Yine o aptal tanışma günüydü. Müdüre hanımın odasından aldığım kıyafetlerle odama doğru gidiyordum. Biraz ileride bereni kitapla uğraşırken görünce yolumu değiştirdim. Yanına gittiğimde kafasını kitaptan kaldırıp bana baktı. "Nerdeydin kızım sen ?" Kızgın gibi bir hali vardı. Birşey demeden elimdeki poşeti kaldırdım ve salladım. Poşeti elimden alıp "1 haftada 4 aile. Çok şanslısın." Dedi. "Şansmış. Şanslı olsam bırakmazlardı neyse daha çok işim var görüşürüz." Deyip berenin yanından ayrıldım. Odama geldiğimde içeri girip kapıyı kilitledim. Elimdeki poşeti yatağa koyup banyoya girdim. Yaklaşık 20 dakika sonra banyodan çıktım. Yeni aldığım kıyafetleri giydim. Aslında pek gitmek istemiyordum. Üstümü giyinip saçımı da yaptım. Sıra makyajdaydı. Sadece eyeliner sürdüm, fazla abartıya gerek yoktu. Saate baktığımda 20:00 olduğunu gördüm 5 dakika sonra geliyorlardı. Aynanın karşısında son düzenlemeleri yaptıktan sonra artık hazır olduğuma kendimi ikna ettim ve ayakkabılarımı giyip odadan çıktım. Kapıda cem ve bereni gördüm. İkiside pişmiş kelle gibi bana bakıyordu. Gözlerimi devirip derin bir of çektim. Cem sarılıp " Umarım bu sefer şansın yaver gider." Dedi. Zorla da olsa Cemin Kollarından ayrıldım. " Tamam tamam sağ olun. Görüşmeye geciktim. Sonra konuşuruz." Deyip yanlarından ayrıldım. Müdürenin odasına koştura koştura gittim. Kapının önüne geldiğimde saçımı ve kıyafetimi düzelttim. Biraz daha bekledikten sonra kapıyı tıklattım ve içeriye girdim. Ama görünürde kimse yoktu. Kapıyı kapattım ve odada gezmeye başladım ama kimse yoktu. Arkamı dönüp kapıyı açtığımda onunla karşılaştım.
Merhaba :) biraz kısa yazdım galiba. Medya da kızımızın tanışmaya giderken giydiği kıyafet var. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.