13. - Sakura-chan

126 14 2
                                    

Az esti újbóli találkozás nem csak Hisakata érzéseit borították fel, melyet már oly erélyesen próbált magába temetni, hanem annak a férfinak is, aki miatt az emóciók létrejöttek. Kakashi hazaúton, alig bírta kiverni fejéből a nő látványát, amint hófehér haján, s igézően szép lilás-rózsaszín szemein játszadoztak a telihold fényei. Próbált magára önuralmat gyakorolni, hogy tekintetét ne a hölgy telt, széles száján legeltesse, majd onnan is lejebb, hol Hisakata éjjfekete ruhájának dekoltásán betekintést nyerhetett azokra a keblekre, melyekkel régen "játszadozott".
Maga a gondolat, hogy újra összecsippenthesse meredező bimbóit, vagy ajkai közé kaphassa azokat, s megszopogathassa - akár kisbaba korában- teljesen felajzotta.
Tudta, minél hamarabb otthonába kellett lenni még azelőtt, hogy egyre csak duzzadóbb farka bele nem törik a nadrág ágyék tájékába, mely sose nyomta, ám most mégis úgy érezte, hogy teljesen megfojtja őt. Sose volt gondja a szexuális életével, hisz tudta, hogy olykor egy-egy éjszakára bárkit megkaphatna, hogy levezesse a felgyülemlett szexuális ingert és ezzel a lehetőséggel sokszor is élt. Ámde Hisakata mégis más volt... Évekkel ezelőtti kapcsolatuk, pont elég volt mindkettőjüknek, hogy rájöjjenek ilyen érzéseket, ilyen meredező péniszt vagy ilyen forró, nedves puncit csak kettejük tudtak kifacsarni a másikból. Olyan erős volt köztük a szexuális viszony, hogy abba bele lehetne betegedni. Zavarba ejtő bevallani, hogy olykor-olykor egy küldetés alatt is képesek voltak csak azért leválni, hogy egymásnak eshessenek. Noha tudták, hogy akármikor lebukhatnak, mégse tudtak megálljt parancsolni szerelmüknek, sőt... Jobban fokozta bennük a vágyat a lebukás veszélye.
Kakashi okos férfi volt, mégis Hisakata mellett elvesztette a józan eszét, a tiszta ítélőképességét. Olyan személyisége is felbukkant a nő mellett, amiről eddig vagy nem tudott, vagy teljesen elfelejtkezett róla.
Így járt most is. Kakashi sosem siette el a dolgokat, néha még a saját csapatának találkozójáról is elkésett, sőt a legtöbbször elkésett. Nem érzett ösztönt rá, hogy bárhova is kapkodja a lábát, de most mégis oly gyorsan nyújtotta hosszú lábait, hogy aki ismerte biztos meglepődött volna rajta.
Már szeme elé tárult otthonának ajtaja, szinte felcsillantak szemei a látványra, ámde oly gyorsan is hervadtak le, mivel Gai ugrott látóterébe. A férfi hirtelen megtorpant, sőt megrezzent Gai bubi frizurájának látványára. Nem gyakran fordult vele elő ilyesmi, ez is a Hisakata okozta sokknak tudható be.
Tettén nem csak jómaga, de a másik Sensei is teljesen meglepődött.

-Minden rendben Kakashi? -egyenesedett ki a férfi zöld ruhájában, fürkésző tekintettel méregetve jóbarátját.

-Lenne bármi okom is az aggodalomra? -füllentette a férfi, ami szintén nem volt rá jellemző, hisz az őszinte véleménynyilvánítás jellemezte jobban személyiségét. Egyre jobban bosszantotta, hogy Hisakata ismét ilyen hatást gyakorolt rá, mégis erekcióját még ez a gondolat se tudta lekonyítani, inkább jobban izgatta a tény, hogy a lány nem csak testileg, de személyiségileg is képes változtatni rajta.

-Úgy nézel ki, mint aki karót nyelt és képes bármelyik pillanatban elmetszeni valakinek a torkát. Még sosem láttam olyan élénken csillogni a szemedet, mint most.

Hahhh, ha tudta volna Gai, hogy Kakashi szeme azért csillogott, hogy visszafogja magát azért, hogy ne a nadrágjába élvezzen el! De jobb, ha ez nem tudódik ki.

-Bocs Gai! -vezette jobb kezét tarkójára, s türelmetlenül masszírozni kezdte azt, miközben egyetlen látszódó szemével is inkább az éjjeli boltokat vizsgálgatta. Minél előbb haza akart érni. -Kicsit megborított, hogy Hisakata újra itt van... -nyögte ki zavartan, de hangja ettől függetlenül semmilyenül hangzott.

-Na igen! -fonta keresztbe karját Gai mellkasa előtt és helyeselően rázni kezdte a fejét. -Mindenkit meglepett mikor megjelent a temetésen. Nem tudom mi van ezzel a nővel, de mindig szebb lesz. -le sem vette tekintetét Kakashi maszkfedte arcáról.

Naruto: HisakataDonde viven las historias. Descúbrelo ahora