3.Bölüm -Parapsikoloji-

44 7 1
                                    

Şimdiki Zaman

Yazardan

Ela sustu. Gözlerini Dr. Uras'ın gözlerine dikti yorulduğu bir hayli belli oluyordu. Dr. Uras:

"Bu günlük bu kadar yeterli Ela. İstersen haftaya yine aynı saatte görüşebiliriz."

    Ela terleyen avuçlarını birbirine sürttü.Öyle yorulmuşduki bunu doktorun sayesinde fark etti ellerini yavaşça birbirinden ayırdı. Aynı yavaşlık ta başını çevirip Dr. Uras'a baktı Dr.Uras bu bakışa gözleriyle karşılık verdi. Kızın ismi gibi ela gözleri koyu, dipsiz bir okyanus  gibiydi. Etkileyici rengi dışında bu gözlerde ilgi çekici başka şeyler de vardı. Kızın başka bir dünyaya ait olduğunu anlatan birşeyler ve Uras bunu tam olarak kavrayamıyordu.

    Ela ayağa kalktı. Uras ve Ela kapıda yüz yüze geldi. Elini uzattığı an paniğe kapılacak gibi oldu Ela. Adamın bedeninden yayılan sıcaklığı ve bu sıcaklığın aralarındaki boşluğu dolduruşunu hissedebiliyordu.

"Hoşçakalın"

"Haftaya görüşürüz Ela."

    Çok geç kalmıştı. Çalıştığı şirketin park alanında arabasını park edecek yer bulması çok zor olmuşdu. Sonra birkaç dakika daha arabada oturdu derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştı. Arabadan inip çalıştığı yöne doğru yürümeye başladı.

    Muhasebe bölümünde çalışıyordu. İşinde başarılı biriydi ve çok çalışkan dı. Sayılar la uğraşmayı seviyordu nitelikleri hiç değişmiyordu sıfır daiama sıfır bir daima bir di. Üstelik sayılar insanlar kadar karışık değillerdi.

     Dr. Uras Ela gittikden sonra bir süre koltuğunda  oturdu. Gerçekten mesleğinin daha baharında böyle bir vakayla karşılaşacağını hiç düşünmemişti. Bu konu üzerinde araştırma yapmaya karar verdi.  Hatta üniversitedeki hocası Mehmet Beyi aramayı düşündü. Herşey bir tarafa da Ela'yı yolcu ederken hissettikleri neydi öyle? O nasıl bir elektrik di. Bir an kendine bunun olmaması gerektiğini, onun sadece danışanı olduğunu kendi kendine tembihledi. Böylesine bir ikilemin arasında kalmak canını sıkmışdı

    Mesai saati bitmişti. Telefonunu alıp sekretere bekleyen birinin olup olmadığını sordu. Hayır cevabını alınca kendi telefonunu alıp  üniversitedeki hocası Mehmet Beyi aradı.

   "Merhaba hocam ben Uras nasılsınız?"

   "Merhaba Uras iyiyim sen nasılsın?"

   "Bende iyiyim. Eğer müsaitseniz size bir danışanım hakkında bir kaç soru soracaktım"

    "Elbette, sor bakalım"

    Uras özetle Ela'nın durumunu Mehmet hocaya anlattı. Anlatırken Mehmet hoca Uras'ın ses tonunda bir şüphecilik sezdi.

    "Bu mümkün olabilir mi hocam?"

    " Ah! anlıyorum, inanmak istemiyor ve şüpheleniyorsun,  şüpheci olmak iyidir. Sana söylenen herşeye hemen inansaydın o zaman senin adına kaygılanırdım. Bak şimdi Parapsikoloji'nin temeli gayet basit elektrik enerjisi. Her hareket ve düşünce bu enerjiyi kullanır. Kimi insanlar arı sokmasına kimi toza kimi de bu enerjiye karşı duyarlı dır. Duyarlılığın dereceleri vardır. Kimi insanda orta kimi insanda son derece duyarlıdır. Sanırım Ela'nın ultra duyarlılık yeteneği var. Kimi buna önsöz der kimi içimdeki ses. Bunlar onun içine doğar. Empatik insan diğer insanların duygularını yakalayıp hisseden insandır. Bu tip insanlarda olay onu tamamıyla içine alır ve etrafındaki etrafındaki hiçbir şeyin farkında olmazlar. Son derece yorucudur. Böyle bir vaka da ilaç tedavisinin yanı sıra yeteneklerini bloke etmeyi öğretmek veya onunla birlikte yaşamayı öğretmek en etkili tedavi biçimidir."

    "Çok çok teşekkür ederim hocam."

    "Ne demek ne zaman ihtiyacın olursa ben burdayım evlat."

    Uras Mehmet beyle konuşdukdan sonra biraz da olsa rahatlamışdı. Fakat Ela'ya hissettiği duyguyu anlamlandıramamıştı. Zihnini rahat bırakmanın doğru bir karar olduğunu düşündü arkasına yaslanıp derin bir nefes aldı. Nasıl olsa Ela haftaya tekrar gelecekti ve onunla katedecekleri Uzun bir yol vardı.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Bölüm Sonu
   

Ruhum Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin