FİLM.

253 11 0
                                    

Ne yani. Aşık mı olmuştum? Hayır ya bana öyle gelmişti. Evet evet bana öyle geldi. yine aynı şekilde cemre önde ben arkada kahvaltıcıya girdik. Yemeğimi yerken gerçekten çok tedirgindim. Sanki birisi beni izliyormuş gibime geliyordu. Ama koca AVM deydik. Herkes birbirine illaki bakar. Yemeğimizi bitirdikten sonra sıra filme geldi. En üst kata çıkıp sinema bölümüne geldik.

Normalde AVM nin fazlasıyla kalabalık olması gerekmez miydi? Saate baktığımda 17:30 olduğunu gördüm. Normalde bu saatte kalabalık olması gerekirdi. Ama tam tersi. Fazla aldırış etmedim ve filmlere göz atmaya başladım. Ben film tercihimi çoktan yapmıştım. Cemreye baktığımdaysa film seçmiyordu. Sanki birini gizlice gözetliyordu. Yada öyle yapmaya çalışıyordu. Sesimi çıkartmadan baktığı yöne baktım. Evet baktığı çocuğun biraz gideri vardı. Cemreye baktığımda ağzının suları akıyordu resmen. Gözlerimi devirip tekrar çocuğa döndüm. Bu sefer çocuk yalnız değildi. Bir saniye bu o değil mi ? gözlerimi kısıp ta baktığımdaysa o olduğunu gördüm. Bu yemek yerken gördüğüm çocuktu. Hemen cemreye dönüp sallamaya başladım.

‘’ Kızım ne yapıyorsun ya?’’ diye cırlamaya başlayınca elimle ağzını kapatıp susturdum.

‘’ Kendine gel.’’

 Deyip ciddi görünmeye çalıştım. Ama dediğim gibi sadece çalıştım. Elim hala cemrenin ağzındayken konuşmaya başladım.

‘’ Bak film seçmezsek iki filme geç kalacağız. Hatta biletler bile bitmiş olabilir. Onun için acele etmeliyiz.’’ Dedim. Cemreyse elim yüzünden konuşamadığı için kafasını sallayarak beni onayladı. Elimi yavaşça çektim. Ve

‘’ Hadi şimdi filme girelim.’’  dedim. Cemreyse cevap vermeden ayağa kalktı. Film olarak ben korku filmi seçmiştim. Cemre itiraz etse de ben biletleri çoktan almıştım. Mısırları ve kolaları da aldıktan sonra zorla cemreyi salona soktum. Kapının önündeki görevli biletlerimize bakıp koltuk numaralarımız söyledi.

Teşekkür edip yerimize geçtik. Yavaş yavaş seçtiğim pişman oluyordum. Ama başka şeyler düşünmeye başlayınca korkum az da olsa geçmişti. Evet koskoca 18 yaşındaki kız korku filminden korkuyor. Böyle söyleyince kulağa komik geliyor ama elden bir şey gelmez. Filmin birazdan başlayacağını anladığımda kolamı açtım ve yanıma koydum. Aynı şekilde cemre de kolasını açmıştı. Salon bir anda kararınca sıçradım. Cemre bu hareketimi görmüş olacak ki gülmeye başladı.

‘’ Sen benden de korkak çıktın. Film başlamadan önce böyleysen film başladıktan sonra ne olur yapacaksın çok merak ediyorum.’’

Dedi gülüşlerinin arasından. Somurtarak önüme döndüm. Salon karanlık olduğu için etrafımı görmekte zorlanıyordum. Cemreye dönüp baktığımda yavru bir kedi gibi koltuğa sinip filmin çabucak bitmesini bekliyordu. Onun bu halini görünce gülerek önüme döndüm. Filmin adı Azazil Düğüm. Güzel bir şey diye düşünerek girmiştim. Umarım saçma değildir. Film çoktan başlamıştı. Saçma bir yanı yok gibiydi aslında.

      

                                                                      * * *

      Neredeyse filmin yarısına gelmiştik ama korkan ben şimdi filmi kahkaha atarak izliyordum. Salondakiler sanki delirmişim gibi bana bakıyordu, tabi bakanların içinde cemre de vardı. 1 dakika kadar daha güldükten sonra bu sefer filmden gülme sesleri geldi. Susup filmi izlemeye başladım. Kız oda da oturup laptop’ u ile bir şeylere bakarken teyzesi ile eniştesi çağırdı ve kız kalkıp gitti.

‘’ Oha ayakları ters. ‘’ diye bağırdım ve yanımda oturan cemreye sarıldım. Kızın sesleri gelince dayanamadım ve kafamı kaldırıp baktım. Ne kadar mal bir kız ya. İzlerken bir yandan da cemrenin kolunu sıkıyordum. Fazla sıkmadığımdan olsa gerek ses çıkarmadı. Korkunç yerler çıktıkça dönüp cemreye sarılıyordum. O bana bir, iki kere sarılmadı ama sonra oda sarılmaya başladı. Böyle böyle filmi bitirdik zaten. Eşyalarımızı toparlayıp salondan çıktık. Aklıma salonda yaptıklarım geldi. Cemreye dönüp baktım. Dağılan saçlarını telefona bakarak düzeltmekle meşguldü. Cemreyi durdurup

‘’ Salonda güldüğüm için kusura bakma.’’ Dedim. Oda sanki bu konuyu açmamı bekliyormuş gibi hemen konuşmaya başladı

‘’ Önemli değil ama neden güldün?’’ diye sordu. Gerçekten neden gülmüştüm ki.

‘’ Bende bilmiyorum.’’ Diye cevap verdim.

 Bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra kapattı. Biraz daha düşündükten sonra

‘’ Tamam. Önemli değil.’’ Dedi. Yürürken aklıma ona sarıldığım ve kolunu sıktığım geldi. Cemreyi tekrar durdurup

‘’ Birde, kolunu sıktığım ve sarıldığım için de kusura bakma.’’ Dedim. Kaşlarını çatıp bana baktı.

‘’ Hatırlat ta çıkışta seni bir psikoloğa falan götürüyüm.’’ Dedi. Anlamayan gözlerle cemreye baktım. Gözlerini devirdi ve

‘’ Bak. Film boyunca bana sarılmadın. Kolumu da sıkmadın.’’ Dedi. Ağzımı açıp bir şey söylemek için hazırlanıyordum ki arkamdaki ses buna engel oldu.

‘’ Kolumu o kadar sıktın ki tırnaklarının izi geçmiş. Bir daha sarılırsan belki affederim.’’ 

GALİBA BU EN UZUN BÖLÜM OLDU. NORMALDE YAZMAYACAKTIM AMA OKUYANLARI GÖRÜNCE YAZASIM GELDİ VE YAZDIM. 

KARANLIKTA BULDUM SENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin