gözlerimi yüzünde, saçlarında, kaslarında gezdiriyordum.
‘’Hayırdır kaslarımı mı kesiyorsun? ‘’ dedi gözlerini aralayıp.
‘’Hayır seni kesiyorum. ‘’ dedim ve gülümsedim. Ardından da ‘’Hadi kalk okula geç kalıyoruz. ‘’ diyerek ekledim.
‘’Tamam sen üzerini giyin. ‘’ dedi hafif kaldırmış olduğu kafasını tekrar yastığa gömerek.
‘’Anlamadım? ‘’
‘’Dün yanımda giyiniyordun küçük hanım. ‘’
‘’Ama ben senin orada olduğunu unutmuştum. Ayrıca çok meraklısın herhalde kızların yanında giyinmesine. ‘’
‘’Kızma meleğim şaka yapıyorum. Ayrıca evet çok meraklıyım. ‘’
‘’Ne! ‘’ dedim ve arkamdaki yastığı alıp yüzüne fırlattım. O da yatakta doğrulup yastığını bana fırlattı.
‘’Meraklısın he. Görürsün sen şimdi. ‘’ dedim ve yastığı fırlattım. Kahkahayla gülmeye başladı.
‘’Şaka yapıyorum canım.‘’ dedi.
Resmen yastık savaşı yapıyorduk. Yatakta ayağa kalkmıştık.
Biraz yastık savaşı yaptıktan sonra ‘’Hadi sen git ben de üstümü değiştireyim bak okula geç kalacağız. ‘’
‘’Tamam aşağıda bekleyeceğim. ‘’ dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı. Berk odadan çıkınca banyoya gittim ve kısa bir duş aldıktan sonra saçlarımı kuruttum.
Dolaptan siyah bir etek ve etek belinde biten yarım bir t-shirt aldım. Saçlarımı taradım ve dün aldığımız ruju sürüp aşağı indim.
Berk beni bekliyordu. Beni görünce kalkıp yanıma geldi.
‘’Okul için fazla güzelsin ve ceza olarak rujunun tadına bakacağım. ‘’ deyip beni öpmeye başladı.
Ayrıldığımızda elimi tuttu ve kapıya yöneldik. Çantamı aldım ve evden çıktım. Arabalara doğru yürüdük.
‘’Arabam en son okul otoparkındaydı. ‘’ dedim Berk’e bakarak.
‘’Biliyorum. Getirttim. ‘’ dedi.
‘’Ee o zaman benim arabamla gidelim yoksa araba kullanmayı unutacağım. ‘’
‘’Peki öyle olsun. ‘’ deyince benim arabama yöneldik. Ben sürücü koltuğuna, Berk de yanıma oturdu. Arabayı çalıştırdım ve okula doğru sürmeye başladım.
--------
Okula geldiğimizde Cem, Masal ve Yiğit bahçedeydiler. Hemen onların yanına gittik.
‘’Ooo çifte kumrular gelmiş. ‘’ dedi Yiğit.
‘Ah canım sen öyle sap gibi kaldın mı? ‘ demek istesem de diyemedim. O sırada zil çaldı. Biz de sınıfa doğru yürüdük.
Sınıfa girdiğimizde hoca gelmişti. İçeri geçtik ve sıralara oturduk. Arkamızda Cem ile Masal önümüzde ise Yiğit tek oturuyordu.
Hoca bir şeyler anlatıyordu ama hiç dinlemek istemiyordum. Kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım…
----------
‘’Uyandırsak mı? ‘’
‘’Ona dokunanın ağzına sıçarım. ‘’ dedi birisi.
Gözlerimi açtım ve ‘’Ne oluyor ya? ‘’ dedim.
‘’Bir şey yok aşkım sen uyuyordun ben de arkadaşlara uyandırmayın diyordum ‘’ dedi diğerlerine ters ters bakarak.
‘’ Peki. Kaçıncı dersteyiz? ‘’
‘’Son derse gireceğiz. ‘’ dedi Berk.
‘’ Ne! ’Son derse gireceğiz ve siz beni uyandırmadınız. ‘’
‘’Sana kıyamadım canım çok güzel uyuyordun. Hocalarla da konuştum. ‘’ dedi. Ben de ona gülümsedim.
‘Son derse kadar uyumuş muydum? Kendime inanamıyordum. Artık iki gün uyumazdım.’ Ben böyle düşüncelere dalarken zil çaldı ve hoca içeri girdi. Ayağa kalkmamıza izin vermeden ‘’Oturun. ‘’ dedi ve tahtaya bir şeyler yazmaya başladı. Salak kadın.
2 dakika sonra içeri bir kız girdi. Berk bakışlarını kıza dikti ve fısıltıyla ‘’Yağmur? ‘’ dedi.