又 2 HAFTA SONRA 又
Tam 2 hafta geçmişti. Ama buna rağmen hiç rahat değildim. Sanki her an aynı şeyler olacakmış gibiydi. Şimal bazen bir yerlere çağırdığında hep aramasını istiyordum. Ancak sesini duyduğumda Şimal olduğuna inanıyordum.
Bu olayı aileme anlatmayı düşünmüyordum. Şimal her ne kadar anlatmamı istese de babam çok korumacı çıkacaktı. Bunun için istemiyordum.
Şu anda Şimal ile birlikte Sinemaya gidiyoruz. Belki kafamız dağılır diye. Ne kadar mümkünse? Bacağımın dürtüklenmesi ile sıçrayarak yanımda oturan Şimale döndüm.
"Hayırdır daldın. Yine ne düşünüyorsun." Bir şey demeden önüme dönünce işi şakaya vurup "Sana ayarlamaya çalıştığım çocuğu düşünüyorsun biliyorum ama kaçırdın güzelim." Dedi.Duygudan yoksun çıkan sesimle "Ya tabi ne demezsin." Diye karşılık verdim. AVM'NİN otoparkına arabayı çoktan park edip sinema salonuna doğru yol tutmuştuk bile.
👑👑👑
Seçtiğimiz film romantik bir filmdi. Hemen biletlerimizi, kolalarımızı, mısırlarımızı alıp sinema salonuna girdik.
Yerimizi bulup oturduğumuzda Şimal tekrar dürtmeye başladı. Kafamı çevirip baktığımda başıyla önlerde bir yeri işaret ediyordu. Dönüp baktığımda Cemreyi gördüm.
En önde oturduğu için insanları rahatsız etmemek adına telefonumu çıkartıp mesaj bölümüne girdim. Cemreye "Nerdesin?" Yazıp gönderdikten sonra kafamı kaldırıp beklemeye başladım. Ama Cemre beklemediğim bir şey yapıp cevap vermeden telefonunu kapattı.
Yanındaki erkeğin elini tutup konuşmaya başladılar. Yanındaki kişinin kim olduğunu göremiyordum. Yaptığı hareket karşısında kaşlarımı çatıp beklemeye başladım. Şimal bana dönüp "Küs müsünüz? " diye sordu. Başımı olumsuz anlamda sallayıp tekrar Cemreye döndüm.
Biraz sonra salon karanlığa bürününce filmin başlayacağını anladım. Şimal'in omzuna başımı koyup filmi izlemeye başladım.
💎💎💎
Film bitiminde salonda büyük bir sessizlik oluştu. Bende dahil bütün kızlar burunlarını çekiyor, erkeklerse ağlamamak için başlarını kaldırmış tavanı izliyorlardı. Göz yaşlarımı silip ayağa kalktım. Eşyalarımı toplayıp çıkışa doğru yürüdüğümde benimle birlikte herkes ayaklanmaya başladı.
Film çok romantikti ve filmin sonunda adam ölüyordu. Büfeye gidip su aldığımda Şimal yanıma gelip "Vay be. Beni bile ağlattı film." Deyip gözlerini kaçırdı. Birşey demeden yürümeye başladım.
Yürüyen merdivenlerden inip kitapçıya girdim. Ben kitap bakarken Şimal de CD bölümüne gitti. 5 dakika sonra aceleyle girdiği yerden çıktı. Hızla yanıma gelince beni sürüklemeye başladı.
"Bunu görmelisin." Deyip CD bölümüne girdik. "Şimal ne va--" sözümü yarıda kesen şeye gözlerimi büyüterek baktım. Tuna Cemreyi duvarla arasına almış öpüyordu. İşin kötü yanı cemre de karşılık veriyordu. Beni ilgilendirmiyordu ama Cemrenin bana anlatması gerekirdi. Yoksa gerekmez miydi?
Kitabımla beraber ordan ayrılıp mağazaları gezmeye başladık. Yemek yedikten sonra yorulduğumuzu anlayıp bugünü sonlandırmaya karar verdik. Şimal beni eve bırakıp kendisi de gidince elimde çantalarla eve doğru yürümeye başladım.
Eve girdiğimde kimse yoktu. Babam işte, annem dernekte Deniz ise okuldaydı. Çantalarımla birlikte odama çıktım.
🌟🌟🌟
Saat 6 gibi Deniz ile annem eve geldi. Deniz direk odasına gitti. Annemse salona geçti. Hal böyleyken bende odama çıkıp sıkılmaya kaldığım yerden devam ettim.
Biraz da Şimal ile konuşmaya karar vererek telefonumu elime aldım. O sırada sabah Cemreyle olan mesele aklıma geldi. Gidip konuşmak istedim ama sonunda kendisinin gelip anlatması daha doğru olur diye düşündüm ve Şimal ile konuşmaya başladım.
✨✨✨
Sabah uyandığımda çok yorgundum. Gözlerimi zorla açıp yatağımdan kalktığımda karnımdan gelen gürültüyle korktum. Azıcık. Birazcık. Üstümü giyinip alt kata indim. Saat bir olduğu için babam işte, annem arkadaşlarıyla buluşmuş, Deniz ise parka gitmişti.
Evde yine tek başıma kalmıştım. Cemre hariç. Yemek masasına oturduğumda kahvaltım çoktan hazırdı. Aç olduğum için hızla yemeğimi yemeye başladım. Portakal suyumu da içtikten sonra karnım tok, mutlu bir şekilde odama çıktım. Cemre ile konuşacaktım ama ortalıkta gözükmüyordu.
Bilgisayardan dizi izlemeye karar verdiğimde hemen yatağıma yatıp izlemeye başladım. 40 dakikadır kendime hakim olamayıp çocuğun yaptığı hatalara kızıyordum. Yani kendi kendime konuşuyordum. Diğer bölümü açarken telefonuma gelen mesaj sesiyle durup telefonumu aldım. Mesaj Şimalden di.
"Ada çok kötüyüm. Poyraz kafede seni bekliyorum hemen gelir misin? " yazıyordu. Bilgisayarı kapatıp alt kata indim ayakkabımı giyip hızla evden ayrıldım.
Poyraz kafeye geldiğimde bir mesaj daha geldi. Buda Şimalden di. "Lavaboya kadar gittim sen cam kenarı en son masaya otur geliyorum." Yazmıştı. Dediğini yapıp masaya oturduğumda bir garson gelip "Şimal hanım hemen gelecek bir şey istermisiniz?" Deyip gülmeye başladı. Ama bu gülüş çokta masum gelmemişti.
"Teşekkürler." Deyip garsonu gönderdiğimde aklımdaki tek soru Şimal neden garsonla haber göndersin olmuştu.
Biraz daha beklemeye karar verdiğimde o anda kafama dank etmişti. Şimal asla bir garsonla haber yollamazdı. Bir yere çağırsa kesinlikle arardı. Hemen ayağa kalkıp çıkış kapısına doğru yürümeye başladığımda tanıdık birini görmemle olduğum yerde kaldım. Bu Cemreydi.
Hemen eski yerime oturup menüyü beni gizleyecek kadar açıp beklemeye başladım. Birine el sallayıp ona doğru gülerek yürümeye başladı. El salladığı kişiye baktığımdaysa Cem olduğunu gördüm.
Ağzım açık bir şekilde onları izlerken Cem ayağa kalkıp Cemreyle sarıldı. Bu kız daha din Tunayla öpüşmemiş miydi? Cem ile ne işi olurdu aklım almıyor. Yarım saat daha oturup onları izlediğimde Cem ayağa kalkıp Cemreyle sarıldı ve çıkışa yöneldi. Cemreyse hala oturuyordu. Biraz daha bekledikten sonra yanına gitmek için ayaklandım ama bu sefer de girişte Tunayı görünce yerime tekrar oturdum.
Bu kızın amacı neydi böyle? Tunayla öpüşürken resimlerini çektim. Tıpkı biraz önce Cem ile çektiğim gibi. Şimal sandığım kişi bana bunları göstermişti. Belki de temkinli bir şekilde çağırdığı zaman gitmeliydim.
Ne konuştuklarını zaten duyamadığım için onlara gözükmeden kafeden ayrıldım. Hemen bir taksi çevirip eve doğru yol aldım.
🔥🔥🔥
VEE GERİ DÖNDÜM BEN ✋ BİLİYORUM ÇOK ÖZLEDİNİZ JSJJS ŞU ARALAR SIKILABİLİRSİNİZ BELKİ AMA 20. BÖLÜMDE FALAN GİRERİM DİĞER OLAYLARA.
BÖLÜMLER ÇARŞAMBADAN ÇARŞAMBAYA GELECEK. HİKAYEME ADAPTE OLMAYA ÇALIŞIYORUM. BİR DAHA YAZMAM DİYE KARAKTERLERİ SİLMİŞTİM ŞİMDİ ONLARI TEKRAR BULMAM LAZIM. İŞİN KÖTÜ YANI İSİMLERİNİ BİLMİYORUM.
NE KADAR ÇOK YORUM O KADAR ÇOK BÖLÜM. HER ŞEYİN BİR KARŞIKIĞI VAR NETİCEDE JJSJS HİKAYEMİN BAŞINDA ZATEN İKİ KÖTÜ İNSANDAN UNUTULNAZ BİR AŞK HİKAYESİ DİYO YANİ ADA VE BAŞKA BİR KARAKTERİN ARASINDA GEÇİYO ADA KÖTÜ OLMADIĞI İÇİN YAKINDA OLACAK BEKLEYİN VE GÖRÜN DERİM. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.