12

1.9K 151 28
                                    

Kth; guya zorla çekmişim

Kth; neredeyse aynı pozu vermişsiniz, kim görse şaşırıyor kabul ettiğine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kth; neredeyse aynı pozu vermişsiniz, kim görse şaşırıyor kabul ettiğine

Jungkook'un uyku perisi; -.-

Kth; ismini çok güzel kaydetmişim şimdi fark ettim de msjhxksjxkdjslsk

Jungkook'un uyku perisi; ne?

Jungkook'un uyku perisi; nasıl kaydettin çabuk söyle

Kth; yioo

Jungkook'un uyku perisi; bak seni tehdit ederim ha

Kth; üyelerimden alışkınım zaten işlemez yani.

Kth; hadi görüşürüz

Jungkook'un uyku peri; hemen karşında oturuyorum.......

Jungkook'un uyku perisi; off

Gözlerimi kısarak önümdeki koltuğa gelişigüzel yayılmış Taehyung'a baktım. Telefonunu bir kenara bırakıp, Hai ile ilgileniyordu.

"Neden ona, onu öldürecekmişsin gibi bakıyorsun?"

Hemen yanıma oturan Jungkook ile şampuanın kokusu da burnuma dolmuştu. Birkaç saniye donup öylece yüzüne baktım fakat ardından gözlerimi kaçırarak 'Çünkü onu öldürmek istemem için elime bir sebep verdi.' diye mırıldanmıştım.

Elindeki çikolata kavanozundan bir kaşık daha alıp ağzına attı ve elini çekerek kaşığı birkaç saniyeliğine ağzında bıraktı. Bu süreçte ise telefonunu açıp, sosyal medyada dolanmaya başlamıştı.

Kaç gecedir enerjik erkek kardeşim ile ilgilenmekten uykuya ihtiyaç duyan taraf ben olmuştum. Annemler dört gün kaldıktan sonra tekrar geri dönmüştüler. Ve uyku düzenimi de kendileri ile götürmüştüler. Erkek kardeşim gerçek anlamda çok enerjikti. Yüzünü bile doğru dürüst göremiyorduk çünkü en fazla on saniye bir yerde durabiliyordu. On beş saniye falan durması rekora girerdi herhalde.

Esneyerek kendimi tamamen koltuğa yasladım.

"Kayıt için sırayla giriyoruz, benim sıram geldiğinde bir saat falan kalacağım. İstersen bu süreçte gidip uyuyabilirsin, oldukça yorgun gözüküyorsun."

"Sanırım bir saat kadar dayanabilirim."

Omuzlarımız birbiriyle neredeyse temastaydı. O da ne zaman olduğunu fark etmediğim bir şekilde koltuğa yaslanmış üstelik benim gibi kafasını arkaya doğru yaslamıştı. Konuştuğu için ona döndüğümde, o da bana dönüktü. Nedenini bilmediğim bir şekilde aynı pozisyonda durup, aynı şeyi yapıyor olmak hoşuma gitmişti.

Asmrtist [ jenkook ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin