Merhaba ben Alara.16 yaşımdayım.Yaz tatili bitti.
Lisenin 2. yılında herşey çok güzel başlamıştı.Yani benim için henüz öyleydi.Müdür konuşma yapıyordu.O kadar çok konuşmuştu ki bacaklarım ağrımaya başlamıştı.Müdürün konuşması sonunda bitti ve sınıflara dağıldık.Daha ders zili çalmadığı için derse girmeden önce tuvalete gitmeye karar verdim ama giderken biri bana seslendi.Erkek sesiydi bu.
"Şşt kız baksana" diye bağırdı.Bende ona dönerek "bana mı dedin?" dedim.Ne kadar salağım tabi bana dedi benden başka biri mi var sanki...O da "senden başka biri mi var burada?" dedi.
"Ne oldu bir sorun mu var?" dedim.
"Evet,bir sorum var..." diyerek benim üzerime doğru yürüdü.
Ben de kekleyerek "ne-ne yapıyosun?" dedim.Bir yandan geri geri yürüyordum.Allahım kurtar beni nolursun.
O "sorumu sorucam" dedi.
Ben "sor o zaman ama üstüme üstüme gelme" derken sırtım duvara çarptı.Artık kaçacağım yer yok.Allahım lütfen biri gelsin ve beni kurtarsın nolursun...
O "neden bu kadar güzelsin?" dedi.Ne?Bu muydu yani sorusu...Allahım daha ilk günden olanlara bak yaa...
Elini yanağıma götürdüğü anda arkadan bir çocuk geldi ve "Tarık,ne yapıyorsun?Kızı rahat bırak."dedi.Tarık mı?Bu çocuğun ismi Tarık mı yani...Sanırım bu çocuklar yeni gelmişlerdi bu okula.
Tarık "Sanane oğlum sen karışma yürü git" dedi.Argo.Odun.Hayvan yaaa...
O yeni gelen çocuk ta "hadi Tarık kızı rahat bırak sınıfa çıkalım ilk günden başına bela alma" dedi ve yanımıza gelip Tarık'ın kolundan tutarak imayla "hadi"dedi.
Tarık da "tamam Cenk" diyerek geriye doğru bir adım attı ve "görüşürüz güzellik" diyerek göz kırptı.Arkalarını dönüp yürümeye başladılar.Cenk bir ara bana baktı.Bende ağzımı oynatarak "teşekkür ederim" dedim.Bana gülümsedi ve önüne dönerek gitti.Bende tuvalete girip ellerimi yüzümü yıkadım ve sınıfa çıktım.
Sınıfa girdiğimde tam yerime geçerken Tarık ve Cenk'i gördüm.Ne yani aynı sınıftamıyız...Ben şok...ben iptal...
Tarık ile göz göze geldiğimizde sinsice gülümsedi.Hemen kafamı çevirdim ve Cenk'e bakarak yerime geçtim.
Öğretmen sınıfa girdi.Geçen sene bu öğretmeni hiç görmemiştim yeni gelmişti herhalde.Hoca kendini tanıttı.Sırasıyla biz öğrencilerde tanıttık kendimizi.1.dersimiz ve günümüz böyle geçti.Öğle arasına geldiğimizde yemekhaneye indik.İdil,ben,Melis ve Ilgın dördümüz yemeğimizi alıp oturduk.Hem yemek yiyor hem de Tarık ve Cenk'ten bahsediyorduk.
İdil:Cenk ne kadar yakışıklı yaaa...
Ben:Aynen yaa...çok yakışıklı...
Melis:Kızlar kusura bakmayın ama Tarık daha yakışıklı.
Ilgın:Bence fazla abartıyosunuz yakışıklıysa ne olmuş bir insanın içi güzel olmalı.
Ben:Yaa bi yandan haklısın aslında...
Biz böyle konuşurken Cenk ve Tarık kavga etmeye başladı.Cenk çok sinirlendi ve masadan kalkarak gitti.Bende arkasından gittim.Gittim çünkü Cenk sabah beni kurtarmıştı bende onun yanında olup destek vermeliyim.Ya da ben öyle düşünüyorum.Cenk dışarı çıkıp bir banka oturdu.Ben de yanına gidip oturdum.Bana tip tip,şaşkın bir şekilde bakıyordu ama aynı zamanda sinirliydi de...
Cenk:Beni yalnız bırakır mısın?
Ben:Hayır.Sen beni sabah kurtarmıştın şimdi ise ben senin yanındayım.
O sırada Tarık geldi.
Tarık:Cenk bak beni dinle...
Cenk Tarık'ın lafını kesdi.
Cenk:Dinlemicem Tarık git başımdan.
Tarık:Cenk bundan sanane istediğimi yaparım.
Cenk:Hayır Tarık istediğini yapamazsın.Bütün gittiğimiz okuldaki kızların hayatıyla oynadın senin yüzünden bende yandım ama bu okulda izin vermicem.Hele de bu masum kızın hayatıyla oynamana hayatta izin vermem.
Ben:O kız kim?
Tarık:Sensin Alara
Şaşırdım kaldım.Cenk'e dönüp baktığımda bana bakıyordu.Biraz böyle bakıştıktan sonra Tarık "böyle bakışıp durcaksanız ben sizi yalnız bırakayım"dedi.Cenk'le aynı anda Tarık'a baktık.
Cenk:Gitsen çok daha iyi olur çünkü neler olcağını ben bile tahmin edemiyorum.
Tarık:Peki.Yalnız kalmak istiyorsunuz anlıyorum o yüzden gidiyorum.Yoksa gitmezdim.
Ben"Ne yalnız kalması yaa sen ne diyosun?"diyip ayaklandığımda Cenk bileğimden tutarak beni durdu ve "bırak Tarık'a bulaşma"dedi.Tarık da "vay vay vay...daha ilk günden birbirinizi koruyosunuz hee..."diyip sinsi sinsi güldü.
Cenk "sinirli bir şekilde"oğlum bak çok pis kavga çıkcak hee ona göre.Sözlerine dikkat et."diyip ayağa kalktı ve bileğimi bırakarak üstüne doğru yürüdü.Bir de bana diyordu Tarık'a bulaşma diye...
Bu sefer ben Cenk'in bileğinden tuttum.Eğer tutmasaydım kavga çıkacaktı abi...Cenk'in bileğinden tuttuğum an Cenk bana döndü.Tarık'ın gözü üzerimizdeydi ve "bakıyorum da havada aşk kokusu var" dedi.Cenk Tarık'a döndü ve "oğlum sen hani gidiyodun gitsene yaa...sinirlerimi bozma"dedi.
Tarık" tamam yaa...o zaman ben bu çifte kumruları yalnız bırakayım"dedi.Bu Tarık da gerçekten insanın sinirlerini bozuyor hee....Cenk de "yahu bi yürü git"dedi.Tarık "tamam abi" diyip yanağımdan makas alarak "görüşürüz güzellik" dedi.Sabahta aynısını söylemişti.Bu demek oluyor ki benimle uğraşıp durucak off off...:(
Sonra arkasını dönüp gitti.Cenk tam arkasından gitçekti ki bileğini çekiştirerek "bırak şunu mal işte gel otur şöyle" diyip banka oturttum ve ben de yanına oturdum.
Gözlerinden hala sinirli olduğu belliydi.Sinirini yatıştırmak için bir şeyler yapmam lazımdı.Çocuğu tanımıyorum ki sinirini yatıştırayım.O zaman tanışmakla başlamalıyız.
Ben "Cenk" dediğimde bana baktı."Tarık'ı düşünüp durma.Sakin ol."dedim.
Cenk "ama nasıl..." derken lafını kestim ve "hadi daha yakından tanışalım"dedim.
Arkadaşlar bu benim ilk kitap yazışım.Umarım beğenirsiniz.Eğer yanlışlarım varsa söyleyin lütfen.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyor olucam.Votelere göre 2.bölümü yazıcam ona göre...Heyecanlı bir yerde bıraktım hee..Sizce 2.bölüm ne olacak?