10

2K 161 46
                                    

"Bana hiç bakma, Jin hyung başımda durmadan yemek yaparsam evi yakarım." dedi Namjoon ellerini havaya kaldırarak.

"Jimin-ssi, hadi hadi sen yaparsın." diyerek bir de Jimin üzerinde şansını denedi Jungkook.

Acıkmıştı ve pizza yapmak istiyordu. Fakat yalnız yapamayacağını düşünerek yanına yandaş arıyordu.

"Jungkook, neden yanında bir kafe işletip, mutfakla neredeyse iç içe olan biri varken bize sarıyorsun, kardeşim?" diyen Jimin'in ilk önce kimden bahsettiğini anlamamıştım.

Ama cümlelerini analiz ettikten birkaç saniye sonra o kişinin ben olduğunu anlamıştım.

"Hiç işim olmaz." deyip telefonumu gözümün içine kadar soktum.

Oflayarak salondan çıktığında vazgeçtiğini sanmıştım ama birkaç dakika sonra üzerime atlayan küçük kız onun yandaşı rolünü üstlenmiş gibiydi.

"Jennie unnie!"

"Bana bile bu kadar içten seslenmedi, vay be."

Taehyung'un dediğine gülerken, kucağımda kendine yer arayan Hai'ye döndüm.

"Pizza istiyorum ben, sen yapıyormuşsun, Jungkook söyledi."

"Acilen şu menejer kızın numarasını almam gerekiyor. Adam resmen özel hayatına girmem için teşvik ediyor. Mesela neden en sevdiği yemeğin pizza olduğunu öğrendim ben? Bu da bir özel hayat bilgisi. Sözleşmeye ters bir kere."

Odadaki herkes beni dinlerken, gülmek isteseler bile ciddi durmaya çalışıp kafaları ile onaylıyordular sadece.

"Gülebilirsiniz." dedim omuzlarım çökerken.

Bunu bekliyormuşlar gibi gülmeye başlamıştılar.

"Kalk bakalım, bücürük, sinsi ortağının yanına gidelim."

"Neden bana mikrofon takıp, üstüne çekim yaptırıyorsun?"

"Sadece küçük bir anı olarak saklıyorum. Zaten çoğu anımı böyle kaydederim, sana özel değil yani."

"Diz çöküp teşekkür ettim say." dedim sesimi minnettarmış gibi çıkarmaya çalışarak.

Güldü.

Hamuru çoktan yapmıştık ve şu anda üzerine malzemeleri diziyorduk. Daha çok onu takip ediyordum ben. Sonuçta onun isteğiyle yapıyorduk.

Yaklaşık on dakika sonra hazır olmuş pizzayı fırına verdik. Yarım saat sonra ise fırından alıp tabaklara servis etmiştim. Jungkook kendisine üç dilim, Hai'ye ve bana bir dilim diğer üyelere ise sırf yardım etmedikleri için bir dilimi yarıya bölerek vermişti. Yoongi ve Namjoon'dan korkuyor muydu bilmiyorum ama onlara bir dilimi tam vermişti.

Pizzamı yerken, bildirimleri hiç susmayan telefonumu aldım elime.

-joy; hayırlı işler Jendeukie

-irene; ne?

-joy; arkadaşım benden hızlı çıktı, gurur duyuyorum seninle, çikolatalı kedim.

-seulgi; çikolatalı kedi mi? Öğkkk

-yeri; bir şeyler öğrenmiş yine illa patlatacak bizi bak ya

-jennie; üç saniye veriyorun sana, Joy

-joy;

-joy;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Asmrtist [ jenkook ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin