Multimediada Alara var.
Cenk:Nasıl yani zaten tanışmıyor muyuz?
Ben:Evet tanışıyoruz ama daha yakından tanışalım.Mesela...hobilerin neler?
Cenk:Piyano çalmak,gitar çalmak,keman çalmak,şarkı söylemek,futbol oynamak,basketbol oynamak,tenis oynamak,bisiklet sürmek,yüzmek...bu kadar aklıma geliyo.Peki senin neler?
Ben:Şarkı söylemek,dans etmek,filüt çalmak,elbise tasarlamak,dizi ve film seyretmek,yüzmek,voleybolda oynarım ama topları sevmediğim için genelde kenara kaçarım arkadaşlarım oynar ben izlerim,ben genelde seyretmeyi tercih ederim,gezmek ve yeni şeyler keşfetmek.Neyse ben çok konuştum...
Cenk lafımı kesti ve "sesin güzel mi?" diye bana soru sordu.Bende sesime güvenerek"evet"dedim.Cenk de bana"bir gün sesini dinlemek isterim"dedi.Ahh...çok utandım ben daha annemlerin yanında bile şarkı söylemeye utanırken Cenk'e mi şarkı söylicem?Aman tanrım didim...Ben de "bende senin sesini duymak isterim"dedim.Cenk de "tabi...hatta beraberde söyleriz"dedi.Ben de "olabilir"dedim.Hahaha...Tarık'ı unutturdum.Gözlerindeki o sinir gitti.Bakışlları yumuşadı.İşte ben yaa...
Ben tam bir soru sorucaktım ki zil çaldı.Hay ben bu zilin...Neyse sinirlenme Alara...sakin ol.
Cenk:Zil çaldı hadi gidelim
Ben:Off...ne güzel konuşuyoduk yaa...
Cenk"Evet ama gitmemiz lazım hadi kalk"diyip benim kolumdan tutarak kaldırdı.Yaa...sanki ben bu çocuğu daha ônce bir yerde görmüştüm.Ama benim bu muhabbeti bitirmeye niyetim yok.Yürürken"yaa ben seni daha önce başka bir yerde gördüm sanki"dedim.
Durup bana baktı.O durunca ben de durdum.Beni baştan aşağı süzdü.Düşünürcesine sesler çıkartıp duruyordu.
Cenk:Hatırladım.Yağmur yağıyordu.İkimizin de şemsiyemiz yoktu.Bakkalın brandasında saklanmıştık.Ben bakkala girip şemsiye almıştım.Sonra dışarı çıkıp şemsiyeyi açmıştım.Sana"gelmek ister misin bu yağmur dinmez"demiştim.Sende etrafına bakınıp"valla çok iyi olur"demiştin.Seni evine kadar bırakmıştım.
Ben de "aa...evet hatırladım.Yaa o gün için tekrar teşekkür ederim.Seninle tekrar karşılaşmak ne güzel."dedim.Cenk de "evet tekrar seninle karşılaşmak güzel ama artık sınıfa gitsek iyi olcak öğretmenler zili de çaldı.Öğretmen girmiştir sınıfa"dedi.Ben de baya şaşırarak "ne ara zil çaldı yaa"dedikten sonra Cenk "ben konuşurken" dedi.Yuh fark etmedim mi yani...
Cenk:Hadi oyalanmayalım da sınıfa çıkalım yoksa yok yazılcaz
Ben de"haklısın"dedim ve beraber sınıfa girdik.
Sınıfa girdiğimizde herkes bize döndü.Hoca bize "nerdesiniz siz?"dediğinde Cenk öne atlayıp "hocam arkadaş bayıldı da onu uyandırmaya çalıştım anca gelebildik"dedi.Sınıftan biri de atlayıp "acaba ne dedin de bayıldı?"dediğinde herkes 'ooo'lamaya başladı.Hoca sını fa dönerek "susun" diye bağırdı ve sonra bize dönerek daha ilk gün olduğu için birşey söylemiyorum ama bir dahakine affetmem yok yazarım.Şimdi yerinize oturun."dedi.Biz de yerimize oturduk.
Tenefüse çıktığımızda bütün kızlar başıma üşüştü.
Ne oldu?
Ne yaptınız?
Neden bayıldın?
Nasıl bayıldın?
Ne konuştunuz?
Ne söyledi?
Bir sürü soru sorup durdular.Ben de "yeter" diye bağırdım ve "hiçbir şey olmadı hocaya yalan söyledik sadece kapıda karşılaştık"dedim.Herkes mırıldanarak,fısıldanarak oturdular.