Gecenin ilerleyen saatlerinde benim aksime Jimin bebek gibi uyuyordu. Belimdeki elini yavaşça indirdim.Yanıma kağıt , kalem aldım ve odadan terasa sessiz bir yolculuk yaptım. Söz yazarı ve şarkıcı Kim Taehyung bugün hayatını kaybetti haberi kimleri etkilerdi ki?
Dudaklarımı birbirine bastırdım ve ay ışığı altında ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlamaya başladım. Ay yerini güneşe teslim ediyorken yatağa geri döndüm.
Kapıyı açtığımda Jimin ile burun buruna geleceğimi tahmin etmiyordum. Kısa bir sessizlikten sonra elini yanağıma koydu. Baş parmakları ile hala kurumamış göz yaşlarımı sildi.
Yüzümdeki ellerini ani bir haraketle tuttum ve avuç içlerini öptüm. Jimin bir süre daha dikildikten sonra boğazını temizledi.
"Taehyung , iyi görünmüyorsun. Sana ne oldu? neden anla.."
İşaret parmağımı dudağına bastırdım. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım , nefesim dudaklarına çarpıyordu.
"Ben iyiyim , korkma" parmağımı dudağından çekecekken öpmüştü. Gülümsedim , gülümsedi.
"Ben duşa girecektim , önümden çekilir misin?" kafamı sağa sola salladım.
"Beraber girelim mi?" omzuma yumruk attı ve güldü. Kıkırdayıp kenara çekildim. Aslında şaka yapmıyordum ama gülmüş bulunduk.
Telefonumun zil sesi kulaklarımı tırmaladığında bekletmeden açtım. Arayan Jungkook'tan başkası değildi.
"Bugün eve hiç gelmedim merak ettiniz mi?"
Jungkook tamamen aklımdan çıkmıştı.
"Evet tabiki ettik neredeydin?"
"Sanane" dedikten sonra telefonun yüzüme kapanmasına şaşırmadım kırılmış olmalıydı.
Ben , Jimin ve Jungkook aynı evde yaşıyorduk.
____
Kookie:Ben ikinize de küstüm.
Taehyung:Jungkook seninle bir şey konuşmamız gerekiyor.
Kookie:Neden gelecekmişim?
Taehyung:Dondurma alırım.
Kookie:Tm
Taehyung:*Konum* yarım saate gel.
_____
Telefonu bir kenara bırakıp dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladım. Üzerimi çıkarttım. O sırada Jimin'in bana seslendiğini duydum.Ne dediğini anlamak için banyo kapısına yaklaştım.
"Taehyung havlumu odamda unutmuşum getirebilir misin?"
Odasına girdiğimde güzel koku beni karşıladı. Gözlerimi kapatıp içime çektim.
"Taehyung götüm dondu hadi!"
Tüm ana sıçan Jimin ardından havluyu kaptığım gibi banyonun kapısını araladım.
Gözlerini pörtletmiş çırılçıplak bir jimin ile bakışıyordum.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serçe Parmak (vmin)
FanfictionDudakları dudaklarımı yakıyordu,öpüşü ondan beklenmeyecek kadar sertleşti dudağımın kanadığını hissedince dudaklarımızı tatlı bir şapırtıyla ayırdı.