3.BÖLÜM

734 30 13
                                    

Multimediada Duygu var.
Bölüm videosu Nil Karaibrahimgil'den kanatlarım var ruhumda

Arkadaşlar biliyorum çok ara oldu ama sınavlarım çok yoğundu.Hızlı bir şekilde ve birkaç bölüm yazmaya çalışıcam.

Kapıyı açtığımda kulağıma çığlıklar doldu.Bu çığlıklar benden 2 yaş küçük kardeşim Enes'in sesiydi.Bağıra bağıra yanıma geldi ve "abla bil bakalım kim burda" dedi.Ben "Ne bileyim Enes ya söyle işte beni uğraştırma" dedim.Enes "tamam ya ne atarlanıyon tahmin et istedim sadece" dedi.Enes konuşurken bende içeri giriyordum bu sırada.Oflayarak salona baktığımda kuzenim Duygu'yu gördüm.Duygu benden 1 yaş küçüktü.Uzun zamandır görüşmemiştik."Duygu" diye seslendiğimde o da "Alara" dedi ve birbirimize koşup sarıldık.Aynı filmlerdeki kavuşma sahnesi gibi... :)

Ben:Kız ben seni çok özledim ya

Duygu "bende seni çok özledim"dedi.Duygu bana neşe getirmişti Tarık'la olandan sonra...

Ben etrafa bakınırken Duygu'nun annesini yani Serap teyzemi gördüm."Teyzecim kusura bakma seni görmedim nasılsın?" dedim hemen.Teyzem "iyiyim canım sen nasılsın?" dedi.Ben de "bende iyiyim" dedim.Sonra aklıma bir soru takıldı.Okul varken neden buradalar Konya'da olmaları gerekmiyor muydu?En iyisi kafa yormamak ve sormak.

"Ya okul yok muydu bugün niye buradasınız yanlış anlamayın gelin her zaman bekleriz ama siz Konya'da yaşıyorsunuz ya hani o bakımdan yani" dedim.Duygu "gel ben sana anlatayım" dedi ve "biz Alara'nın odasına gidiyoruz" diye ekledi.Teyzemle annem beraber "tamam" dediler.

Odama girdik ve yatağa oturduk.Birden Duygu'nun abisi Utku abim aklıma geldi."Utku abim nerde?" diye sordum.Duygu "ya abimin üniversitesi buraya çıkınca biz de buraya geldik daha dün taşındığımız için bugün benim kayıtlarımı halletmeye gitmişlerdi şimdi neredeler bilmiyorum"dedi.Ben de "hmm...peki hangi okul?"diye sordum.Duygu "senin okuluna" dediğinde "ne??sen ciddi misin?"diye sordum.Evet anlamında kafasını aşağı yukarı salladı."yaşasın" diyerek Duygu'ya sarılırken zil çaldı.

Odadan çıktım.Annem açmıştı kapıyı.Kimin geldiğine baktığımda içeri ilk Utku abim girdi.Utku abim anneme sarıldı.Sonra ayrıldı ve bana doğru gelirken Duygu'nun babası yani Nihat eniştem içeri girdi.Utku abim yanıma geldiğinde ona söz hakkı tanımadım ve "Utku abi" dedim.O da "bıcırık" dedi."Utku abi ya hani anlaşmıştık bana bir daha bıcırık demicektin?" dedim.Sevmiyordum abi ben o kelimeyi...

Utku abim de "ay unutmuşum pardon bir daha söylemem" dedi.Bende kafamı aşağı yukarı sallayıp Utku abime sarıldım.O da bana sarıldı.

Utku abimden ayrılıp enişteme baktım burda değildi demek ki salona geçtiler.Salona baktığımda eniştem koltukta oturuyordu.Yanına gittim ve "enişte hoşgeldin" diyip elini öptüm.Eniştem "hoşbuldum" dedi.Sonra Duygu'nun buralarda olmadığını fark ettim.Sanırım nerede olduğunu biliyorum. "Ben Duygu'nun yanına gidiyorum" dedim ve gittim.

Odama girdiğimde Duygu yatakta öylece oturuyordu.Yanına gittim oturdum ve "birşey mi oldu?" dedim çünkü Duygu böyle olunca birşey olmuş demektir.Duygu "evet ama önemli değil" dedi.Tam "hayır anlat rahat-" derken Duygu lafımı kesip "eee...bugün okulda neler oldu?" dedi.Belli ki konuşmak istemiyordu.Ben de bugün olan biteni anlattım.

Benim anlatmam tam bitti kapım çalındı ve sonra açıldı.Gelen Utku abiydi ve "gelebilir miyim?" diye sordu.Ben de "gelebilirsin tabiki" dedim.O da geldi yatağa oturup "eee...napıyosunuz?" diye sordu.Ben de "konuşuyoruz sen napıyosun?" dedim.O da "ben de içerde oturuyordum konuşulanları dinliyodum canım sıkıldı sizin yanınıza geldim" dedi.Ben de "iyi yapmışsın" dedim. "Ne hakkında konuşuyorsunuz bakalım?" dedi Utku abimde.Ben tam cevap verecektim ki Duygu "sanane" dedi.Demekki Duygu'nun sorunu Utku abiydi.Utku abim tam birşey söyleyecekken "siz yine mi kavga ettiniz?" dedim.Tepkim bu olmuştu çünkü sürekli abuk subuğa kavga ediyorlardı ve ben barıştırıyordum.İkisinden de ses çıkmayınca Duygu'ya dönüp "noldu?" diye sordum.Duygu "ne olcak yine beni sinir etti.Biz daha buraya gelmeden önce televizyonda dizi izliyodum geldi aldı kumandayı maçı açtı izledi ya...İnsan söylemeden açar mı maçı ya...kaçırdım diziyi" dedi.Ben de "Utku abi ama kız bu sefer haklı lütfen özür diler misin?" dedim.

Utku abim "özür dilerim" dedi ve sarıldılar.Peh be işte ben ya yine barıştırdım... :)

Biz öyle otururken kapım açıldı.Gelen eniştemdi "hadi çocuklar gidiyoruz" dedi.Ben "ne?Gidiyo musunuz?" dedim.Arkadan Serap teyzem "evet gidiyoruz saat geç oldu yarın herkes okula ya da işe gitcek" dedi.Ben de "Duygu kalsa olmaz mı?" dedim.Teyzemle eniştem biraz düşündükten sonra "daha Duygu'nun okul kıyafetlerini almadık eğer bizim yeni evimize gelirseniz olur.Uzak değil zaten evlerimiz" dedi teyzem.Gittim teyzemin yanağından öptüm ve "teşekkür ederim" dedim.

Teyzemleri uğurladıktan sonra Duygu'yla biraz daha oturup yattık.

~~~

"Cenk ben...ben seni seviyorum"dedim.

Cenk:Ben de seni seviyorum Alara.

Biz tam öpüşecekken yastığın yüzüme gelmesiyle uyandım.Bana yastık atan Enes'ti.Sadece bana da değil aynı zamanda Duygu'ya da yapıyo bunu.5 dakika boyunca yastık savaşı yaptıktan sonra annem "hadi sofraya" diye bağırdı.Sofraya oturduk ve kahvaltımızı yaptık.Hazırlanıp Duygular'ın da evine uğraştıktan sonra servise binip gittik.

Okula vardığımızda müdürün odasına girdik.Duygu'nun sınıfını öğrendikten sonra müdürün odasından çıktık.Duygu'yu sınıfına götürürken zil çaldı.Duygu'yu sınıfına bıraktıktan sonra kendi sınıfıma gittim ve içeri girdim.Cenk'e baktım yoktu.O lanet olası Tarık vardı ama... -_-

Oflayarak yerime geçtim.İlk dersin kitaplarını çıkartırken Tarık yanıma gelip "günaydın" dedi.Ben de "günaydın" dedim.Demesem başımın etini yiyip durcaktı.Tarık yanımda oturan İdil'e "kalk benim yerime geç" dedi.İdil ikiletmeden kalkıp Tarık'ın yerine geçti.Sinir ya... -_-

Tarık da hemen gelip yanıma oturdu ve "nasılsın?" dedi."Seni görmeden önce çok iyiydim" diye mırıldandım.Tarık "ne?" dedi.Anlamamıştı herhalde anlamasın da zaten."İyiyim dedim sen nasılsın?" dedim.Tarık "iyiydim seni görünce daha da iyi oldum" dedi.Allah'ım ben bundan nasıl ve ne zaman kurtulcam?...Beni görünce daha iyi olmuşmuş.Tıh yesinler...

Sınıfa biri girdi.Bir an hoca geldi sanmıştım ama gelen Cenk'ti.Sevindim.Cenk yerine doğru ilerlerken gözü bize kaydı.Bize 'ne ayak' dercesine bakıyordu.Cenk çantasını koyup tam bize doğru gelecekken Tarık ayağa kalkıp "arkadaşlar" diye bağırdı.Herkes Tarık'a döndü.Tarık beni kaldırıp omzuma elini koyup beni kendine çekti ve "biz çıkıyoruz" dedi.

Arkadaşlar lütfen yorum yapın ve voteleyin LÜTFEN!!!
Yine en heyecanlı yerinde bıraktım değil mi?
4. bölümü hızlı bir şekilde ve en kısa zamanda yetiştirmeye çalışıcam.

YAĞMUR AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin