17

1.8K 135 98
                                    

Jeon;

Jeon; poz da verilmiş oh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon; poz da verilmiş oh

Jeon; şu Taehyung'a malzeme veriyorsun ya

Jennie; yorgunsun diye yatağını ayağına kadar getirttin adama

Jennie; malum sana da gıcık olunca, kabul ettim teklifini :D


Jeon; tabii canım, kaçıramazdın hiç

Jeon; her neyse, sana şey diyecektim

Jeon; akşam aramayacağım, yeni albüm için stüdyoda olacağım

Jeon; yani uyumak yok bu gece

Jennie; anladım

Jeon; iyi akşamlar o zaman

Jennie; sana da

"Biliyor musun, hayallerimden ve kariyerimden sırf seni son kez görmek için vazgeçtim. Ama..-"

Cümlenin tamamını getiremeden sertçe yutkunmuştum.

"Tabii ki, seni suçladığımı kast etmiyorum. Fakat eğer yanımda olsaydın hangi yolu tercih etmemi isterdin? Bu iğrenç sektöre sırf ruhumun tek eşi olan müzik için girmemi mi, yoksa ruhumu yarım bırakıp huzurlu hayata devam etmeyi mi? Bir tarafım çok istiyor mesela. Ama bir tarafım da çok isteksiz. Yarın cevabımı belirtmem gerekiyor, düşünmek için son günümdü. Küçük bir sır vereyim mi sana, güzel kardeşim?"

Derin bir nefes alırken, çantamdan Jungkook'un bana verdiği defteri çıkardım.

"Jungkook'a çok önyargılıydım, evet. Bana bu teklifi sunduğunda sıkıcı olacağını düşünmüştüm, hatta ilk sayfada bırakacağımı. Ama nereden bileyim, boş sayfaları doldurduğum her bir kelimenin beynime de kazınıp onu artık ezberleyecek dereceye geleceğimi?
Çok utanıyorum, en esası ise kendime çok kızıyorum. Birine alışmaktan hep nefret etmişimdir, zaten staj dönemimde arkadaş edindiğim herkes gittikten sonra sadece birer kullanılmış oyuncak olduğumu anlamıştım. Sanki bu defter olayını bana sunarken bilerekten, isteyerekten ona alışmamı istemiş gibi. Söylesene, bu onun suçu değil mi? Ben ona kendimi alıştıracak bir şey yapmadım, yani uyutma makinesi olduğumu var saymazsak. Bu düşüncelerim çok boş biliyorum, ben kimim o kim sonuçta değil mi? Bu dünyada çoğu kişinin ruhu birbirine kenetlenmeye hazır aslında ama insanlar akıllarıyca bir sınıflandırma yapıp, parasına göre hayat eşi seçiyorlar. Fakat artık bu bir kanun oldu biliyor musun? Yanlış olduğunu bile bile uyar olduk biz de. Kızların dediği gibi Jungkook'un bir terliğinin fiyatı aylık kazancım falan. Hem bana neden baksın, sektörde o kadar güzel kız arkadaşları varken. Sektörü geçtim dünyada benden bin kat güzel kızlar vardır."

Asmrtist [ jenkook ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin