coś, coś kojarzę

26 2 0
                                    

Nikola spojrzała na bohatera, kogoś jej przypominał... Był niski, i , i taki podobny. Gdyby nie ta maska, którą nosi to byłoby prościej.

Polar złapał Nikolę za ramię i zaczął coś wykrzykiwać, pewnie pochlebstwa do samego siebie. Kiedy skończył pociągnął ją mocno w swoim kierunku i przeciągnął dźwignie. Dopiero teraz Nikola zauważyła, że na ścianach wiszą słoiki z lukrecją i wężami. Nie dane jej było zobaczyć więcej, gdyż zaczęli się podnosić do góry przez jakąś windę.

-  Ej właśnie, panie szanowny polarze, dlaczego moje wspaniałe przyjaciółki uciekły, jak cię zobaczyły? - Nikola przypomniała sobie o ich niezwykłej wizycie.

- No wiesz, ehem ehem, jestem taki piękny, że gdy mnie zobaczyły to stwierdziły, że to nie ich liga! - marzył maluszek

- No tak, to w sumie gdzie idziemy? - zapytała

- Mój pomocnik już na nas czeka

Dojechali na miejsce. Gdy Zielony Polar odwrócił się Nikola spostrzegła, że na jego plecach połyskuje mnóstwo karteczek samoprzylepnych. Teraz już wiedziała, dlaczego Natalia i Aneta ją odwiedziły, one mają takie zręczne palce....

Udało im się wyjść z budynku, po drodze zahaczając o kuchnie, ponieważ byli głodni.

Na dworze czekał pomocnik bohatera, którym okazała się piękna młoda dama o jasnych włosach. Miała na sobie zielone pończochy, które były tak długie, że robiły za spodnie, oraz zielony polar i czapkę zimową. Rysowała na kartce małego skrzata.

- Cześć, czekałam tu na was- przywitała się

- Hejka, a ten, którego narysowałaś to twój chłopak jest czy co? Ej a wiem, to jest ktoś kto ci się podoba... - Nikola fantazjował o swojej pierwszej miłości, której nie ma

- Zuzo, spokojnie, uratowałem ją.- bohater próbował załagodzić sytuację, lecz na próżno

Pomocnik wypchnął zarówno swojego szefa jak i Nikolę. Razem wypadli z auta.
Zuza z piskiem opon odjechała zostawiając ich samych przed rezydencją.

- No dobra, skoro już utknęliśmy w takiej sytuacji to muszę ci się przedstawić, Jan jestem.

Nikola zaszokowana zakryła usta dłonią. Tego się nie spodziewała, w ogóle nie byli do siebie podobni, to jak inny człowiek.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 30, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

W jego szponachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz