'15'f

488 31 18
                                    


Felix sevgilisinin elini tutarak önüne geçmiş ve odasına kadar el ele gitmelerini sağlamıştı. Odanın kapısını açmış ve Changbin'in elini bırakmadan odaya girmişti. "Bebeğim uyuyacak mıyız yoksa aklında başka bir plan mı var?" Felix yaramazca gülümsemiş ve sevgilisini yatağa itip üzerine çıkmıştı. "bu gece benim üstte olmamı ister misin?" Changbin sesli bir kahkaha atmış ve üzerindeki miniğini saniyeler içinde altına almış ve ellerini kafasının üstünde birleştirmişti. "Sence bunun olmasın ihtimali var mı güzelim?" Felix sırıtmış ve dizini Changbin'in erkekliğine bastırmıştı. "Bilmem, yok mu?"

Changbin inlemiş ve kendisini sevgilisinin üzerine bırakmıştı. "Yok. Bizim ilişkimizde sadece ben üstte oluyorum biliyorsun." Felix masumca kafasını sallamış ve yavaşca doğrularak dudaklarını Changbin'in dudaklarıyla birleştirmişti. Felix sevgilisinin dolgun alt dudağını dudakları arasına alarak yavaşca emmeye başlamıştı. Ellerinin hala Changbin tarafından tutuluyor olmasından, ellerini rahatça sevgilisinin saçlarına koyamıyordu. Changbin'in dudaklarından ayrılmış sessizce mırıldanmıştı. "Ellerimi bıraksana artık." Changbin kafasını miniğinin boynuna gömmüş ve nefesini üflemişti. "Neden?" Felix boynunu biraz daha kaldırmış ve gülümsemişti. "Ellerimi bırakmazsan senin yapmaktan en çok zevk aldığın şeyi nasıl yapacağız?" Changbin hızlıca kafasını kaldırmış ve kararan gözleriyle (kac anani sikim kac) Felix'in gözlerine bakmaya başlamıştı.

"Ciddi misin?" Felix ellerinin biraz da olsa rahat bırakılmasıyla sertçe çekmiş ve Changbin'in omuzlarına tutunmuştu. "Hem de hiç olmadığım kadar."

Felix tekrardan Changbin'i yatağa yatırmıştı. Changbin sırtını yatak başlığına yaslayarak miniğinin hareketlerini izlemeye başlamıştı. Felix dizlerinin üzerinde kalkmış ve elini yavaşca sevgilisinin eşofmanına koyup iplerini çözmüştü. Changbin hızla doğrulmuş ve eşofmanını çıkartıp tekrar yatağa oturmuş, olabildiği kadar yatakta yayılmıştı. Felix elini sevgilisinin boxerının üzerine koyup erkekliğini okşamış ve yavaşca eğilerek boxerının üzerinden dişleriyle erkekliğini tutmuştu. "Felix... sikeyim düzgün yap şunu." Felix karşısında terden ıslanmış saçları ile hızlı hızlı nefes alan adamın yüzüne bakmış ve yutkunmuştu. Boxerı yanlarından tutup aşağı indirmiş ve sevgilisinin erkekliğini iki eli ile tutmuştu. İlk önce başını ağzına almış ve geri kalan yerleri ile sarmıştı. Kuru olan penisi ağzından çıkarmış ve yalayarak sevgilisinin yüzüne bakmıştı.

"Devam etmeli miyim?" Changbin Felix'in ne istediğini anlamış ve yataktan kalkıp Felix'i kolundan tutarak yatağın ucuna gelmesini sağlamıştı. Changbin ayakta penisini çekiştirirken Felix yatakta oturmuş Changbin'i bekliyordu. "Böyle olmasını mı istiyorsun?" Felix tatlı bir şekilde kafasını sallamıştı. Changbin elini sevgilisinin saçlarına sarıp kendisini ağzına itmişti. Felix ağzında ki doluluk hissi ile gözlerini kapatmış ve ellerini Changbin'in bacaklarına koymuştu. Changbin seslice inlemeye başlamıştı. "Bebeğim... bunu yaptığımız her seferde... boğazın acıyor." Felix gözlerini sevgilisine dikmiş ve ağzındaki penisi daha hızlı emmişti. "Oh, siktir." Changbin sevgilisinin saçlarını daha sıkı tutmuş ve daha hızlı kendini itmeye başlamıştı. Felix nefessiz kaldığını hissetmiş ve Changbin'i bacaklarından itmişti. "Yavaş Changbin, ölmemi mi istiyorsun?" Changbin üzerindeki tişörtü de çıkartıp sevgilisini yatağa yatırmış ve üzerindeki kıyafetleri bir çırpıda çıkartıp bir yere fırlatmıştı.

"Üzgünüm bebeğim. Böyle devam edelim olur mu?" Felix kafasını sallamış ve çıplak bedenini Changbin'e sürtüp inlemişti. "Changbin-ah~ ne zaman içime gireceksin?" Changbin sesli bir nefes vermiş ve parmaklarını sevgilisinin ağzına sokup ıslatmasını beklemişti. "Beni çok zorluyorsun." Felix ağzındaki parmakları çıkartmış ve birini tutarak deliği etrafında gezdirmişti. "Bu şekilde seni daha çok azdırıyorum. Değil mi sevgilim?" Changbin dayanamayıp iki parmağını birden Felix'in deliğine göndermişti. "Ahh Changbin..."

i just really love you'changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin