Benden büyük gibi ama küçük gibi de

166 15 42
                                    

Size iyi mi yoksa kötü mü bilemediğim bi haber vermek istiyorum. Sanırım 40. bölümde final yapacağım.

Çünkü sık sık bölüm atamıyorum sizin de rahatsız olduğunuzu hissediyorum.

Sizleri gerçekten çok seviyorum. Uzun süredir üzerinde düşündüğüm bir düz yazı texting fikri daha var bu da Nct ile ilgili. Henüz bununla ilgili bir fic/hikaye görmedim. Umarım ben yazana kadar yazan olmaz:"D.

Şey bir de 40 bölümden sonra da devam etmemi isterseniz haftada 1-2 bölüm olarak yayımlamaya devam edebilirim belki..🤍

________________________________

Nct sohbet grubu

Johnny:Bende dedim ki sen hayırdır bu bina bizim sonra adam bi yumuşadı abi dedi bende kiracı olarak gelecektim eve bakabilir miyiz bi dedi bakın bakın dedim aldım içeri kaç kişi kalacaksınız dedim 5 kişi dedi allah bereket versin biz 23 kişi kalıyoruz dedim abi naptınız amk üreyip üreyip çoğaldınız mı dedi he amk erkekler doğurabiliyor dedim abi siz gay misiniz dedi erkek adam erkek sever dedim orda bi yakınlaştık verdim evi 5 kişi kalacaklarmış birazdan gelecek buraya derdine çare bulcaz

Jaemin:Adı falan yok mu bu yiğidin

Johnny:Şey dedi yaaa neydi Yeonbin mi Yeonjin de olabilir ama Yeonjundu sanırım

Jeno:İsmi hawlıymış

Johnny:Kendi de hawalı

Jaehyun:Kapıya bakın çalıyo yine

Ten:Mavi saçlı bişey geldi

Johnny:Alın alın Yeonjindir

Jeno:Yeonjun amk

Johnny:O da olur

Taeyong:Çok sevimli

Jisung:Benden büyük gibi ama küçük gibi de

Johnny:Salın telefonları çocujla konuşalım

********************************************

"..böyle işte hyung ne yapacağımı bilmiyorum" Yeonjun tek tek sorunlarını anlattığında kendinden büyük olan abilerine bakıp dert yanmıştı.

Johnny "Yeonji- Yeonjuncuğum anladığım kadarıyla Soobin dediğin oğlan salak" demişti.
Renjun ayaklanıp "ne salağı ya sizsiniz salak gayet de mantıklı şeyler yapmış." Demişti.
Jeno ayağa kalkıp "sen bi yükseldin hayırdır;)" demişti.
Renjun "Çünkü şöyle düşünün kalın kafalılar, bir arkadaşınız var her fırsatta sizi öpmeye çalışıyor ve siz çok utangaçsınız bazen yalnız kaldığınızda cesaret toplayabiliyor olabilirsiniz ama bu hep olmaz değil mi çünkü adı üstünde çocuğa utangaç diyorsun Yeonjun" demişti. Yeonjun Renjun'e bakıp gülümsediğinde "Haklısın aslında biraz zaman vermeliyim teşekkür ederim -" deyip duraklamıştı. Renjun gülümseyip "Renjun, Huang Renjun" demişti.
Yeonjun sözünü devam ettirip "Teşekkür ederim Renjun bu akşam konuşmayı deneyeceğim arkadaş gibi" demişti.

Chenle ayaklanıp "Hoşgeldin'e geleceğiz güzel şeyler hazırla" demişti. Yeonjun kahkaha atıp anında ciddileştikten sonra "Benim becerim yok" demişti. Chenle Yeonjun'un kafasına vurup "Soobin'in becerikli olduğunu söylemiştin diğer üçünü markete gönderin ve ikiniz güzel şeyler hazırlamaya çalışın siz de kazanın biz de kazanalım" dediğinde Yeonjun umutla sırıtmıştı "deneriz" demişti.

Hendery "Ya arkadaslar konusmim konusmim diyorm ama zorluyorsunuz amk bu cocuk tas gibi kim reddecek gitsin acilsin ugrasmayalim" demişti.
Jaehyun "Hendery yuh amk realde de mi ingilizce klavyeyle konuşuyorsun sen" demişti.

Not My Problem//Nct {Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin