Ses çıkaranın ağzına ayakkabı sokarım

257 17 111
                                    

Allahm napıyorum ben düz yazı yazacağım inş becerebilirsem olmazsa da kadere bu arada yorumlarınızı okurken acayip eğleniyorum sanki arkadaşmışız gibi hissediyorum heheh
Okulları da açıyolar hadi hayırlısı
________________________________

Akşam herkes yemeğe inmiş kendi sandalyelerine oturmuşlardı. Geçen gün Taeyong'un minimalist hayalini gerçekleştireceklerdi. Hepsi huzurluydu.
Jaehyun, Sungchan, Jungwoo ve Yuta haricinde hepsi huzurluydu daha doğrusu.
Taş kağıt makas oynayıp oyunu kaybeden bu dörtlü şimdi bulaşıkları yıkayacaklardı.
Onlar bulaşığı toplayana kadar bahçedeki ekip de pufları getiriyordu. Johnny ve Jeno sinema gecesi için projeksiyonu hazırlıyorlardı. İzleyecekleri filmin adı "Clouds"'du. Bulaşık yıkayan tayfa işlerini bitirdiğinde Johnny herkese yerlerine geçmelerini söylemişti.

"Bakın şimdi başlıyor ses çıkaranın ağzına ayakkabı sokarım ona göre" deyip tehditkar bir bakış atmıştı Doyoung. En büyük kişi olmamasına rağmen en çok sözü geçen kişilerden biriydi. Johnny filmi başlattığında herkes sessizleşmiş sadece mısır yeme sesleri ve gazoz sesleri vardı.

Hyuck filmin başından ağlamaya başlasa da Mark onu teselli ediyor "bebeğim lütfen ağlama" diyordu. Hyuck, Mark "bebeği" dedikçe "bebeğin miyim gerçekten?" diyrodu. Ara ara sakinleşiyor ardından tekrardan ağlamaya başlıyordu.

Jungwoo'da da durum farklı değildi. Lucas'a sırnaşmış "sana böyle bir şey olsa ne yaparım ben yaşayamam"deyip Lucas'a sarılıyordu. Lucas dolan gözlerini saklamaya çalışsa da Yuta'nın onu gördüğünden habersizdi.

Sicheng hiçbir şey olmamış gibi ekrana bakıyor ne gözleri doluyor ne de bir tepki veriyordu. Sadece izliyordu. Yuta filmden çok sevdiğini izlese de bazen gözleri doluyor yaşadığına şükür ediyordu. Sicheng filmin sonlarına doğru göz yaşlarına hakim olamamış Yuta'nın omuzunda ağlayarak uyuya kalmıştı.

Taeyong ne kadar kendini tutsa da o da Sicheng gibi filmin sonunda göz yaşlarını serbest bırakmıştı. Jaehyun'un elini tutup uzun uzun öpüyordu. Sevdiğinin değerini yeniden anlamıştı. Çünkü yaşamak için ölmek üzere olduğunu öğrenmesine gerek kalmamıştı.

Bahçedeki herkes yanında ağlayan kişiyi sakinleştirmeye çalışırken Norenmin'de olaylar çok daha farklıydı. Hepsi birlikte ağlıyor ve durmadan birbirlerine bakıp sarılıyorlardı. "Eğer üçümüzden biri erken ölürse onun yerine başka kimseyi koymayalım anladınız mı aptallar" diyerek ağlamaya devam eden Jaemin'e Jeno "ağlamadan konuş gerizekalı anlamıyorum" diye cevap vermişti. Renjun dönen sohbeti anlamasa da ikisine de hak veren sesler çıkarıyordu.

Herkes kendine gelmeye başladığı sırada filmin etkileri Ten'i yeni vurmuştu adeta. Durup durup ağlıyor "Johnny'mle evlenemeden ölürsem nolur" diyordu. Herkes odalarına çekildiğinde tüm odalarda klasik o sözler dolanacaktı. "Seni asla bırakmayacağım, seninleyim, seni seviyorum ayrılmayacağız..."

Peki ya hangisi samimiyetten uzaktı?
Hangisi aslında içten söyleyemiyordu bunları? Kim üzülecekti bu sefer? İçten söyleyememesinin bir sebebi var mıydı? Düzelecek miydi peki sonra? Ya da bırakıp gidecek miydi? Kimdi bu kişi?

Chenle Jisung'a sarılıp elini tutmuştu. Jisung acıktığını söylediğinde birlikte mutfağa indiler. Birbirlerini gerçekten seviyorlardı. Bir an olsun ayrılmamak için üniversite tercihlerini aynı şehire yapacaklardı. Mutfağa geçip en kolayından noodle yapmaya başladıklarında suyun kaynamasını beklerken masaya oturmul birbirlerini izlemişlerdi.
Jisung arada başını eğiyor utanıp kızarıp gülümsüyordu. Chenle onun bu hallerini çok sevse de artık utanmamasını istiyordu. Jisung Chenle'nun elini tutup gözlerine baktığında Chenle heyecanlanmıştı. Jisung Chenle'ya bakıp "Chenle fazlaca utangaç olduğum için sana sevgimi hissettiremiyor olabilirim..ama seni gerçekten çok seviyorum. Lütfen tersini düşünme olur mu papatyam" demişti. Chenle duygulandığını hissetse de "Elbette beni sevdiğini biliyorum sen yunusunu bıtakıp gidebilir misin ki" demişti gülümseyerek.
Her şeyden sakınıyordu Jisung'u..En ufak bir zarar gelse delirecek gibi oluyordu...
Noodle'ı yaptıktan sonra bahçeye çıkmış birlikte yemeği yemişlerdi. Bu gece biraz bahçede oturup ay ile konulacaklardı...

Not My Problem//Nct {Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin