"Orası çok güzel gerçekten bak. Sırf Jungkook orada diye gitmemen saçma, çok şey kaçırıyorsun inan."
Uzamış saçlarımı arkaya atarken, Jimin'e kısa bir bakış attım. Uzun bir araya girmiştiler bir haftadır ve Jungkook tedavisi için ormanlık alanda bir evdeydi. Fotoğraflardan az çok görmüştüm Taehyung sağ olsun. O da oradaydı, arkadaşına her türlü destek vermek artı olarak ben istemesem bile bana her şeyi haber vermek için. Gerçekten az kalsın tuvaletine kadar anlatacaktı.
Namjoon, Yoongi ve Jin yurtdışında tatile çıkmıştılar. Hoseok ailesiyle vakit geçiriyordu. Jimin ise şirkette benimle birlikte sıkılmakla meşguldü.
"Neden tatilinin keyfini çıkarmıyorsun ki? O kadar param olsa dünya turu atardım."
"Hiçbir yerde rahat eğlenemiyorum ki, bir tek kamera olmayan yer burası. Burada iyice dinleniyorum."
Ciddi mi diye baktım birkaç saniye yüzüne ama gayet ciddiydi. Aslında yüzünde ve sesindeki bıkkınlıktan yalan söylemediği belliydi. Aralarında en çok eğlenmek ve insan içine karışmayı seven Jimin'di sanırım ama artık bunu yapmayı bile istemiyordu onu kendi alanında rahat bırakmayanlar yüzünden.
"Bak bir saatlik yolculuk yapacağım, yalnız olmak cehennem gibi olur. İnat etmeyi bırak da gidelim."
"Karşılığında ne alacağım?"
"Park Jimin'le bir saat geçirmek için kaç milyon veren insanlar var ama sen üstüne bir de karşılık mı bekliyorsun?"
"Ego hoşt!" diye bağırdım gülerek.
O da benimle birlikte gülmüştü tepkime.
Jungkook'u özlemiştim, kabul ediyordum. Taehyung'un dediğine göre hala uyku problemi vardı ama artık uyuyamadığında kahve ve ilaç kullanmıyor, köpeği ile ilgileniyormuş ya da çıkıp yürüyüş yapıyormuş. Bu da bir gelişmeydi.
Telefonuma Taehyung'dan mesaj geldiğinde hızlıca açtım.
-Tae;
-Tae;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmrtist [ jenkook ] ✓
FanfictionBTS grubunun dünyaca ünlü maknaesi Jeon Jungkook'un, uyumak için ünlü Asmrtist Kim Jennie'ye ihtiyacı vardı. [ Jennie ๑ Jungkook ] © thynights | 2020