14

1.9K 152 94
                                    

87

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

87.284 like, 10.478 comments

@kimjane; bts photo🌸

"Hepsinde çok güzel çıkmışsın, bir türlü söylemek için zaman bulamadım."

Bakışlarımı kaldırıp, ne dediğini anlamaya çalıştım.

"Anlamadım?"

"Pardon, cümlemi tamamlamayı unutmuşum. Çekimlerden yayımlanan fotoğraflardan bahsediyorum."

Anlamadığım bir sıcaklık yanaklarıma dolmaya başladığında "Teşekkür ederim." diye mırıldanmıştım.

"Sen üşümüyor musun?"

Üzerinde geçen gün kızların bana yolladığı fotoğraftaki giysileri vardı. Gerçekten çıplak gibi duruyordu.

"Üstümdeki çok çabuk kırışıyormuş, bu yüzden üzerime bir şey alamıyorum."

Onun yerine ben üşüyordum.

"Bir şey rica edebilir miyim?"

"Tabii."

Birkaç adım atıp arkasını dönerek önümde diz çökte ve ardından saç lastiğini elime tutuşturdu.

"Önde birkaç tutam bırakıp, geri kalanını toplar mısın?"

Sertçe yutkunurken, şu an bir şaşkına benzediğime yemin edebilirdim. Elimdeki telefonu kucağıma bırakıp, tereddüt içerisinde saçlarına dokundum. Oldukça yavaş davranmaya çalışıyordum çünkü saçları çabuk yolunuyor olabilirdi.

Doğrulup yandan yüzüne bakarken, önden birkaç tutam saç bırakmaya özen gösterdim. Elim alnıyla temasa geçtiğinde gözlerinin kapalı olduğunu görmüştüm. Yan profili ideal bir erkek gibi durduğunu kanıtlıyordu. Çene hattı keskindi. Burnunu sevmediğini biliyordum ama küçük, bir o kadar dolgun dudaklarının üzerinde güzel duruyordu. Kabul etmesem de dudaklarının altındaki beni çok sevmiştim. Ne yaptığımı fark ettiğimde kafamı sallayıp kendime geldim. Topladıktan sonra hala bacaklarımın arasında, belini oturduğum sandalyeye yaslamaya devam etmişti.

Biraz eğilip kulağına doğru konuştuğumda, kafasının öne doğru gittiğini görmüştüm. Ama bunun bilerek değil, uyuduğu için olduğunu anladığımda benim kadar olan omuzlarından tutup arkaya doğru çekmiştim. Sonuç olarak kafasını dizime yaslayıp uykusuna devam etmişti. Nasıl uyumuştu ki? Konuşmamıştım bile. Kendi kendine uyuyabiliyorsa, ne diye beni buraya kadar getirmişti? Binlerce çalışanın bulunduğu bu şirket bana çok fazla kalabalık gelmişti kaç yıl sonra.

Kapıyı açıp içeriye giren Jimin ve Hoseok Jungkook'u fark ettiklerinde Jimin kıkırdarken, Hoseok telefonunu çıkarıp onun resmini çekmişti.

Asmrtist [ jenkook ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin