zero

1.2K 41 11
                                    

Karşılıklı aşk nerdeyse imkansızdır. Bir taraf severken diğer taraf aynı şeyleri çoğu zaman hissetmez ve söz konusu olan aşk gerçek bir arkadaşsa, hissedilenlerin en güzelidir belki de. Her an gözlerinin içine içine bakma şansınız vardır. Gözlerimi gözlerine kenetlemiştim.Kimin hakkında ne düşündüğünü bilirsiniz. Bu kişi ben değilim.En özelinizi paylaşabilirsiniz. Jimin gözlerine diktiğim gözlerimi fark edince utanmıştı. Sinirli olduğunuzda başının etini yiyebilir, üzüntülüyken nazınızı çektirebilir, neşeliyken onu da uçurabilirsiniz.

Bakışlarımı ayaklarıma indirdim ve iç çektim.Size hiç o gözle bakmadığını, bakmayacağını bilmek ve bu nedenle hislerinizi ona söyleyememek en kötüsüdür. Gözlerim yanmaya başlamıştı. Yine kalbimi sıkan dev bir el hissediyordum.

Ellerimi saçlarıma geçirdim. Büyük baba olana kadar birlikte olma sözümüz olmasına rağmen hislerimden korkuyordum , bana asla başka gözle bakmayacaktı. Saçlarımda bir el daha hissettiğimde kafamı yavaşça kaldırdım.

"Taehyung iyi misin? dalgın gibisin. Hasta mısın? Öğün mü atladın?"

Telaşlı suratı ona daha çok bağlanmamı sağlıyordu. Cevap vermek yerine kollarımı beline sardım ve sesimi çıkarmadan gözyaşlarımı serbest bıraktım. Oda daha çok soru sormak yerine saçlarımı minik parmakları ile nazikçe okşadı. Nedenini bilmese bile benimle beraber ağladığını duyabiliyordum.

...

Serçe Parmak (vmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin