12.BÖLÜM: 8 YIl SONRA

318 17 4
                                    

Eveeet arkadaşlar. Biliyorum yeni bölüm biraz gecikti ama güzel bir bölüm sizi bekliyor. Sakın kaçırmayın.

Multimediada herkesin yeni halleri var. 8 yıl sonraki halleri.
Bölüm videosu Yalın -yeniden.
İnşallah yeni bölümü beğenirsiniz. Neyse iyi okumalar.

---------

Sonunda İstanbul'a geri dönüyorum. Kardeşimle uçaktayım. Annemler hala İngiltere'de tedavi gördükleri için onları orada bırakıp buralara geldik. Duygu'yu, teyzemi, Utku abimi, dayılarımı ve diğer kuzenlerimi çok özledim. Ama daha da çok özlediğim biri var. Cenk. Ama bana döner mi, beni hala sever mi orasını hiç bilmiyorum. Artık gidince göreceğiz.

-------

Uçaktan indik. Bavullarımızı alıp yola koyulduk. Geldiğimizden kimsenin haberi yoktu bu yüzden bizi karşılamaya kimse gelemedi. Herkese sürpriz yapacaktık.

Yolda kardeşimle öyle yürürken Utku abimi gördüm. "Utku abi" diyerek koşturdum ve boynuna atladım.

Cenk'in ağzından;

Yolda öyle sessiz sakin yürürken karşıdan karşıya geçicektim ki bir kız gördüm. Aynı Alara'ya benziyordu. Yanında bir erkek vardı. Elindeki bavulu bırakıp karşısındaki erkeğe "Utku abi" diyerek koşturuyordu. Bu Alara mıydı acaba? Yok canım o yurtdışında değil miydi? Benzetmiş olmalıyım.

Alara'dan sonra hiçbir kıza ne bir ilgi ne de başka birşey göstermemiştim. Sürekli Alara'yı düşünüp duruyordum. Şu anda kalbim çok hızlı atıyordu. Herhalde Alara'ya benzettiğim içindir. Onu çok özledim, özlüyorum ve özlücem de...

Kendime gelip yürümeye başladım. Yolda karşılaştığımızda ilk önce gözlerimin içine baktı. Sonra düşünür gibi yaptı ama sonra kafasını çevirip yola devam etti ve o anda yağmur yağmaya başladı. Hemde şakır şakır. Karşı kaldırıma varmama daha çok olduğu için arkama dönüp bir kafenin brandasının altına girdim.

Tesadüfen yanımda o Alara'ya benzeyen kadın da vardı. Ona baktığımda o da bana baktı ve göz göze geldik. Adını sormam gerektiğini düşündüm. Alara'ya benzeyen birinin adını merak etmiştim.

"Şey... Adınız neydi acaba?"

"Size ne? Sizi ne ilgilendirir?"

Hem yüzü hem de sesi çok benziyordu.

"Şey... Merak etmiştim de. Bir tanıdığıma çok benziyorsunuz"

"Öyle mi? Adı neydi?"

"Alara"

Çok şaşırmıştı.

"Gerçekten mi? Benim..."sözü yarıda kesildi.

"Alara hadi şemsiye aldım. Gidelim"

"Tamam Utku abi" dedi ve bana dönerek "İyi günler" diyip valizini de alarak gitti. Acaba bu benim tanıdığım Alara olabilir miydi ki? Dönmüş müydü?

Nasıl? Beğendiniz mi? Güzel olmuş mu? Lütfen votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. Sizleri seviyorum.

YAĞMUR AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin