'14'

363 29 35
                                    


Felix, Changbin'e bakmadan oturma odasına gitmiş ve yastığın üzerine geri oturup kollarını birleştirmişti. Onun ardından Changbin'de odaya gelmiş ve sevgilisinin yanına oturup kolunu omzuna atmıştı.

"Bebeğim yapma böyle hatırlamıyorum bile."

"Hatırlamıyor olabilirsin ama sonuç olarak kızı bizim evimize almışsın Changbin. Demek ben senden tamamen kopsam kızla sevgili olurdun."

Changbin Felix'e biraz daha yaklaşmış ve elini beline atıp sevgilisini yavaşca kendisine yaklaştırmıştı.

Dudaklarını yeni bıraktığı morluklara sürtmüş ve minik öpücükler bırakmıştı.

"Yapma, Kalçamın acısı hala geçmedi ve karnım aç yanaşma bana istemiyorum."

Changbin Felix'i duymadan boynuna öpücükler burakmaya devam etmişti. Felix ellerini sevgilisinin saçlarına atmış ve çekerek uzaklaştırmıştı.

"Yapma dedim git yemeklerin ne zaman geleceğini öğren geç kalacaksa da söyle getirmesinler sen yap."

"Sevgilim her yerim çok ağrıyor ben nasıl yemek hazırlayayım?"

Felix parmağıyla sevgilisinin alnına vurmuş ve sinirle konuşmuştu.

"Sevişirken hiçbir yerin ağrımıyordu ama şimdi yemek hazırlamanı istediğim için mi her yerin ağrıyor?"

Changbin seslice 'off' çekmiş ve ayağa kalkmıştı.

"Otur sorgu zamanı sevgilim."

Felix şirince gülümsemiş ve sevgilisinin elini tutup koltuğa çekmişti. Changbin koltuğa oturup bacaklarını iki yana açmış ve sevgilisini kucağına oturtmuştu.

Felix yavaşca kollarını sevgilisinin boynuna dolamış ve bacaklarını biraz daha açıp tam Changbin'in erkekliği üzerine oturarak yavaşca hareket etmişti.

Changbin ellerini miniğinin beline koymuş ve yavaşca okşamıştı.

"İlk olarak bana telefonunu ver."

Changbin cebindeki telefonu çıkartmış ve sevgilisine vermişti.

Felix hemen telefonu almış ve şifreyi girmişti.

Changbin yıllarca şifresini hiç değiştirmemişti. Onun için hayattaki en değerli şey sevgilisiydi bu yüzden de şifresi Felix'in doğum tarihiydi.

Felix ilk olarak mesajlara girmiş ve kızla olan mesajları açmıştı. En yukardaki konuşamalara kadar çıkmış ve hepsini sesli bir şekilde okumuştu.

asistan miyeon
changbin
felixle ayrılmışsınız sonunda
artık benimle olacak mısın
sana söylemiştim
seni bırakır diye
şimdi kim bilir kaç tane adamın altına girmiştir

changbin oppa❤
aptal aptal konuşup beni sinirlendirme miyeon
felixin öyle biri olmadığını biliyorum
sadece onu bana karşı kötülemeye çalışıyorsun
kızlarla ilgilenmiyorum, sadece felixle ilgileniyorum
o yüzden bırak artık sevgilimle barıştığımız zaman senin yüzünden aramızın bozulmasını istemiyorum

asistan miyeon
asla barışmayacaksınız
felix asla sana geri dönmeyecek
dün onu başka biriyle gördüm
çok mutlu görünüyordu
seni çoktan unutmuş changbin
chandan hasta olduğunu duydum
yanına geliyorum

changbin oppa❤
siktir git

Felix'in kızın yazdığı şeyleri okurken gözleri dolmuş ve kafasını kaldırıp Changbin'e bakmıştı. Changbin ellerini sevgilisinin yüzüne koymuş ve yanaklarını sevmişti.

i just really love you'changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin