A folytonos gondolatok gyakran válnak a lélek sóhajává.
Minden érzelem elemzése különféle reakciókat válthat ki. A túlgondolás vad párbajából sem kerülhetünk ki győztesen, hisz elnyomja a valódi tettünket, kontra- vagy ellenérveket felhasználva, melyből végül vesztesként térünk vissza.
Fujutsu Hisakata sem járt másképp, mikor mélázása hol csuklója körül hullámzott, hol pedig a béklyóján, mely nyakát díszítette. Egyiket sem akarta megemlíteni, sőt... Félt a szavaktól, amik az ő-s társai száját hagyták volna el. Gondolatai egymást támadták, ezzel teljesen elvesztve normális és megfontolt tudását.~Mi tévő legyek? Hisz Rin már oly sokszor szajkózta nekem, hogy mutassam meg sebeim... Hogy nem gyávaság felmutatni a harc közben szerzett fájdalmamat. De mi van, ha pont ezért vagyok gyenge? Amiért nincs bátorságom megmutatni nekik azt. Vagy netán fordítva? -a lány gondolatai elszomorították őt, így hajával takarta poros arcát.
-Hisakata! -tette jobb vállára Rin kezét, ki már tisztában volt vele, hogy ismét eltitkolja sebhelyét. Mosolya mérges, hitetlen, ám mégis kedves volt. -Mond, meddig szeretnéd még ezt játszani? -Hisakata szemei kirekedtek a kérdést halván, s bal tenyerét, jobb csuklója köré fonta. -Nem leszel attól puhány, mert harc közben sérülést szenvedsz! Sőt... -fogta meg barátnőjének bal csuklóját, s lehúzta a duzzanatról. -ez csak azt bizonyítja, hogy képes vagy a társaidért addig küzdeni, hogy balesetet szenvedj. Addig előre haladni, míg már bele nem remeg a lelked a kálvária érzetébe.
Obito elismerően bólintott, ő is tisztában volt eme szavakkal, hisz nem egyszer fordult vele is elő e helyzet. A titkok sokasága, melynek a kitárása gyávaságot éreztet.
Kakashi jobb vállát fogta, hol a sebet Rin már rendbe rakta, s úgy nézte a két nőszemély prédikációját.
Minato hol rájuk-hol körbe koslalt megállapodva, hogy további veszélyek nem fenyegetik őket.
Hisakata se szó - se beszéd nélkül emelte jobb csuklóját Rinhez, ki combjára helyezve azt a Hone Chiyu no jutsu-val (Csont Gyógyitó jutsu) megnövelte Hisakata testében a kálciumot, majd egy sima Chiyu no jutsu-val (Gyógyitó Kezek Technika) folytatta a sérülés gyógyulását.
A dudor enyhülni kezdett, majd végleg eltűnt.
Ugyan hagyta csuklójának gyógyítását, ám a nyakán lévő ujjnyomot még mindig nem mondta el.-Kakashi... -szólalt fel Minato, kicsit zaklatottan hangjában. -többet ne használd azt a taktikát! Ahogy én láttam ennek a támadásnak kétségkívül van ereje és gyorsasága... -mindenki némán ülve hallgatta mesterüket, miközben visszaemlékeztek Kakashi harcmodorára. -de épp ezért mozogsz túl gyorsan ahhoz, hogy kivédhesd az ellentámadást. -a fiú szemei kikerekedtek, nem igazán tudta elfogadni a hallottakat. -Ez a technika még nem tökéletes.
-De... -kezdett volna magyarázkodásba Kakashi, ám Hisakata elhallgattatta.
-Ha így haladsz, még a végén valaki hozzád közelállónak ontod ki az életét. -ugyan orra alatt mormogta, s még mindig nem volt képes felnézni szégyenében, mégis mindenki ki tudta venni lexémáit, melynek súlya lehengerlőnek számított.
-Mielőtt szétválunk... -vette át ismét Minato a tematikát, s így folytatta: -elmondom újra. -vonásai is megváltoztak, düh pihent orcáján. -Egy ninja számára legfontosabb a csapatmunka. -az elhangzott mondaton a hetes csapat tagja, mind elszégyelték magukat, mind elkapta tekintetét, s más irányba nézett, miközben ajkuk széle legördülni látszott. Tisztában voltak vele, mégse képesek még most sem teljesíteni azt. -Kakashi, Hisakata! -szólította föl a két gyermeket, kik részt vettek a csatában. -Ne használjatok olyan technikát, melyet képtelenek vagytok kezelni. Ezzel árthattok magatokban is, s a társatokban is egyaránt. -Hisakata össze szorította fogsorát, keze ökölbe szorult.
YOU ARE READING
Naruto: Hisakata
Fanfiction,,Holdban rejtett múltam világítja meg sebzett arcod, hol az emlékem rólad újra felvetülni látszik." A múltban rejtett érzelmek olykor a jelenre, sőt a jövőre is erős hatást gyakorolnak. Fujutsu Hisakata, Holdrejtek ritkasága kinek szemei igazi kinc...