30.265 like, 2.364 comments
@kimjane: ️💆🏻♀️
•
8.274.103 like, 200.378 comments
@jeonjungkook: 🙇🏼
•
"Beni kırmayıp geldiğiniz için teşekkür ederim, Bayan Kim."
Samimi bir şekilde gülümsediğimde, eliyle pencere kenarındaki tekli koltukları işaret etti. Sırt çantamı çıkartıp, oturduğum koltuğun kenarına yasladım. Üzerimdeki kabanı da çıkartıp kucağıma bırakmıştım.
"Daha önce Jungkook ile konuşmamız olmamıştı ama Namjoon neredeyse her ay yanıma gelir. Onun dediklerinden az çok bilgim vardı Jungkook hakkında. Fakat geçen birkaç hafta içinde kendisiyle konuştuk. Senden de bahsetti. Bu olayı garipsemedim fakat karşılaşmanız ve seni bulma şekli gerçekten garip. Tabii ki, onunla konuştuklarımızı seninle bölüşmek değil amacım. Ama onun dediklerinden senin hakkında çıkan sonuçları paylaşmam gerektiğini düşünüyorum. İlk önce sen de bunu görüyorsundur, o çok genç ve dünyada bu kadar genç olup en zirvede olan az kişi var. Yaşanmışlıkları az olan insanı dolu bir hayata atıp, aniden birçok şey yüklemek zordur. Ama o bunun üstesinden gelmiş. Ki, her başarı gelecek kaygılarını yükledikçe yüklemiş sırtına. Uyku probleminin sebebi bitmeyen kaygıları. Ailesi Busan'da yaşıyor. Annesine düşkün olduğunu ve onu çok özlediğini söyledi. Herkes düşerken annesi onu kaldırsın, tatlı sözleri ile şımartsın ister, bayan Kim. Kaç yıldır düşüp, kendi kalkan biri olarak annesinin yeri yarım kalmış gibi. Size olan bağlılığının sebebinin bu olduğunu düşünüyorum. Sesiniz, saçlarınızın rengi, gözlerinizin şekli veya herhangi bir hareketiniz ona annesini anımsatıyor. Bu yüzden yanında olduğunuzda bir şey düşünmeden uyuyabiliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmrtist [ jenkook ] ✓
FanfictionBTS grubunun dünyaca ünlü maknaesi Jeon Jungkook'un, uyumak için ünlü Asmrtist Kim Jennie'ye ihtiyacı vardı. [ Jennie ๑ Jungkook ] © thynights | 2020