Yuta gözlerini çok sevdiği kahve irislere kenetlemiş her an kurulabilecek camdan bir heykelmişçesine izliyordu. Sevgisini kelimlere dökemiyordu bir türlü. Sicheng ellerini birleştirip yürümeye devam ettiğinde Yuta konuşmaya başladı.
"Tanrı aşkına Sicheng beni nasıl sevebildin?" Sicheng bu soruyla başını iki yana sallamış
"Seni sevdiğimi nerden çıkardın Nakamoto?" demişti.
Yuta anlık şaşkınlık içindeyken Sicheng büyük bir gülümsemeyle "Sana olan hislerim sevginin de ardında başka bir seviyedeyiz biz sevgilim, başka bir seviye" dediğinde Yuta gülümsemesine karşılık vermişti.Eğer yıllar önce birisi ona "Kore'de yakın arkadaşının sevgilisinin yakın arkadaşı olan çinli, aile sorunları olan, çiçeklere aşık, kahveyi elinden düşürmeyen, kültürlü sana çok aşık olan biriyle tanışacaksın" deseydi muhtemelen bir kahkaha patlatır üstüne bir de dalga geçerdi.
Her şey rüya gibiydi onun için. Sahil boyunca yürümeye devam ederken havanın esmesiyle Yuta sevdiğine daha sıkı sarılmıştı. Üşümesini istemiyordu.
Sicheng yakınlarda olan kafeyi işaret ettiğinde Yuta olumlu anlamda kafasını sallamış birkaç metre yürüdükten sonra kafeye varmışlardı. Sicheng hemen Yuta'nın yanındaki sandalyeye oturmuş ellerini öpmeye başlamıştı. Soğuk havanın da etkisiyle Yuta iyice mayışmış uyumamak için kendi içinde savaş vermeye başlamıştı. Garsondan sıcak içecekler talep edip siparişlerini beklemeye başlamışlardı.
Sicheng uzun kemikli ellerinin arasında kalan küçük damarlı elleri kırmızı dudaklarıyla buluşturuyordu.
İçecekleri geldiğinde Sicheng Yuta'nın sıcak çikolatasından bir yudum almış ve sıcaklığını kontrol etmişti. Fazla sıcak olmaması işine gelmişti en azından ağzı yanmayacaktı. Yuta saatlerce konuşmuş Sicheng ise hiç usanmadan onu dinlemişti.
Yakında tekrar ayrılmaları gerekse bile onlar hep birlikte kalacaklardı...
————————————————————————
Kun plak çalara bir plak daha koymuştu. Uzun süre bu an için beklemişti. Şimdi şömine başında sevdiği adam ile kahvesini yudumluyordu.
"Gönderileceğim tek cennet seninle olduğum zamandır"
Kun sevdiğinin belinden kavramış kendine daha çok yaklaştırmıştı. Zaten sıcak olan oda Kun'un bu hareketiyle Yang için daha da sıcak olmuştu.
"hasta doğdum ama bu durumu sevdim"
Kun kafasını geriye yaslamış şarkının sözlerini en derin anlamına kadar dinliyordu. Yang başını sevdiği adamın göğüsüne yasladığında kalbinin hala ilk günkü gibi attığını hissedebiliyordu. Kun sağ eliyle Yang'ın saçlarını okşarken sol eliyle de Yang'ın omuzuna dokunuyordu.
"Beni kiliseye götür"
Yang kısık sesle eşlik etmeye başladığında Kun gözlerini aralamış güzel sesin güzel sahibine bakmıştı. Kun için bir mucizeydi o. Yang'a tamamiyle saf bir sevgi beslediği söylenemez. Bazı kirli düşünceleri olduğunu zaten biliyoruz. Ama Kun bunu en zarif ve narin şekilde erkek arkadaşına yansıtmaya çalışıyordu. Yang da ondan farksız değildi. Gecelerini de paylaşmak istiyorlardı artık. Ama ben izin vermediğim için henüz paylaşamadılar o ayrı mesele.
Yang elindeki kahveyi kenara bırakıp ellerini sevgilisinin göğsüne koymuştu. Gözleri yavaş yavaş kapanırken Kun Yang'ın saçlarını okşuyordu. Kun yanındaki ince pikeyi sevdiğinin üstüne örtüp kafasını geriye yaslamıştı. Her şeyi düşünmeye başlamıştı yeniden. Nasıl tanıştıkları aklına geliyor kendi kendine gülümsüyordu. Yang henüz üniversitede okuduğu için evlilik konusunda acele etmek istemiyordu ancak Yang ondan hızlı çıkıp evlenmek istediğini söyleyip duruyordu. Kun evin tek çocuğu olduğu için ailesinin göz bebeğiydi. Kun ailesine Yang'ı anlatmıştı ama annesi ısrarla Çin'e gelip onları ziyaret etmelerini istiyordu. Yang'ın ailesi de Kun'u tanıyordu ve ona güveniyorlardı.
Yang'ın ailesi ve Kun'un ailesi çoktan tanışmıştı. Kun geleceği düşündükçe mutlu oluyor sıkıntılarından Yang sayesinde uzaklaşabiliyordu.Birbirlerine öylesine güzel geliyordu ki bu iki genç..aşk demek için fazla, sevgi demek için az gelirdi onların ilişiksine...
________________________________
Kısa olduğunun farkındayım ama umarım beğenirsinizz.
Sizi seviyorum eğer kötü zamanlar geçiriyorsanız her zaman burada olacağım. Kendinize iyi bakın, ilk dönemin diğer yarısı için şimdiden başarılarr<3Okuduğunuz için teşekkür ederim🤍💚
Kendinize çok iyi bakın görüşürüzzz💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not My Problem//Nct {Texting}
HumorUnicorn boynuzu müsait bir yerinize yerleşsin sohbet grubu Taeyong : Benim kimseye küfür ettiğimi duydunuz mu? Renjun:Hayır Taeyong : Kimseye hakaret ettiğimi duydunuz mu? Renjun:Hayır Taeyong :Kimseye argo konuştuğumu duydunuz mu? Renjun:Hayı...