Multimediada Cenk var.
Bölüm videosu Ayşe ve Cem'den kim ne derse desin aşk için.Herkes 'ooo'lamaya başladığında Cenk ile aynı anda "noluyor yaa?" dedik.Sınıfın hepsi 'ooo'lamıştı sadece Ilgın,Melis ve Tarık hariç.
Sınıfımızın şebeği Halil karşımıza gelerek "yemeği beraber yemişsiniz yoksa çıkıyor musunuz?Sen Tarık ile çıkmıyor muydun ya?Yoksa Tarık'ı aldatıyor musun?Yoksa ikisiyle birden mi çıkıyorsun?" diye beni soru yağmuruna tuttu.
"Bir kere kimseyle çıktığım falan yok benim.Tarık saçmalıyor o kadar.Cenk ile de sadece konuşuyoruz.Şimdi anladınız mı?Artık bırakın da yerimize geçelim ve artık saçma sapan dedikoduları bırakın da biraz ders çalışın.Şimdi kapayın çenenizi ve oturun." dedim.Sustular.Sadece sustular.Atar yaptığımdan mıdır yoksa konuştuklarımdan mıdır bilmiyorum ama okul çıkışına kadar konuşmadılar ve hiç laf atmadılar.
Çıkışta üçümüz -Ilgın,Duygu ve ben- yürürken arkadan Cenk bana seslendi.Ben onlara gitmelerini söyledim ve merakla Cenk'i dinledim.
"Alara ben..." diye konuşmasına başlamışken arkadan Tarık "ooo kimler varmış burda" dedi.Cenk "sanane oğlum kim varsa var" dedi.Tarık tam bir şey söylicekken "Tarık bizim işimize karışma ve şimdi bizi yalnız bırak" dedim.Gitti.Bir şey demeden, yalnızca gitti.
Tarık gittikten sonra Cenk'e döndüm."Ne diyordun?" dedim.
"aa...şey...ben..."
"evet sen?"
"seni bir yere götürmek istiyorum.Benimle gelir misin?"
"nereye götürdüğüne ve oranın nasıl bir yer olduğuna bağlı"
"sahil kenarına götüreceğim seni"
"napcaz orda"
"konuşuruz,eğleniriz,eğer istersen gezeriz olur mu?"
"olur ama çok geç kalmamak şartıyla"
"merak etme geç kalmayız"
"o zaman tamam"
"hadi gidelim o zaman"
"gidelim ama servise söyleyeyim ilk önce"
"tamam"
Dışarı çıktığımızda sadece 4 tane servis kalmıştı ve bizim servis yoktu.Kesin Duygu'nun işidir bu.Neyse daha iyi oldu söylemek zorunda kalmadım.
Cenk'in arabasına bindik.Yola çıktık.Sahile varana kadar sadece şarkı dinledik.(arabada çalan şarkı multimediada var.)
Sahile vardığımızda arabadan indik.Cenk "yürüyelim mi yoksa oturalım mı?" dedi.Ben "yürüyelim" dedim ve yürümeye başladık.Ne konuşcağımızı cidden çok merak ediyorum.
Ben deniz kokusunu içime çekerken Cenk "Alara" dedi.
"efendim?"
"beni daha yakından tanımak istiyordun ya hani bunu şimdi yapmak için seni buraya getirdim"
"gerçekten mi? Ben de ne konuşcaz acaba diye düşünüp duruyordum"
Cenk bana yaklaşıp "gerçekten.Neyle başlasak acaba" dedi.O konuşurken yüzlerimiz çok yakındı.Kalbim gittikçe daha hızlı atıyordu.
Arkadaşlar biliyorum çok ara verdim ama baya meşguldüm.Deslerim acayip derecede çok vardı anca yazabildim.Bu bölüm nasıldı?Beğendiniz mi? Lütfen yorum yapın hatalarım varsa söyleyin LÜTFEN!!!