BÖLÜM 14

344 20 0
                                    

Berk üzerimden kalkınca el ele tutuşup salona geçtik. Koltukta öylece oturuyorduk.

Berk telefonu çalınca bir küfür savurdu ve telefonu açtı. Arayan Mert'ti.

Berk'in konuşması bitince meraktan ''Ne olmuş? '' diye sordum.

''Mert yurtdışına gidiyormuş. Cem ile kavga etmiş de '' dedi.

''Neden kavga etmişler ki? ''

''Masal için. Bu ikisi Masal'ı seviyor. Mert de Cem'in evine gidince Masal'ı orada görmüş ve kavga çıkmış. Arada Masal da kaynamış ve Mert Masal'a yumruk atmış. Masal da 'defol' gibi şeyler söylemiş. O da bu yüzden yurtdışına, annesinin babasının yanına gidiyor. Geri gelmeyecekmiş. '' dedi.

Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Masal kim bilir ne haldeydi. Hemen telefonu kaptım ve onu aradım. Berk de mutfağa geçti.

''Masal nasılsın? Neler oldu? '' dedim.

''İyiyim Rüya.'' Dedi ve bana olayı özet geçti.

'' İyi de sen bir şeyler olduğunu nereden öğrendin? ''

''Şey. Mert Berk'i aradı. Aranızda geçenleri anlattı ve yurtdışına gideceğini söyledi. Bir daha dönmeyecekmiş. '' dedim.

''Anladım. Ben yorgunum Rüya, yatıp dinleneceğim. Yarın okulda görüşürüz.''

''Tamam görüşürüz.'' dedim ve telefonu kapattım.

O sırada Berk mutfaktan geldi.

''Eee hangi filmi izliyoruz? '' dedi.

'' Berk ben çok yorgunum. Bu akşam izlemesek olur mu? Hem yarın okul var erken kalkmamız gerekecek. Uyusak olmaz mı? '' dedim.

''Tamam güzelim uyuyalım. '' dedi.

Ondan beklemediğim bir hareketle beni kucağına aldı ve merdivenlerden çıkmaya başladı. Odaya geldiğimizde beni yatağa yatırdı ve üzerimi örttü. Bu kadar da romantik olunmaz ki be kardeşim.

Tam kapıdan çıkacaktı ki ''Gel buraya şapşal. Koltuk köşelerinde sürünmene izin vereceğimi mi sanıyorsun? '' dedim gülerek. O da güldü ve yanıma gelip örtünün içine girdi.

Yüzümü ona döndüm. Beni izliyordu.

''Seni çok seviyorum Rüya. '' dedi ve saçımı öptü.

''Ben de seni seviyorum Berk. '' dedim ve gözlerimi kapattım. Beş dakika sonra uykuya dalmıştım bile...

Berk'in Ağzından...

Rüya uyumuştu. Ben de onu izliyordum.

Uyurken çok masum gözüküyordu ama bugün dövdüğü o kız aklıma geldikte gülüyordum.

O çok farklıydı. Hem vahşi hem de masum.

Bunu nasıl yapıyor bilmiyorum ama ben onun böyle olmasını seviyordum.

Onun için her şeyi yaparım. Aynı ona hazırladığım sürpriz gibi. Eminim buna bayılacak...

BERK'İN RÜYA'SIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin