'2'

619 52 129
                                    


Changbin şaşkınlık ile doğrulmuş ve sevgilisinin elini tutmuştu. "Kokun olmadan uyuyamam sevgilim. Sende ben olmadan uyuyamazsın. Nasıl seni Jeongin'in yanına götürmemi benden istersin?"

Felix elini Changbin'in elinden çekmiş ve gözleri dolan sevgilisine bakmıştı. "Sadece gitmek istiyorum. Götürür müsün? Lütfen?"

"Ama-"

Changbin'i susturan şey Felix'in emniyet kemerini takıp, Changbin'i biraz uzaklaştırarak kapıyı kapatması olmuştu.

Arabanın yanına bıraktığı poşetleri eline alıp hızla eve bırakmış ve hala aynı şekilde oturan Felix ile sıkıntıyla başını eğmişti Changbin.

Arabaya binip çalıştırdığında burnu kızarmış sevgilisine bakmıştı, soğuktan olduğunu düşünmüş ve klimayı açarak arabayı sıcak tutmuştu. Felix, burnunu çektiğinde anlamıştı ağladığını. Sarılıp özür dilemek istemişti Changbin, onu ağlattığı için kendinden nefret etmişti.

Jeongin'in evine geldiklerinde, Changbin arabayı yolun kenarına park etmiş ve durdurmuştu. Felix kızarık gözleri ile Changbin'e baktığında, Changbin ağlamak istemişti. En nefret ettiği şeydi, sevgilisinin ağlaması.

"O zaman ben gideyim."

Felix'in eli kapıya gittiğinde Changbin kapıyı kilitlemiş ve Felix'e bakmaya devam etmişti.

"Sarılmadan mı gideceksin? Ya da öpmeden? Sensiz uyuyamam Felix. Özür dilerim."

Changbin ağlamaya başlamıştı, Felix onun ağladığını duyunca sevdiği adama dönmüş ve göz yaşlarını silmişti. Felix, Changbin'e doğru eğildiği zaman öpeceğini sanan Changbin gözlerini kapatmış ve beklemeye başlamıştı fakat öpücük gelmemişti. Felix arabanın kilidini açmış ve hiçbir şey demeden arabadan inmişti.

Hızlı adımlarla Jeongin'in evine gelen Felix, kapıyı tıklamış ve açılmasını beklemişti. Uzun süre açılmayan kapı ile arkasını dönmüş ve Changbin'in hala orada olduğunu görüp hemen kafasını geri çevirmişti.

Jeongin saçı başı dağınık şekilde kapıyı açmış ve Felix'i içeri almıştı. İçeride ayaklarını uzatıp oturan Hyunjin, Felix'in bu halini görüp hemen oturduğu yerde dikleşmiş ve ne olduğunu sormuştu. Felix her şeyi tek tek anlatırken tekrar ağlamaya başlamıştı. Bir şeyler yedikten sonra onun için hazırlanan yatağa girip uyumaya çalışmıştı.

Saat gece yarısını geçmiş 3'e geliyordu. Felix bir türlü uyuyamamış, sevgilisinin sıcak göğüsünü ve belini saran sıkı kollarını özlemişti. Telefonunu çıkartıp Changbin'e mesaj atmıştı.

minik bebeğim🖤
Changbin, uyudun mu?
(03.21)

sevgilim💛
Hayır bebeğim, bir şey mi oldu?
(03.21)

minik bebeğim🖤
sensiz uyuyamıyorum,
beni gelip alır mısın?

sevgilim💛
hiç gitmedim ki
hala aynı yerdeyim
(görüldü)

Felix hızlı adımlarla evden çıkmış ve yaşlı gözleri ile arabanın kaputuna oturmuş sevgilisinin üzerine atlamış ve kollarını sıkıca Changbin'in boynuna sarmıştı.

"Seni çok özledim."

Changbin ellerini sevgilisinin beline sarıp kafasını boynuna gömmüş ve saatlerdir koklayamadığı o boynu derince koklamıştı.

i just really love you'changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin