4.Bölüm

533 24 3
                                    

Multimediada Tarık var.
Bölüm videosu Göksel'den Senden Başka

"Biz çıkıyoruz" dediğinde herkes mırıldanıyordu.Herkese açıklamak zorunda mıydı ki...zaten öyle bir şey de yok.Ama o var sanıyor.Dönüp Cenk'e baktığımda olduğu yerde kalmış, hem şaşırmış hem de düşünüyordu.İnşallah kavga falan çıkmaz.

Cenk "lan ben sana bu kıza bulaşma dememiş miydim?" dedi.Yumruğunu sıkıyordu çok sinirlenmiş belli ki...

Tarık tam bir şey söylicekken kapı açıldı.Bütün dikkatler kapıya yöneldi.Gelen kişi matematik öğretmeni Meltem hocaydı.Bütün herkes ayağa kalktı.Hoca "oturun" dedi.Bu hocayla dün tanışmıştık inşallah ders işlemez.Herkes -Tarıkla Cenk hariç- oturdu.Hala bakışıyorlardı.Meltem hoca onları fark ettiğinde "hey arkada dikilenler niye hala ayaktasınız otursanıza" dedi.Cenk kendine gelip oturdu ama Tarık hala oturmuyordu.Ben de kolundan çekiştirerek "otur" dedim.Oturdu ama bakışlarını Cenk'ten almıyordu."Önüne baksana artık ya" dedim.Ben rahatsız oluyorum abi...

Bir şey demeden önüne döndü.Meltem hoca da yoklamayı aldıktan sonra "hadi biraz ders işleyelim" dedi.Hay şom ağzıma sıçayım.Herkes "ama hocam daha ilk günden ders işlenir mı ya?" dedi.Hoca da "şşt itiraz istemiyorum işliyoruz" dedi ve anlatmaya başladı.Ama bize de yazık...

Zil çaldığında hoca "çıkabilirsiniz" dedi ve gitti.Hoca gidince Tarık ayaklandı ve Cenk'in yanına gidip "sanane lan benim hangi kızla çıktığımdan" dedi.Cenk de ayaklanıp "bugüne kadar hiç bir kızla çıktığında karışmadım ama bu kız olmaz anladın mı?" dedi.

Tarık: Ne o yoksa kıskanıyor musun?

Cenk: Hayır.Sadece ben onu koruyorum.

Tarık: Neden? Neden koruyosun? O senin neyin söyle...sevgilin mi? Hiçbir şeyin değil değil mi? O zaman karışma.

Cenk: Evet hiçbir şeyim değil ama bu onu korumıcağım anlamına gelmiyor.

Tarık: Ne o yoksa ondan hoşlanıyor musun?

Cenk: Hayır sadece önceden tanıdığım biri bu yüzden senden ve senin kötülüklerinden koruyorum onu.

Tarık "ama yine de..." derken lafını kestim ve aralarına girerek "yeter durun artık" dedim.

Tarık "ne o aranızda gizli aşk mı yaşıyorsunuz bu ne birbirini koruma çabaları?" dedi.Ben de "yok öyle bir şey sadece kavga çıkmasın istiyorum o kadar" dedim.Tarık "çekil" diyerek beni kenara sertçe ittirdi ve Cenk'in suratına yumruğunu geçirdi.

Ben yere yığılmış bir şekilde dururken ve Cenk de sıranın üstüne düşmüş bir şekilde dururken içeri hoca girdi ve "ne oluyor burada?" dedi.
Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama burda bırakmak istedim.Daha çok merak edin diye...

YAĞMUR AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin