'3'

551 47 85
                                    


Felix o gün Changbin'e ne kadar kırılmış da olsa, sevgilisinin bir iki lafına inanmış ve onu her zaman ki gibi affetmişti. İkisi de bilmiyordu, Changbin'in bu kıskançlığının ilişkilerindeki en büyük sorun olduğunu.

Felix erken saatte gözlerini açmış ve yattığı yerden doğrulmaya çalışmıştı fakat kalkamayıp yatağa geri düşen Felix sevgilisinin belinde ki ellerini açmaya çalışmış açamadığında ise bir bacağını üzerine atıp parmaklarıyla sevgilisi ile oynamaya başlamıştı.

"Changbin?"

Felix parmağını Changbin'in şiş gözlerine koyup, göz kapaklarını sevmişti.

İkisi de birbirlerinin dokunuşlarına muhtaçtı. İkisi de çok iyi biliyordu, onlar birbirleri olmadan yaşayamazdı.

Felix sevgilisinin yüzü ile oynamaya devam ederken Changbin, Felix'in belinde ki ellerini çekmiş ve sevgilisinin yüzüne koymuştu.

"Günaydın bebeğim."

Felix gülümseyip sevgilisinin dudaklarına kısa bir öpücük kondurmuş ve yatakta doğrulup ayağa kalkmıştı.

"Günaydın. Sen biraz daha uyu. Ben kahvaltı hazırlarım sonra işe gidersin."

Changbin uykulu gözlerle sevgilisine bakıp yataktan kalkmış ve yavaş adımlarla Felix'in yanına gelip kollarını beline sarmıştı.

Changbin bu her sabah aldığı kokunun ve minik öpücüklerin bağımlısı olmuştu. Bunların canını bu kadar yakacağını bilmeden, bağımlı olmuştu.

"Bugün işe gitmeyip seninle ilgileneceğim bebeğim. Gün içinde hep sarılı olmamızı özledim."

Changbin sevgilisini kendine daha çok yaklaştırıp kulağının arkasına minik öpücükler kondurmuştu. Ellerini bacaklarının iki yanına atıp Felix'i havaya kaldırmış ve bu kollarını ve bacaklarını Changbin'e dolamasına neden olmuştu.

"Changbin, bana çok mu aşıksın?"

Changbin gülümseyip elini sevgilisinin yumuşak yanaklarına koyup sevmiş ve yüzüne bugün asla sonu gelmeyecek öpücüklerinden bırakmıştı.

"Sana o kadar çok aşığım ki Felix, senin için her şeyi yaparım." Changbin banyoya girip önce sevgilisini sepetin üzerine bırakmış ve elini yüzünü yıkamaya başlamıştı. Kendi yüzünü yıkadıktan sonra sevgilisinin dudaklarına öpücük bırakmış ve onun da yüzünü yıkadıktan sonra tekrar aynı şekilde minik sevgilisini kucağına almıştı.

Changbin'in onunla bebekmiş gibi ilgilenmesi, Felix'in her zaman hoşuna gidiyor ve sevgilisinin gün içinde onunla hep böyle ilgilenmesini bekliyordu. Alışmıştı, Lee Felix. Sevgilisinin onunla bu kadar özenle ilgilenmesine. Onu bu hale Changbin getirmişti fakat ikisi de onun bu durumundan hiç rahatsız değildi.

Changbin mutfağa inene kadar sevgilisinin yüzüne ve boynuna her zamanki minik öpücüklerinden bırakmıştı. Mutfağa girdiklerinde, Felix'i tezgahın üzerine bırakmış ve dudaklarına sulu bir öpücük bırakarak en sonunda o çok sevdiği sevgilisinden uzaklaşmıştı.

Felix sevgilisi ondan uzaklaşır uzaklaşmaz yüzünü düşürmüştü. Sevgilisinin elleri hep onun belinde olsun istiyordu. Asla birbirlerinden uzak kalmak istemiyorlardı.

"Changbin bugün dışarı çıkalım mı?"

Changbin kahvaltı hazırlarken sevgilisine dönmüş ve gülümsemişti. "Sen istiyorsan tabiki çıkarız güzelim."

i just really love you'changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin