son kadehi kaldıralım bu gece

115 5 27
                                    

"Çürük çilek kokusuydu...en sevdiğim meyve olan çileğin berbat kokusu burnuma dolmuştu. İğrenç hissettiriyordu. Onu çekebilirdim ama yapamadım. Bir yandan haz verirken diğer yandan kendimi sorgulamama sebep oluyordu. Böyleydi işte, yalnızlık da böyle hissettirdi bana. Elim kolum bağlıydı, bu yalnızlığı bozabilirdim ama yapamadım acıyla karışık hoş bir duygu veriyordu, aynı zamanda da iğrençti. Nerde yanlış yaptığımı düşünüp durdum. Bir süre sonra birisi önümden çekti o çürük çilek dolu kasayı. Temiz havayı ciğerlerime doldurana kadar soludum. Daha fazla acı çekiyordum ama mutluydum. O çürük çilek dolu kasayı önümden kaldıran sizlerdiniz. Daha fazla acı çekmemin sebebi de sizlerdiniz, sizi kaybetmekten çok korktum ve hala da korkuyorum. Ama yanınızda çok iyi hissediyorum. Bana gerçek benliğimi hatırlattığınız, o gün önümdeki koca çürük çilek kasasını bir kenara fırlattığınız için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum..hem de fazlaca"
Jaehyun Renjun'un mektubunu okumayı bitirdikten sonra gururlu gözlerle çok sevdiği kardeşine baktı. Gözlerindeki ışıltı fark edilir derecedeydi. Jaemin ve Jeno kocaman sarılıyordu Renjun'a. Bu sevgiden çok daha fazlasını hak ediyordu...

"Direkt lafa gireceğim. 5 köpek getirdiğim gün bile hiç sinirlenip kızmadan bağırmadan bana sabır gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Size sıkıntılı anlar yaşatmış olabilirim. Kabul ediyorum. Ama karşılığını vereceğime söz veriyorum. İleride iyi bir veteriner olduğumda sizi ilham kaynağım olarak göstereceğim. Ne de olsa 14 büyükbaş ile birlikte yaşadım. Zorlu zamanlardı...ama bana güzel sözlerle yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Konuşmada pek iyi olamasam da her cümlemin sonunda sizlere teşekkür etmek geliyor içimden en küçüğümüzden en büyüğümüze kadar sıkıca sarılmak istiyorum. İyi hissetmediğiniz anlarda "ben yanındayım yıkılman sorun değil birlikte yürüyeceğiz" demek istiyorum. Ve en önemlisi, sizi önemsiyorum. İyi ki varsınız"
Dejun mektubu okuduğu gibi Jeno'ya sarılmıştı. Jeno anında karşılık verdiğinde diğerleri de sarılmaya koşmuştu adeta. Toplu sarılmalarından sonra göz yaşlarını silip devam ettiler son kalan mektuplarını okumaya.

"İlk buluşma yemeğimizdi, gelmek istememiştim. Herkes gibi sizlerin de kilomla ten rengimle dalga geçeceğinizi dışlayacağınızı düşündüm. Biliyordum zaten standartlara uygun olmadığımı. Ama Mark Lucas Hendery ya da sizler böyle değildiniz, kendi güzelliğinin farkındaydınız. Sizi çok kıskandım. Jeno gibi kaslı, Shotaro kadar yetenekli, Sungchan kadar uzun, Jisung kadar ince olmak istiyordum. Ben bile kendimi sevemezken siz beni sevdiniz. Sonra Mark geldi hayatıma. Tüm güzelliği ile açtı kalbinin kapılarını. Ben de kapıldım ona. Her kötü hissettiğimde sarıldı sıkıca hatalarımı örttü yaralarımı sardı. Onunla çok özel hissettim. İyi ki o gün ilk buluşmaya gelmişim..iyi ki size sahibim. Sizi seviyorum"
Yuta okuduğu mektup karşısında duygulanmıştı. Minik kardeşinin sakladığı bu ağır duyguları ilk defa duyduğu için kızdı kendine. Daha temkinli davranmalıydım diye düşündü. Onun aksine Taeyong gururla bakıyordu minik Haechan'a. Sevgilisi Mark ise sıkıca sarılmış saçlarını okşuyordu Hyuck'un. Huzurlu görünüyorlardı...gerektiği gibi.

"Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum hiç ama size olan sevgimle başlasam bi kaybım olmaz diye düşünüyorum. Açıkçası sevgimi dile getirmeyi pek sevmiyorum son zamanlarda. Yine de söylemek isterim ki sizi çok seviyorum. Zor zamanımda yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim. İki kişiden aynı anda hoşlandığımı söylediğimde beni evden atmak yerine tüm ilginizi üzerime verdiniz. Gerçekten minnettarım. Annem ve babamdan korktuğum için bana destek olan yine sizlerdiniz. Kalbimin tek kişi atmadığını söylediğimde de yanımda olan sizlerdiniz. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Ne zaman kötü hissederseniz ben de tam o sırada yanınızda olacağım. Bunu asla unutmayın."
Ten okuduğu mektubu katlarken Jeno ve Renjun Jaemin'i sevgi pıtırcığına dönüştürüyordu adeta. Jaehyun dolu gözlerle çok sevdiği kardeşinin saçını okşarken gülümsüyordu.
"Sıra kimde şu an ben unuttum" Yang'ın sorduğu soruyla birlikte Kun cevaplamıştı hemen "Şimdi senin mektubunu okuyacaklar sarı papatyam" demişti. Yang gülümseyerek kafa salladığında Chenle ayaklanmış "e ben okuyayım artık" demişti.

Not My Problem//Nct {Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin